eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyModernizacja budynków Przedszkola Publicznego w Zdunach (Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Zdunach)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500093290-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Gmina Zduny: Modernizacja budynków Przedszkola Publicznego w Zdunach (Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Zdunach)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.1. Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520565-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000, ul. ul. Rynek 2, 63760 Zduny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 215 001, e-mail zampub@zduny.pl, faks 627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynków Przedszkola Publicznego w Zdunach (Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Zdunach)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DG.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakres prac budowlanych wchodzą następujące elementy: o rozbiórka elementów budowlanych i wyposażenia w zakresie: usunięcie wykończenie posadzek, o rozbiórka klatki schodowej wewnętrznej drewnianej, rozbiórka fragmentu stropu drewnianego i spoczników, rozbiórki elementów ścianach działowych oraz przebicia przez ściany nośne murowane, demontaż okładzin ściennych, demontaż pokrycia palnego dachów skośnych dobudówek zewnętrznych, demontaż kotła gazowego, demontaż fragmentów instalacji centralnego ogrzewania i wody, demontaż elementów stolarki otworowej, rozbiórka zadaszenia zewnętrznego żelbetowego, demontaż elementów betonowych zewnętrznych (murki oporowe, schody zewnętrzne), o montaż fragmentów ścian działowych lekkich oraz murowanych w celu wydzielenia pomieszczeń użytkowych oraz wydzieleń pożarowych zgodnych z przedłożoną ekspertyzą techniczną ochrony przeciwpożarowej, o montaż obudowy ogniochronnej lekkiej poddasza użytkowego (w ramach zmiany przeznaczenia poddasza), o montaż stolarki otworowej (zewnętrznej i wewnętrznej), o montaż elementów instalacji wewnętrznych (instalacja wody - przebudowa, instalacja centralnego ogrzewania - rozbudowa, instalacja elektryczna - przebudowa, instalacja kanalizacji sanitarnej - przebudowa, instalacja wentylacji wymuszonej we fragmencie obiektu), o montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru wraz z elementami wykonawczymi, o wykonanie systemu do usuwania dymu w przestrzeni wewnętrznej klatki schodowej, o montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, o budowa nowych, niepalnych biegów i spoczników klatki schodowej wewnętrznej, o montaż nowego, niepalnego pokrycia dachu dobudówek obiektu, o montaż sufitu ognioodpornego na kondygnacji parteru, o prace budowlano-konstrukcyjne: powiększanie i wzmacnianie otworów drzwiowych w ścianach nośnych, przebudowa lokalna stropów, o wykonanie zewnętrznych schodów wyjściowych z poziomu piwnicy, wraz z murkami oporowymi (wyjście awaryjne zewnętrzne z jadalni), o prace wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie, montaż wykładzin posadzkowych), o montaż windy dla niepełnosprawnych zewnętrznej wraz z fundamentem, zasilaniem, oraz lokalną przebudową obiektu w celu montażu szybu windowego oraz dojść użytkowych), o budowa wewnątrz obiektu na kondygnacji 1 toalety dla niepełnosprawnych wraz z armaturą. W ramach modernizacji przedszkola planuje się dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą techniczną i odstępstwem Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej. Inwestycja obejmuje również adaptację pomieszczeń poddasza na pomieszczenia użytkowe oraz zmianę układu komunikacji (układu pomieszczeń) na poziomie kondygnacji poddasza. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie : 1) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 2) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 3) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 4) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 6) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu. 7) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 8) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 2. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace ziemne, murarskie, wykończeniowe, prace montażowe dotyczące instalacji elektrycznych, wod.-kan. i c.o. oraz ogólne prace budowlane niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-5 i § 9 ust. 1 pkt. 10) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie składania oferty- wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY". 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) projekt budowlano-wykonawczy 2) przedmiary robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45453100-8, 45421100-5, 45453000-7, 45261000-4, 45261900-3, 45410000-4, 45311200-2, 45111220-6, 45330000-9, 45111300-1, 45262690-4, 45313100-5, 45262311-4, 45431200-9, 45343000-3, 45331100-7, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1091541.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DEFERO Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@defero.net.pl
Adres pocztowy: ul. Zajęcza 5/11 Sieradz
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1342596.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1342596.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1687509.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.