eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie robót budowlanych p.n. Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Świebodzin 13 zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 grupy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500103650-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Gmina Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych p.n. Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Świebodzin 13 zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 grupy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537506-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl, faks 684 750 916.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiebodzin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych p.n. Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Świebodzin 13 zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 grupy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BiZP.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych p.n. Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Świebodzin 13 zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 grupy: 1.1. Grupa 1, w tym: 1) Zadanie 1: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) w m. Świebodzin na ul. Młyńskiej przy drodze wyjazdowej ze Świebodzina, w kierunku m. Grodziszcze na działkach: dz. nr 662/1, 662/2, 662/3, 635, 353/3, 353/2, 353/1, 158, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 30 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 30 szt., o układanie kabli - ok. 1400 mb, o montaż szafki oświetleniowej kompletnej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 337/2017 z dnia 3 listopada 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. i/lub 1.2. Grupa 2, w tym: 1) Zadanie 1: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) pomiędzy Sklepem ,,LIDL´´, a Skate-Park oraz terenem przylegającym i w rejonie Skate-Park w m. Świebodzin, na działkach: dz. nr 466, 432/2, 437/2, 432/6, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 4 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 4 szt., o układanie kabli - ok. 170 mb. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 376/2017 z dnia 8 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 2) Zadanie 2: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) przy ul. Zachodniej w m. Świebodzin, w rejonie hal produkcyjnych b. LFM, na działkach: dz. nr 242/1, 235, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 5 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 5 szt., o układanie kabli - ok. 210 mb. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 396/2017 z dnia 18 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 3) Zadanie 3: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) na Os. Kopernika w rejonie bloków nr 9, 11, 13 przy ul. Za Groblą w m. Świebodzin na działce: dz. nr 178/4, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 4 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 2 szt., o układanie kabli - ok. 50 mb, o montaż szafki oświetleniowej kompletnej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 397/2017 z dnia 18 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 4) Zadanie 4: Oświetlenie przejścia dla pieszych na ul. Łużyckiej, w rejonie przejścia dla dzieci na wysokości wjazdu do Szkoły Podstawowej nr 3 w m. Świebodzin, na działce: dz. nr 178/4, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 2 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 2 szt., o urządzenie ostrzegawcze - 2 szt., o układanie kabli - ok. 30 mb. o Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 395/2017 z dnia 18 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. i/lub 1.3. Grupa 3, w tym: 1) Zadanie 1: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) - oświetlenie przy blokach nr 1-3, w m. Lubinicko, na działce: dz. nr 25/7, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 3 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 3 szt., o układanie kabli - ok. 115 mb, o montaż szafki oświetleniowej kompletnej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 367/2017 z dnia 4 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 2) Zadanie 2: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) do pos. Nr 15, 15a, 16, 17 w m. Wilkowo, na działce: dz. nr 242/2, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 2 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 2 szt., o układanie kabli - ok. 80 mb. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 370/2017 z dnia 4 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 3) Zadanie 3: Oświetlenie zewnętrzne - oświetlenie przejścia dla pieszych dot. przejścia (przejazdu) na ścieżce rowerowej, na drodze Świebodzin - Wilkowo, na działce: dz. nr 43/3, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - lamp solarno-wiatrowych - 2 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 2 szt.,. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 389/2017 z dnia 15 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 4) Zadanie 4: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) - przy drodze wyjazdowej z m. Rozłogi w kierunku m. Borów, na działce: dz. nr 144/2, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 4 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 4 szt., o układanie kabli - ok. 195 mb, o montaż szafki oświetleniowej kompletnej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 369/2017 z dnia 4 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. i/lub 1.4. Grupa 4, w tym: 1) Zadanie 1: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) w m. Gościkowo dot. oświetlenia na terenie kolonii, prawa strona, na działce: dz. nr 292, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 4 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 4 szt., o układanie kabli - ok. 215 mb, o montaż szafki oświetleniowej kompletnej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 368/2017 z dnia 4 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 2) Zadanie 2: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) w m. Gościkowo dot. oświetlenia na terenie kolonii, lewa strona, na działce: dz. nr 285, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 10 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 10 szt., o układanie kabli - ok. 750 mb, o montaż szafki oświetleniowej kompletnej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 387/2017 z dnia 15 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 3) Zadanie 3: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe) do pos. 22, w m. Rusinów, na działce: dz. nr 45, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 7 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 7 szt., o układanie kabli - ok. 400 mb, o montaż szafki oświetleniowej kompletnej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 366/2017 z dnia 4 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 4) Zadanie 4: Oświetlenie zewnętrzne (drogowe), wieś - przystanek PKS w m. Osogóra - przy b/DK-3, na działkach: dz. nr 76, 69, obejmuje m.in.: o montaż opraw oświetleniowych w technologii LED - 3 szt., o montaż słupów oświetleniowych drogowych - 3 szt., o układanie kabli - ok. 680 mb, Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 384/2017 z dnia 12 grudnia 2017 r., projekcie wykonawczym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ opracowanych przez Projektowanie i Nadzór Elektryczny inż. Artur Mielcarek z Nowej Dąbrowy. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty (Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4): a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp., d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wynikające z uzgodnień m.in. z ORANGE Polska S.A., ZWKiUK Sp. z o.o., ENEA Operator itp., i) wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu, j) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego - droga powiatowa (Grupa 1 - Zadanie 1 ; Grupa 2 - Zadanie 2, 4 ; Grupa 3 - Zadanie 3), k) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego bez kosztów zajęcia pasa drogowego - droga gminna (Grupa 2 - Zadanie 1, 3 ; Grupa 3 - Zadanie 1, 2, 4 ; Grupa 4 - Zadanie 1, 2, 3, 4), l) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 100 000,00 zł (Grupa 1), 60 000,00 zł (Grupa 2), 60 000,00 zł (Grupa 3), 100 000,00 zł (Grupa 4), m) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, n) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, w tym, wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej z pomiarem powykonawczym i dostarczenie Zamawiającemu w/w mapy zatwierdzonej przez PODGiK oraz protokół weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w swojej ofercie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 (Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4) do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45310000-3, 45111200-0, 45316100-6, 71354000-4, 71500000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145477.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Henryk Okupski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chwalim 98
Kod pocztowy: 66-120
Miejscowość: Kargowa
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148404.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148404.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219195.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78037.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROTON Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sulechowska 4a
Kod pocztowy: 65-119
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100964.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100964.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115312.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Grupa 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85426.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa ,,PROTON´´ Zbigniew Dworzecki-Bohdanowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Winnica 4
Kod pocztowy: 66-600
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118195.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118195.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140469.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Grupa 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158706.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ADAMEX s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bobrzańska 12,
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205410.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205410.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286652.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.