To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-11
Ogłoszenie nr 500103819-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.
Gmina Susz: Remont dróg gminnych gruntowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523541-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Susz, Krajowy numer identyfikacyjny 53030100000,
ul. ul. Wybickiego
6,
14240
Susz, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
552 786 015, e-mail
susz@susz.pl, faks
552 786 222.
Adres strony internetowej (url): ww.bip.susz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych gruntowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RLZP.I.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: Remont dróg gminnych gruntowych. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: Remont dróg gminnych gruntowych obejmuje: Zadanie I: Remont dróg gminnych gruntowych - I grupa (Adamowo, Babięty Wielkie, Bałoszyce, Czerwona Woda, Emilianowo, Huta, Jawty Małe, Jawty Wielkie, Jakubowo Kisielickie, Krzywiec, Redaki, Różanki, Różnowo, Żakowice): o profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobocza pasa drogowego o szerokości po 20 cm oraz zagęszczenie mechaniczne walcem obejmuje drogi gruntowe z terenu gminy oraz ulice gruntowe w granicach miasta Ilość - 79,88 km o uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżonych do wyremontowania należy użyć kruszywa naturalnego - żwirów z domieszką 35% kruszywa łamanego 0/31,5 mm oraz mechanicznym zagęszczeniu walcem i wyprofilowaniu - ilość 4 370,00 ton Zadanie II: Remont dróg gminnych gruntowych - II grupa (Bornice, Bronowo, Brusiny, Chełmżyca, Falknowo, Grabowiec, Januszewo, Kamieniec, Lubnowy Małe, Lubnowy Wielkie, Michałowo, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Piotrkowo, Rudniki, Ulnowo, Susz): o profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobocza pasa drogowego o szerokości po 20 cm oraz zagęszczenie mechaniczne walcem obejmuje drogi gruntowe z terenu gminy oraz ulice gruntowe w granicach miasta Ilość - 78,50 km o uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżonych do wyremontowania należy użyć kruszywa naturalnego - żwirów z domieszką 35% kruszywa łamanego 0/31,5 mm oraz mechanicznym zagęszczeniu walcem i wyprofilowaniu - ilość 4 760,00 ton 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45233141-9, 45233142-6 4. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do siwz jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, zapewni pełną obsługę geodezyjną oraz minimum 6 miesięczny okres gwarancji. 7. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: profilowanie korony drogi, uzupełnienie braków w nawierzchni kruszywem wraz z zagęszczeniem. 8. Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty "równoważne" pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 10. Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący następujące roboty: profilowanie korony drogi, uzupełnienie braków w nawierzchni kruszywem wraz z zagęszczeniem, w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 11. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 12. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 13. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 14. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 15. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 16. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie I: Remont dróg gminnych gruntowych - I grupa (Adamowo, Babięty Wielkie, Bałoszyce, Czerwona Woda, Emilianowo, Huta, Jawty Małe, Jawty Wielkie, Jakubowo Kisielickie, Krzywiec, Redaki, Różanki, Różnowo, Żakowice) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157813.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Renata Szmigiel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177493.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający - Gmina Susz, dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu nr RLZP.I.271.5.2018, o czym poinformował wszystkich Wykonawców i zobowiązał Wykonawcę, który złożył najkorzystniejsze oferty na poszczególne Zadania do kontaktu z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy do dnia 12.04.2018 r. W dn. 04.04.2018 r. Zamawiający wezwał wykonawcę z ofertą najkorzystniejszą do zgłoszenia się w celu podpisania umowy i pouczył go o tym, że niezgłoszenie się w wyznaczonym terminie uznane zostanie za uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy, co skutkuje zastosowaniem procedur określonych w art. 24aa pkt 2 ustawy pzp. Wykonawca nie zgłosił się na wezwanie i nie podpisał umowy. W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający dokonał badania, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę na Zadanie I najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, zgodnie z postanowieniami art. 24aa pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie II: Remont dróg gminnych gruntowych - II grupa (Bornice, Bronowo, Brusiny, Chełmżyca, Falknowo, Grabowiec, Januszewo, Kamieniec, Lubnowy Małe, Lubnowy Wielkie, Michałowo, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Piotrkowo, Rudniki, Ulnowo, Susz) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169982.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
191031.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający - Gmina Susz, dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu nr RLZP.I.271.5.2018, o czym poinformował wszystkich Wykonawców i zobowiązał wykonawcę, który złożył najkorzystniejsze oferty na poszczególne Zadania do kontaktu z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy do dnia 12.04.2018 r. W odpowiedzi na zawiadomienie, wybrany Wykonawca złożył za pośrednictwem poczty elektronicznej pismo z informacją o odstąpieniu od zawarcia umowy na realizację Zadani nr II. W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający dokonał badania, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę na Zadanie II najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, zgodnie z postanowieniami art. 24aa pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





