eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńUsługi specjalistycznego transportu drogowego osób na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.



Ogłoszenie z dnia 2018-05-04

Ogłoszenie nr 500097801-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Usługi specjalistycznego transportu drogowego osób na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000, ul. ul. Szpitalna 16, 98300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 406 800, e-mail zp@szpital-wielun.pl, faks 438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi specjalistycznego transportu drogowego osób na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 /10/ 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi specjalistycznego transportu drogowego osób na potrzeby SPZOZ w Wieluniu, w podziale na następujące zadania: 1) ZADANIE A - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz pacjenta, personelu medycznego nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej - pojazd wraz z kierowcą - zadanie realizowane w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, a 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy: niedziele i święta. Dotychczasowa / planowana roczna ilość = 18.000 km. 2) ZADANIE B - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz pacjenta i personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ w Wieluniu - pojazd wraz z kierowcą. Zadanie realizowane od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h/dobę, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. W szczególnych przypadkach Zamawiający może wymagać podstawienia pojazdu z kierowcą i dodatkowym sanitariuszem. Dotychczasowa / planowana roczna ilość= 100.000 km (w tym przejazdów z kierowcą i sanitariuszem ilość= 25.000 km). 3) ZADANIE C - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz pacjenta wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem wg potrzeb POZ - pojazd wraz z kierowcą - zadanie realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dotychczasowa / planowana roczna ilość = 5.000 km. 2. Zamawiający wymaga, by usługi będące przedmiotem zamówienia wykonywane były: 1) przy użyciu w pełni sprawnych środków transportu sanitarnego: ambulansów drogowych służących do przewozu pacjentów w pozycji leżącej, spełniających minimum wymogi określone dla ambulansów typu A1 wg Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008; 2) przez kierowców posiadających kwalifikacje do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadających aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadających aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz minimum ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej; 3) przez sanitariuszy (dotyczy wyłącznie Zadania B) posiadających aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz minimum ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. 3. Zamawiający wymaga, by pojazdy służące do realizacji przedmiotu umowy miały swój postój na terenie szpitala w Wieluniu, przy ul. Szpitalnej 16 i były w gotowości do wyjazdu na zlecenie Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami wynikającymi z zapisów SIWZ. Zamawiający gwarantuje dla pojazdów nieodpłatne miejsca parkingowe na terenie szpitala. 4. Zamawiający wymaga podstawiania sprawnego technicznie pojazdu nie później niż w ciągu 30 minut od wezwania, w miejscu wskazanym przez dysponenta Zamawiającego oraz do zapewnienia stałej łączności pomiędzy pojazdem, a dysponentem ze strony Zamawiającego. Wykonawcę obowiązuje również konieczność podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu podstawowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE A - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz pacjenta, personelu medycznego nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55620.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NZOZ BOMED Bożena Bąk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 2
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wieluń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE B - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz pacjenta i personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ w Wieluniu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 251320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE C - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz pacjenta wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem wg potrzeb POZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12566.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.