To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-26
Ogłoszenie nr 500092646-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.
Gmina Darłowo: Modernizacja świetlicy w Kopań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532012-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Darłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000,
ul. ul. J.H.Dąbrowskiego
4,
76150
Darłowo, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 344 63 01, e-mail
przetargi@ugdarlowo.pl, faks
94 344 63 09.
Adres strony internetowej (url): www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja świetlicy w Kopań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.71.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja świetlicy w Kopań". 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopań na terenie działki nr 137/2 obręb Kopań. 3. Opis istniejącego obiektu: W opisywanym obiekcie zlokalizowane zostały pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz sklepu. Na lokal świetlicy składa się sala, przy której znajduje się kącik komputerowy oraz pomieszczenie do przyrządzania napojów i poczęstunków oraz sanitariat przyległy do tego pomieszczenia. Wejścia do sali świetlicy i do pomieszczenia kateringu oraz sklepu są oddzielne. Dojście do świetlicy odbywa się poprzez korytarz, w pomieszczeniu korytarza znajduje się wejście na poddasze nieużytkowe, do piwnicy i do drugiej części budynku, w której zlokalizowany jest wspomniany wcześniej sklep. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Budynek uzyskał status budynku użyteczności publicznej. 4. Dane obiektu: 1) powierzchnia działki nr 137/2 - 384,00 m2; 2) powierzchnia zabudowy - 170,78 m2; 3) powierzchnia użytkowa przed przebudową - 139,49 m2; 4) kubatura brutto całości budynku - 1049 m3; 5) funkcja: budynek użyteczności publicznej; 6) ilość kondygnacji: 1 + poddasze użytkowe; 7) wysokość budynku - 8,88 m (mierzona od poziomu terenu przy budynku do kalenicy). 5. Dane techniczno - materiałowe obiektu: 1) ściany zewnętrzne murowane na zaprawie cementowo-wapiennej, z cegły pełnej grubości 38 cm na fundamentach kamiennych, ściany szczytowe powyżej stropu posiadają mur z cegły o gr. 25 cm na zaprawie cementowo - wapiennej; 2) dach płatwiowo - kleszczowy o przekroju krokwi 16x18cm i płatwi pośrednich 16x16 cm, kleszcze 9x18 cm, słupy więźby dachowej 16 x 18 cm, zastrzały 16 x18 cm, miecze 14 x 16 cm, płatew stopowa 12x12 cm; 3) dach dwuspadowy - pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną, pochylenie połaci dachowych w przedziale 40-45°; 4) strop nad piwnicą ceramiczny odcinkowy jednoprzęsłowy; 5) stropy belkowe drewniane belki główne o przekroju 20 x 24 cm, wymiany stropowe 24 x 24 cm; 6) podłogi i posadzki - na poddaszu z desek sosnowych; 7) stolarka okienna poddasza PCV, drzwiowa - drewniana; 8) rynny i pas nadrynnowy wykonane z blachy stalowej powlekanej; 9) rury spustowe - wykonane z PCV; 10) elewacja - faktura cegła murowana; 11) tynk wewnętrzny ścian poddasza mineralny (cementowo - wapienny) gr. 1,5 cm; sufity poddasza w części boazeria na podbitce z desek, częściowo płyty wiórowe laminowane; 12) wentylacja grawitacyjna - kominy murowane WC wywiewka wspomagana wentylatorem; 13) ogrzewanie - parter piece kaflowe, poddasze nieogrzewane; 14) kominki wentylacyjne murowane z pomieszczeń i pomieszczeń sanitarnych wyprowadzane na zewnątrz przez ścianę zewnętrzną. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) rozbiórkę pieców i trzonów kuchennych kaflowych, 2) rozbiórkę ścian i posadzki, 3) rozbiórkę schodów o konstrukcji drewnianej, 4) ułożenie podkładów betonowych wraz ze zbrojeniem, 5) postawienie ścianek działowych, 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7) tynki wewnętrzne, 8) malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną z gruntowaniem, 9) rozbiórkę schodów zewnętrznych, 10) zerwanie nawierzchni z kostki, 11) schody żelbetowe z podjazdem oraz balustradą, 12) prace porządkowe, 13) instalację elektryczną (montaż tablic i wlz-ów, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja ochrony od porażeń, pomiary kontrolne), 14) roboty budowlane branży sanitarnej: a) instalacja odprowadzenia wód gruntowych, b) instalacja kanalizacji sanitarnej, c) instalacje wody zimnej i ciepłej, d) montaż baterii umywalkowych, zmywakowych, e) instalacja centralnego ogrzewania, f) montaż kotła gazowego, g) instalacja gazowa. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 10. Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania. 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać następujące czynności podczas realizacji zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych m. in.: wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków, roboty malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji sanitarnych, wykonanie instalacji elektrycznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45300000-0, 45332400-7, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243317.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Sławomir Kwiecień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
223000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Przeprowadzenie kursu obsługi turbin wiatrowych wraz z egzaminem w ramach realizacji projektu - Aktywni i kompetentni mieszkańcy powiatu sławieńskiego
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





