To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-17
Ogłoszenie nr 500108822-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.
Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych oraz trokarów dla Centrum Medycznego Żelazna sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532842-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500064126-N-2018, 500063387-N-2018, 500066976-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 1210342300000,
ul. ul. Żelazna
90,
01004
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 369 378, e-mail
a.lyda@szpitalzelazna.pl, faks
228 382 452.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzelazna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych materiałów medycznych oraz trokarów dla Centrum Medycznego Żelazna sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):12-W-D-03-2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dotyczy dostawy materiałów opatrunkowych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 35 zakresów (dopuszcza się składanie ofert w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich zakresów zamówienia). Zakres 1 - Komplety jednorazowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna, 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 2 - Akcesoria do nawilżacza oraz inkubatorów Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 3 - Żel do miejscowego znieczulenia błon śluzowych Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141220 - Kaniula Zakres nr 4 - Pojemniki na odpady medyczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 5 - Prześcieradła jednorazowe 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe Zakres nr 6 - Cewnik do odsysania wydzieliny z rurki intubacyjnej w systemie zamkniętym Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 7 - Pojemniki na mocz Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141615-4 - Pojemniki na mocz Zakres nr 8 - Pojemnik na siarę Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 9 - Elektroda do defibrylatora AED Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 10 -Osłonki do czujników temperatury głębokiej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 11 - Akcesoria do systemu Cool Cap Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 12 - Akcesoria do intubacji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 13 - Rurka krtaniowa (LT-D) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 14 - Dreny płuczące do endomatu Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 15 - Wkładki domaciczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 16 - Akcesoria do indukcji porodu Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 17 - Taśma do kinesiotapingu Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 18 - Artykuły ochrony osobistej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne 33199000-1 - Odzież medyczna Zakres nr 19 - Pokrowiec maty do fototerapii Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 20 - Środek zapobiegający zrostom 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 21 - Igła do amniopunkcji, pobierania płynu, tkanek Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 22 - Wkładka higieniczna Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 23 - Igła do linii krwi Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 24 - Zestaw do odbarczania odmy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 25 - Nakładka na końcówkę sondy zewnętrznej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 26 - Butelka do odciągacza elektrycznego Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 27 - Zestaw jednodniowy do odciągacza elektrycznego Lactina Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 28 - Zestaw jednodniowy do odciągacza elektrycznego Symphony Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 29 - Maska twarzowa, rozmiar S Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 30 - Membrana oraz pierścień mocujący do monitora Radiometer Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 31 - Podkład medyczny bibułowo-foliowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 32 - Akcesoria do stomii system dwuczęściowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 33 - Staplery laparoskopowe wraz z akcesoriami Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 34 - Trokary Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechamiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zakres nr 35 - Prześcieradło ochronne na stół operacyjny Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna, 33140000 - Materiały medyczne Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ "Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia" (w formacie .xls). Zamówienie należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2: "Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia." - w trybie i na zasadach określonych w art. 145 uPzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakres 1 - Komplety jednorazowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakres nr 2 - Akcesoria do nawilżacza oraz inkubatorów |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
892
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
965.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakres nr 3 - Żel do miejscowego znieczulenia błon śluzowych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakres nr 4 - Pojemniki na odpady medyczne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakres nr 5 - Prześcieradła jednorazowe 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neomed Barbara J. Stańczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8164.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakres nr 6 - Cewnik do odsysania wydzieliny z rurki intubacyjnej w systemie zamkniętym |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakres nr 7 - Pojemniki na mocz |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zakres nr 8 - Pojemnik na siarę |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zakres nr 9 - Elektroda do defibrylatora AED |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zakres nr 10 -Osłonki do czujników temperatury głębokiej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zakres nr 11 - Akcesoria do systemu Cool Cap |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zakres nr 12 - Akcesoria do intubacji |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zakres nr 13 - Rurka krtaniowa (LT-D) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zakres nr 14 - Dreny płuczące do endomatu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medim Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78350.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zakres nr 15 - Wkładki domaciczne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zakres nr 16 - Akcesoria do indukcji porodu |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zakres nr 17 - Taśma do kinesiotapingu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2300
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medical Sport Bartłomiej Flis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zakres nr 18 - Artykuły ochrony osobistej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zakres nr 19 - Pokrowiec maty do fototerapii |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6715.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zakres nr 20 - Środek zapobiegający zrostom 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zakres nr 21 - Igła do amniopunkcji, pobierania płynu, tkanek |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
350.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
378.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zakres nr 22 - Wkładka higieniczna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zakres nr 23 - Igła do linii krwi |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Zakres nr 24 - Zestaw do odbarczania odmy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Zakres nr 25 - Nakładka na końcówkę sondy zewnętrznej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zakres nr 26 - Butelka do odciągacza elektrycznego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
672
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
449.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Zakres nr 27 - Zestaw jednodniowy do odciągacza elektrycznego Lactina |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3900
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3564
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: akres nr 28 - Zestaw jednodniowy do odciągacza elektrycznego Symphony |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2268
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Zakres nr 29 - Maska twarzowa, rozmiar S |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Zakres nr 30 - Membrana oraz pierścień mocujący do monitora Radiometer |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Zakres nr 31 - Podkład medyczny bibułowo-foliowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Zakres nr 32 - Akcesoria do stomii system dwuczęściowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Zakres nr 33 - Staplery laparoskopowe wraz z akcesoriami |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18080
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19396.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Zakres nr 34 - Trokary |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141280
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152550
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: akres nr 35 - Prześcieradło ochronne na stół operacyjny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa o 9 525,60 zł kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





