eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-04

Ogłoszenie nr 500097504-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.

Politechnika Koszalińska: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525453-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500046184-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Koszalińska, Krajowy numer identyfikacyjny 170300000, ul. ul. Śniadeckich 2, 75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail szp@tu.koszalin.pl, faks (094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.koszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

11/PNOG/SZP-2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 6 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji "Zadaniem") Zadanie I - Komputery przenośne Zadanie II - Zestawy komputerowe, monitory Zadanie III - Drukarki Zadanie IV - Projektory Zadanie V - Drukarki 3D, skaner Zadanie VI - Komputery Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6, 30213000-5, 30231320-6, 30232110-8, 38652100-1, 30232100-5, 30216110-0, 30211000-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce. W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizacje poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadania II, Zadania III). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje Wykonawce w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie Wykonawcy. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy równoważny, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazano w formularzach cenowych (Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213000-5, 30231320-6, 30232110-8, 38652100-1, 30216110-0, 30211000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie I - Komputery przenośne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10975.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna, z siedzibą w Stargardzie
Email wykonawcy: biuro@eltoro.pl
Adres pocztowy: ul. Racławicka 23
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12521.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12521.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18019.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie II - Zestawy komputerowe, monitory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna, z siedzibą w Stargardzie
Email wykonawcy: biuro@eltoro.pl
Adres pocztowy: ul. Racławicka 23
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29913.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29913.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29913.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie III - Drukarki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w dniu 29.03.2018 r. zgodnie z art.93 ust.4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie IV - Projektory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna z siedzibą w Stargardzie
Email wykonawcy: biuro@eltoro.pl
Adres pocztowy: ul. Racławicka 23
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3234.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3234.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3431.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie V - Drukarki 3D, skaner

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) - Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie VI - Komputery

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art.93 ust.4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.