To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-10
Ogłoszenie nr 500102338-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.
Gmina Nowogrodziec: Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534956-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowogrodziec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082158100000,
ul. ul. Rynek
1,
59-730
Nowogrodziec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 380 660, e-mail
a.jaworska@nowogrodziec.pl, faks
757 316 416.
Adres strony internetowej (url): www.nowogrodziec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi. Budynek położony jest na dz. nr 87/11, 629, 477/3 - obręb Nowa Wieś. W ramach inwestycji wymieniona zostanie stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, budynek ocieplony zostanie metodą BSO styropianem gr. 15 cm, wykonane zostaną tynki akrylowe, stropodach oraz strop nad częścią parterową zostanie ocieplony, wymienione zostaną oprawy oświetleniowe, przebudowana zostanie instalacja c.o. wraz z wymianą grzejników, wymieniony zostanie kocioł olejowy, instalacja z.w. i c.w.u., barierki przy schodach do piwnicy, zbudowana zostanie pochylnia dla osób niepełnosprawnych, wyremontowane zostaną schody zewnętrzne, wokół budynku wykonana zostanie opaska z kostki betonowej, wykonany zostanie remont węzłów sanitarnych, z dostosowaniem jednego pomieszczenia dla osób niepełnosprawnych, wymieniona zostanie część drzwi wewnętrznych, wyremontowany zostanie parkiet na sali gimnastycznej, zamontowane zostaną również osłony okienne, w ciągach komunikacyjnych usunięte zostaną płytki klinkierowe, przeprowadzony zostanie remont oraz pomalowane zostaną ściany oraz sufity we wszystkich pomieszczeniach. Wielkość obiektu: o powierzchnia zabudowy: 2 715,50 m2 o powierzchnia użytkowa: 2 723,20 m2 o kubatura: 11 667,25 m3 o ilość kondygnacji naziemnych: 1,2 o ilość kondygnacji podziemnych: 1 o wysokość: 9,1 m Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Wymiana stolarki zewnętrznej: Stolarka okienna, stolarka drzwiowa, 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych. 3) Elewacja sali gimnastycznej. 4) Ocieplenie stropodachu. 5) Ocieplenie stropu nad częścią parterową. 6) Wymiana instalacji c.o.: a) Instalacja ogrzewania: przewody, urządzenia, b) Kotłownia, c) Instalacja wody: przewody, przybory i urządzenia, . d) Demontaże, e) Transport złomu, f) Transport gruzu. g) Roboty branży budowlanej - naprawcze. 7) Instalacja oświetleniowa: Roboty branży elektrycznej, roboty branży budowlanej. 8) Remont toalet: Roboty branży budowlanej, roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej. 9) Wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń. 10) Schody zewnętrzne. 11) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych. 12) Sala gimnastyczna. Prowadzone roboty powinny zostać zabezpieczone w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia osobom trzecim. Wykonawca zdeponuje odzyskany złom w tym piec c.o. w miejscu wskazanym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi i pozostawi do jego dyspozycji. Prace będą wykonywane w czynnym budynku szkoły podstawowej i wymagają zachowania szczególnej ostrożności przy realizacji zadania. Wykonawca będzie obowiązany do organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszoną uciążliwość związaną z prowadzonymi robotami. Wykonawca będzie obowiązany do: 1) utrzymywania drożności komunikacyjnej parkingów, placów wokół budynku, 2) zabezpieczenie miejsc wykonywania robót, 3) na czas i w miejscu wykonywania robót - osłonięcia szczelną obudową miejsc, w których będą prowadzone roboty budowlane, 4) każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót. Roboty prowadzone będą podczas roku szkolnego. Prowadzone prace nie mogą w żaden sposób utrudniać prowadzenia zajęć szkolnych. Godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz uzgodnienia dotyczące realizacji zadania w dni wolne od zajęć szkolnych np. weekendy, Wykonawca uzgodni z Dyrektorem Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi. Wszelkie prace, które niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania budynku i prowadzenia zajęć szkolnych, należy wykonać do dnia 24 sierpnia 2018 r. W ofercie należy wycenić również prace dotyczące przygotowanie pomieszczeń do malowania min.: zabezpieczenia mebli i sprzętu komputerowego, demontaż elementów typu lampy, wynoszenie ławek itp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił wskazanych przez dyrektora szkoły pracowników z obsługi kotła centralnego ogrzewania. Wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej i wody we własnym zakresie. Koszty zużycia pokryje wykonawca. Koszty opłaty za ww. media należy uwzględnić w cenie ryczałtowej za wykonanie zadania. Ewentualne koszty wyłączeń i włączeń energii elektrycznej w okresie realizacji robót ponosi wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: a) roboty ogólnobudowlane (np. roboty murarskie, malowanie, tynkowanie, wykonanie posadzek i podłóg, wykonanie ocieplenia), b) roboty branży elektrycznej i sanitarnej. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, niezwłocznie przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy, Harmonogram rzeczowo - finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, sporządzony według załącznika nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214210-5, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1862351.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRECON Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2350000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania z usługą wdrożenia
- Budowa drogi na działce 1351/3 w Wykrotach (zjazd zwykły dwukierunkowy)
- Budowa zaplecza sportowego przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.