eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczDostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500094052-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Zakład Karny w Rawiczu: Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537293-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Rawiczu, Krajowy numer identyfikacyjny 32029400000, ul. ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, e-mail zp_rawicz@sw.gov.pl, faks 655 454 266.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/P.2232.5.2018.SW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części (zadania): -zadanie nr 1: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka, -zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka, -zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych, -zadanie nr 4: Dostawy konserw, Zadanie nr 1: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso klopsowe z indyka - 1200 kg; 2) Mięso gulaszowe z indyka klasa II - 1500 kg; 3) Skrzydło środkowe z indyka - 1700 kg; 4) Mortadela popularna z indyka - 1500 kg; 5) Mortadela śniadaniowa z indyka - 1500 kg; 6) Mortadela z pieczarkami - 1500 kg; 7) Mortadela czosnkowa z indyka - 1600 kg; 8) Parówka z indyka - 1500 kg; 9) Kiełbasa śniadaniowa z indyka - 1800 kg; 10) Kielbasa litewska z indyka - 2400 kg; 11) Szynka tyrolska z indyka - 1200 kg; 12) Szynka Gerwazego z indyka - 1000 kg; 13) Szynka mielona blok z indyka - 1800 kg; 14) Polędwica firmowa z indyka - 1200 kg; 15) Pieczeń drobiowa z indyka - 1200 kg; 16) Pasztet firmowy z indyka - 1400 kg; 17) Kiełbasa krakowska parzona - 700 kg; 18) Szynka gotowana biała - 800 kg; 19) Kiełbasa szynkowa drobiowa - 700 kg; 20) Serdelki drobiowe - 2200 kg; 21) Salceson z indyka - 1000 kg; 22) Szynka z filetem mielona -600kg; 23) Pierś Książęca - 600kg; 24) Wędlina -Indyczka gotowana - 600kg; 25) Wędlina - Filet gotowany z kurczaka - 600kg; 26) Kiełbaski z filetem - 600kg; Zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Kurczak cały - 3000 kg; 2) Udziec z kurcząt kl. A - 2000 kg; 3) Filet z kurczaka - 1000 kg; 4) Mięso gulaszowe z kurczaka - 2000 kg; 5) Żołądki z kurczaka - 500 kg; 6) Serca z kurczaka - 450 kg; 7) Wątróbki z kurczaka - 1500 kg; Zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso wieprzowe - szynka surowa - 900 kg; 2) Mięso wieprzowe klopsowe - 1200 kg; 3) Mięso wieprzowe łopatka bez kości - 3500 kg; 4) Mięso wieprzowe gulaszowe - 700 kg; 5) Mieso wieprzowe schab bez kości - 1600 kg; 6) Boczek wędzony bez kości - 1200 kg; 7) Wędzonka bigosowa bez kości - 1300 kg; 8) Słonina płaty - 600 kg; 9) Mięso gulaszowe wołowe - 700 kg; 10) Żołądki wieprzowe - 400 kg; 11) Ozory wieprzowe - 1000 kg; 12) Serca wieprzowe - 1600 kg; 13) Wątroba wieprzowa - 1800 kg; 14) Kiełbasa zwyczajna - 2100 kg; 15) Kiełbasa parówkowa - 1400 kg; 16) Kiełbasa biała parzona - 1900 kg; 17) Kiełbasa mortadela - 1500 kg; 18) Kiełbasa golonkowa parzona - 600 kg; 19) Kielbasa mielonka - 1500 kg; 20) Kiełbasa słoikowa - 1300 kg; 21) Kiełbasa szynkowa mielona wieprzowa - 600 kg; 22) Serdelki śląskie - 1000 kg; 23) Pieczeń wielkopolska - 1000 kg; 24) Wątrobianka - 1800 kg; 25) Salceson czarny - 1100 kg; 26) Kaszanka - 3500 kg; Zadanie nr 4: Dostawy konserw. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Konserwa pasztet z indykiem - 1000 kg; 2) Konserwa pasztet z gesią - 1600 kg; 3) Konserwa wołowa - 1000 kg; 4) Konserwa miesna wieprzowa - 1000 kg; 5) Konserwa mięsna wieprzowa op. jednostkowe 100-140g - 600 kg; 6) Pasztet sojowy - 450kg;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9


Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15131130-5, 15112120-3, 15112000-6, 15111000-9, 15113000-3, 15131000-5, 15131310-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200483.00
Waluta zł pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "JOHN" Paweł John
Email wykonawcy: kadry@john.com.pl
Adres pocztowy: ul. Źródlana 5, Grotniki
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220164.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220164.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316925.70
Waluta: zł pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87234.00
Waluta zł pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Spółka Jawna
Email wykonawcy: roszyk@niebieszczanscy.pl
Adres pocztowy: Proszówka 36
Kod pocztowy: 59-620
Miejscowość: Gryfów Śląski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80084.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80084.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87727.50
Waluta: zł pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189672.00
Waluta zł pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "JOHN" Paweł John
Email wykonawcy: kadry@john.com.pl
Adres pocztowy: ul. Źródlana 5, Grotniki
Kod pocztowy: 64-140
Miejscowość: Włoszakowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193735.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193735.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 348194.70
Waluta: zł pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawy konserw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29345.00
Waluta zł pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KONSHURT Sp. z.o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: konshurt@konshurt.com.pl
Adres pocztowy: ul. Korfantego 26
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32758.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32758.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50783.34
Waluta: zł pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.