Ogłoszenie z dnia 2018-04-27
Ogłoszenie nr 500093917-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 87052597300000,
ul. ul. Grudziądzka
159,
87100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
056 6398119, 6398166, e-mail
renata.markiewicz@mpo.torun.pl, faks
566 398 120.
Adres strony internetowej (url): http://www.mpo.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UM/ZP-03/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu: a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku; c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; d) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8917
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki jeżeli, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zostały spełnione przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: - Zamówienie pierwotne zostało uprzednio przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (Numer ogłoszenia: 519415-N-2018; data zamieszczenia: 16.02.2018), - Zamówienie pierwotne zostało unieważnione dla I części zamówienia tj. ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu, - Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Jednocześnie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki jeżeli, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zostały spełnione przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: - Unieważnienie zamówienia pierwotnego dla części I ze względu na brak ofert jest sytuacją wyjątkową, która nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie można było jej też przewidzieć; - do czasu wyłonienia wykonawcy w kolejnym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego istnieje potrzeba ciągłego utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; - ze względu na wygaśnięcie dotychczasowej umowy z dniem 31.30.2018 r. wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Stadionu Itaka Arena w Opolu
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ BYDGOSKIEGO CENTRUM SPORTU W OKRESIE OD 01.01.2026 R. - 31.12.2026 R.
- Ubezpieczenie Katowickiego Centrum Onkologii
- Usługa ubezpieczenia grupowego na życie dla pracowników oraz członków rodzin Gminy Władysławowo wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





