Ogłoszenie z dnia 2018-05-18
Ogłoszenie nr 500110128-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Przedmiotem zamówienia jest Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego w ramach projektu "Mój cel - moja praca" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z podziałem na dwie Części:
Część 1: Kurs: Animator dziecięcy
Część 2: Kurs: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Mój cel - moja praca" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 286886600000,
ul. ul. Kusocińskiego
5,
84210
Choczewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-58 5723939, 609775260, e-mail
gopschoczewo@op.pl, faks
0-58 5722483.
Adres strony internetowej (url): http://www.gopschoczewo.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego w ramach projektu "Mój cel - moja praca" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z podziałem na dwie Części: Część 1: Kurs: Animator dziecięcy Część 2: Kurs: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5A/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego w ramach projektu "Mój cel - moja praca" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z podziałem na dwie Części: Część 1: Kurs: Animator dziecięcy Część 2: Kurs: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje przeprowadzenie kursów zawodowych dla Uczestników Projektu. Przewidziano następującą ilość Uczestników w danym kursie: Część 1: Kurs: Animator dziecięcy- 1 Uczestnik Część 2: Kurs: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej- 1 Uczestnik
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV: 80531200-7, 80510000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurs: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2912.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: O.K. Ośrodek Kursów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2990
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kurs: Animator dziecięcy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z tym, że w przetargu nieograniczonym na wybór realizacji przedmiotowego zamówienia nie została złożona żadna oferta. Nr ogłoszenia o wspomnianym postępowaniu: 507507-N-2018 z dnia 2018-01-18 r. data unieważnienia postępowania: 30.01.2018r Zamawiający zgodnie z przepisami pzp może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
- Zakup kursów zawodowych dla uczniów CKZiU w Niepołomicach w ramach projektu: Rozwijanie umiejętności zawodowych uczniów oraz kadry pedagogicznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe
- Dostawa, montaż, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu defektoskopów magnetycznych opartych o analizę szumów Barkhausena, prądy wirowe i magnetyczną pamięć metalu MPM.
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.