To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-04
Ogłoszenie nr 500097500-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528655
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500056412
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000,
ul. al. Zwycięstwa
20,
41200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 960 600, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl, faks
32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): www.um.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.1.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: 1.Część I zamówienia - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta (druk plakatów, zaproszeń, ulotek, map rowerowych, kalendarzy, notesów, folderów, teczek papierowych, informatora, kolorowanek, dyplomów, listów gratulacyjnych, naklejek, pocztówek, wizytówek); 2.Część II zamówienia - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta (druk billboardów, City Lightów, roll-upów); 3.Część III zamówienia - druk materiałów na potrzeby Wydziału Administracyjno-Gospodarczego (druk papieru firmowego, wizytówek); 4.Część IV zamówienia - druk materiałów na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego (druk okładek na odpisy aktów urodzenia, małżeństwa, zgonu, zaproszeń); 5.Część V zamówienia - druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi (druk ulotek, plakatów, kalendarzy)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV: 79823000-9, 22100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I zamówienia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109357.50
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia "MIKOPOL" Dariusz Mikolasek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121684.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II zamówienia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9024.89
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTOKOM OUTDOOR MEDIA Grzegorz Szymański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10500.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III zamówienia |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. W w/w postępowaniu zostało złożonych dziewięć ofert. Spośród ważnych ofert została wybrana jako najkorzystniejsza oferta z ceną brutto 2.521,50 zł. W dniu 16.04.2018 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana do realizacji tej części zamówienia złożył oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. W tym stanie faktycznym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części III zamówienia na "Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu", ponieważ kwota jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odczytana podczas otwarcia ofert wynosi 3.690,00 zł i Zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia do kwoty następnej najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV zamówienia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3156.42
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowo - Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4501.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V zamówienia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9581.30
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia "MIKOPOL" Dariusz Mikolasek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8927.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk z dostawą materiałów poligraficznych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Usługa polegająca na wydrukowaniu książek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części
- Druk i dostarczenie wydawnictw promocyjnych
- Usługa wydrukowania w nakładzie 700 egzemplarzy albumu "Katedra ormiańska" (wersja ukraińsko - angielska ) wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum kultury w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





