eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Modernizacja -remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola przy użyciu destruktu asfaltowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500094245-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Gmina Żabia Wola: Modernizacja -remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola przy użyciu destruktu asfaltowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527139-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500050783-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żabia Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 75014857800000, ul. ul. Główna 3, 96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8578182, 8578224, e-mail przetargi@zabiawola.pl, faks 468 578 181.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja -remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola przy użyciu destruktu asfaltowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy niżej wymienionych dróg na terenie Gminy Żabia Wola przy użyciu destruktu asfaltowego: Stan istniejący: Ww. ulice stanowią głównie drogi dojazdowe do nieruchomości zlokalizowanych na terenie zabudowy jednorodzinnej. Posiadają nawierzchnię z kruszywa kamiennego lub gruzu betonowego o zmiennej szerokości. 1 Słubica B ul. Orchidei 2 Ojrzanów Tow. ul. Działkowa 3 Lisówek, Zareby ul. Wiśniowa 4 Żabia Wola ul. Chabrowa, Rumiankowa 5 Słubica A ul. Zarzeczna 6 Zalesie ul. Usługowa 7 Żabia Wola ul. Rolnicza Zakres zamówienia: Obejmie pełną obsługę geodezyjną min: wytyczenie jezdni w granicach ewidencyjnych, odtworzenie oznaczeń geodezyjnych uszkodzonych podczas robót, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, sporządzenie protokołu i szkicu geodezyjnego. Oczyszczenie pasa drogowego z roślinności. Mechaniczne wyprofilowanie z uzupełniniem kruszywa - tłucznia kamiennego w razie potrzeby oraz zagęszczenie podłoża. W razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie uzupełninia podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 w zależności od potrzeb oraz przemieszczenia kruszywa w granice ewidencyjne drogi jeżeli zajdzie taka konieczność, że przebieg drogi przesunięty będzie w terenie w stosunku do granic ewidencyjnych. Drogi remontowane będą od początku zgodnie z powyższą tabelą. Długość odcinka remontowanego ustalona zostanie po przekazaniu terenu robót Wykonanie przy użyciu układarki do asfaltu nawierzchni z destruktu pofrezowego (na powierzchni ok 14413,00 m2) o grubości ok 10 cm i powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami kamiennymi o wymiarach 5-8 mm. w ilości 10dm3/m2. Pobocza i zjazdy należy wyprofilować, uzupełnić kruszywem łamanym o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Destrukt bitumiczny będzie dostępny dla Wykonawcy w celu wykonywania przedmiotu umowy w przewidywanym terminie od 2.05.2018 r. Destrukt bitumiczny stanowi własność Zamawiającego. Zostanie zeskładowany w miejscowości Żelechów przy ul. Chełmońskiego. Wykonawca wykonujący roboty będące przedmiotem zamówienia w własnym zakresie dokona załadunku frezowiny w uzgodnieniu z Zamawianym, który skontroluje ilość pobranego materiału. Następnie dostarczy na wskazane drogi i dokona rozłożenia przy użyciu układarki do asfaltu. Kruszywo łamane w ilości niezbędnej do uzupełninia podbudowy i poboczy wykonawca zapewni we własnym zakresie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uporządkowanie placu, na którym magazynowany jest destrukt, wyrównanie i uzupełninie wybojów i kolein powstałych na zajętym terenie. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa uproszczony kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Mapa poglądowa z lokalizacją dróg objętych przedmiotem zamówienia stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! 1. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu robót. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. 2. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć Protokół odbioru podpisany przez właścicieli urządzeń infrastruktury, w szczególności wodociągowej i kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nie uszkodzenia oznaczeń geodezyjnych i ogrodzeń. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne i naprawie ogrodzenia. 4. Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami Zamawiającego przy użyciu wymaganego sprzętu. 5. Roboty nieuwzględnione w załączniku nr 6 do SIWZ, a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 6. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dostarczonych przez Wykonawcę i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończenia robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-0


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1312332.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROBOKOP Grzegorz Leonowicz
Email wykonawcy: biuro@robokop.eu
Adres pocztowy: ul. Dębowa 8/45
Kod pocztowy: 05-822
Miejscowość: Milanówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1211740.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1211740.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1211740.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.