eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudy › Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów



Ogłoszenie z dnia 2018-05-07

Ogłoszenie nr 500098435-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.

Rudy: Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558719-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500036683-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, Krajowy numer identyfikacyjny 272536296, ul. Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48(32)4103029, e-mail karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl, faks 32 410 32 81.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jenostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZG.270.9.2017.ZG4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty został w: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) przedmiarach robót (załącznik nr 11 do SIWZ) projekcie budowlanym(załącznik nr 10 do SIWZ) Wszystkie użyte do wyceny materiały powinny posiadać certyfikaty oraz spełniać wymogi normowe nie gorsze niż określone dla średnich cen zawartych w Sekocenbudzie za II kwartał 2017 r.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111100-8,

45233140-2,

45112710-5,

45232440-8,

45231300-8,

45310000-3,

45315700-5,

45314320-0,

45311100-1,

45312000-7,

45317000-2,

45330000-9,

45331100-7,

45331200-8,

45320000-6,

45453000-7,

45260000-7,

45262350-9,

45262300-4,

45262310-7,

45262520-2,

45262000-1,

45261000-4,

45421100-5,

45262650-2,

45400000-1,

45410000-4,

45430000-0,

45442000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta 27.09.2017 roku Termin realizacji 180 dni od podpisania umowy (26.03.2018 roku).

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy EKO-INSTAL Krzysztof Szymecki, , ul.Rybnicka 10, 44-295, Lyski, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 378048.78 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu realizacji robót wynika z występowania ujemnych temperatur w trakcie realizacji Zamówienia, a także związane jest ze zleceniem robót dodatkowych.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W trakcie realizacji zamówienia wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu obróbki blacharskiej cokołu, wykonaniu dodatkowej izolacji z folii paroprzepuszczalnej pomiędzy ociepleniem z wełny mineralnej a deską elewacyjną, dostarczeniu wyposażenia łazienki zgodnie z projektem, wykonaniu cokołu betonowego w ogrodzeniu posesji. W z wiązku z wykonaniem robót dodatkowych termin rezlizcji umowy uległ wydłużeniu do 11.05.2018 roku.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Rozszerzenie zakresu robót o elementy opisane powyżej skutkuje zwiększeniem wynagrodzenia o 7 235,82 zł co stanowi mniej niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu obróbki blacharskiej cokołu, wykonaniu dodatkowej izolacji z folii paroprzepuszczalnej pomiędzy ociepleniem z wełny mineralnej a deską elewacyjną, dostarczeniu wyposażenia łazienki zgodnie z projektem, wykonaniu cokołu betonowego w ogrodzeniu posesji. W z wiązku z wykonaniem robót dodatkowych termin realizacji umowy uległ wydłużeniu do 11.05.2018 roku.Rozszerzenie zakresu robót o elementy opisane powyżej skutkuje zwiększeniem wynagrodzenia o 7 235,82 zł netto, co stanowi mniej niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.Zmiana Wykonawcy nie mogła zostać dokonana z przyczyn ekonomicznych, spowodowałaby nieuzasadnione zwiększenie kosztów Zamawiającego, a wartość zmian nie przekracza 50% wartości określonej pierwotnie w umowie. Przesunięcie terminu realizacji robót wynika z występowania ujemnych temperatur w trakcie realizacji Zamówienia, a także związane jest ze zleceniem robót dodatkowych. Zamawiający przewidział w pkt 21.2 SIWZ możliwość przesunięcia terminu robót ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne panujące w trakcie budowy kancelarii.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.