eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogrodziecModernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-10

Ogłoszenie nr 500102338-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.

Gmina Nowogrodziec: Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534956-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowogrodziec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082158100000, ul. ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 380 660, e-mail a.jaworska@nowogrodziec.pl, faks 757 316 416.
Adres strony internetowej (url): www.nowogrodziec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi. Budynek położony jest na dz. nr 87/11, 629, 477/3 - obręb Nowa Wieś. W ramach inwestycji wymieniona zostanie stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, budynek ocieplony zostanie metodą BSO styropianem gr. 15 cm, wykonane zostaną tynki akrylowe, stropodach oraz strop nad częścią parterową zostanie ocieplony, wymienione zostaną oprawy oświetleniowe, przebudowana zostanie instalacja c.o. wraz z wymianą grzejników, wymieniony zostanie kocioł olejowy, instalacja z.w. i c.w.u., barierki przy schodach do piwnicy, zbudowana zostanie pochylnia dla osób niepełnosprawnych, wyremontowane zostaną schody zewnętrzne, wokół budynku wykonana zostanie opaska z kostki betonowej, wykonany zostanie remont węzłów sanitarnych, z dostosowaniem jednego pomieszczenia dla osób niepełnosprawnych, wymieniona zostanie część drzwi wewnętrznych, wyremontowany zostanie parkiet na sali gimnastycznej, zamontowane zostaną również osłony okienne, w ciągach komunikacyjnych usunięte zostaną płytki klinkierowe, przeprowadzony zostanie remont oraz pomalowane zostaną ściany oraz sufity we wszystkich pomieszczeniach. Wielkość obiektu: o powierzchnia zabudowy: 2 715,50 m2 o powierzchnia użytkowa: 2 723,20 m2 o kubatura: 11 667,25 m3 o ilość kondygnacji naziemnych: 1,2 o ilość kondygnacji podziemnych: 1 o wysokość: 9,1 m Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Wymiana stolarki zewnętrznej: Stolarka okienna, stolarka drzwiowa, 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych. 3) Elewacja sali gimnastycznej. 4) Ocieplenie stropodachu. 5) Ocieplenie stropu nad częścią parterową. 6) Wymiana instalacji c.o.: a) Instalacja ogrzewania: przewody, urządzenia, b) Kotłownia, c) Instalacja wody: przewody, przybory i urządzenia, . d) Demontaże, e) Transport złomu, f) Transport gruzu. g) Roboty branży budowlanej - naprawcze. 7) Instalacja oświetleniowa: Roboty branży elektrycznej, roboty branży budowlanej. 8) Remont toalet: Roboty branży budowlanej, roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej. 9) Wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń. 10) Schody zewnętrzne. 11) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych. 12) Sala gimnastyczna. Prowadzone roboty powinny zostać zabezpieczone w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia osobom trzecim. Wykonawca zdeponuje odzyskany złom w tym piec c.o. w miejscu wskazanym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi i pozostawi do jego dyspozycji. Prace będą wykonywane w czynnym budynku szkoły podstawowej i wymagają zachowania szczególnej ostrożności przy realizacji zadania. Wykonawca będzie obowiązany do organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszoną uciążliwość związaną z prowadzonymi robotami. Wykonawca będzie obowiązany do: 1) utrzymywania drożności komunikacyjnej parkingów, placów wokół budynku, 2) zabezpieczenie miejsc wykonywania robót, 3) na czas i w miejscu wykonywania robót - osłonięcia szczelną obudową miejsc, w których będą prowadzone roboty budowlane, 4) każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót. Roboty prowadzone będą podczas roku szkolnego. Prowadzone prace nie mogą w żaden sposób utrudniać prowadzenia zajęć szkolnych. Godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz uzgodnienia dotyczące realizacji zadania w dni wolne od zajęć szkolnych np. weekendy, Wykonawca uzgodni z Dyrektorem Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi. Wszelkie prace, które niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania budynku i prowadzenia zajęć szkolnych, należy wykonać do dnia 24 sierpnia 2018 r. W ofercie należy wycenić również prace dotyczące przygotowanie pomieszczeń do malowania min.: zabezpieczenia mebli i sprzętu komputerowego, demontaż elementów typu lampy, wynoszenie ławek itp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił wskazanych przez dyrektora szkoły pracowników z obsługi kotła centralnego ogrzewania. Wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej i wody we własnym zakresie. Koszty zużycia pokryje wykonawca. Koszty opłaty za ww. media należy uwzględnić w cenie ryczałtowej za wykonanie zadania. Ewentualne koszty wyłączeń i włączeń energii elektrycznej w okresie realizacji robót ponosi wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: a) roboty ogólnobudowlane (np. roboty murarskie, malowanie, tynkowanie, wykonanie posadzek i podłóg, wykonanie ocieplenia), b) roboty branży elektrycznej i sanitarnej. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, niezwłocznie przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy, Harmonogram rzeczowo - finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, sporządzony według załącznika nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45214210-5, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1862351.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRECON Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Władysława Łokietka 8B
Kod pocztowy: 67-300
Miejscowość: Szprotawa
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2350000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2350000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2800000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.