eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoModernizacja świetlicy w Kopań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092646-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Gmina Darłowo: Modernizacja świetlicy w Kopań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532012-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Darłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. ul. J.H.Dąbrowskiego 4, 76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 344 63 01, e-mail przetargi@ugdarlowo.pl, faks 94 344 63 09.
Adres strony internetowej (url): www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja świetlicy w Kopań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.71.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja świetlicy w Kopań". 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopań na terenie działki nr 137/2 obręb Kopań. 3. Opis istniejącego obiektu: W opisywanym obiekcie zlokalizowane zostały pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz sklepu. Na lokal świetlicy składa się sala, przy której znajduje się kącik komputerowy oraz pomieszczenie do przyrządzania napojów i poczęstunków oraz sanitariat przyległy do tego pomieszczenia. Wejścia do sali świetlicy i do pomieszczenia kateringu oraz sklepu są oddzielne. Dojście do świetlicy odbywa się poprzez korytarz, w pomieszczeniu korytarza znajduje się wejście na poddasze nieużytkowe, do piwnicy i do drugiej części budynku, w której zlokalizowany jest wspomniany wcześniej sklep. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Budynek uzyskał status budynku użyteczności publicznej. 4. Dane obiektu: 1) powierzchnia działki nr 137/2 - 384,00 m2; 2) powierzchnia zabudowy - 170,78 m2; 3) powierzchnia użytkowa przed przebudową - 139,49 m2; 4) kubatura brutto całości budynku - 1049 m3; 5) funkcja: budynek użyteczności publicznej; 6) ilość kondygnacji: 1 + poddasze użytkowe; 7) wysokość budynku - 8,88 m (mierzona od poziomu terenu przy budynku do kalenicy). 5. Dane techniczno - materiałowe obiektu: 1) ściany zewnętrzne murowane na zaprawie cementowo-wapiennej, z cegły pełnej grubości 38 cm na fundamentach kamiennych, ściany szczytowe powyżej stropu posiadają mur z cegły o gr. 25 cm na zaprawie cementowo - wapiennej; 2) dach płatwiowo - kleszczowy o przekroju krokwi 16x18cm i płatwi pośrednich 16x16 cm, kleszcze 9x18 cm, słupy więźby dachowej 16 x 18 cm, zastrzały 16 x18 cm, miecze 14 x 16 cm, płatew stopowa 12x12 cm; 3) dach dwuspadowy - pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną, pochylenie połaci dachowych w przedziale 40-45°; 4) strop nad piwnicą ceramiczny odcinkowy jednoprzęsłowy; 5) stropy belkowe drewniane belki główne o przekroju 20 x 24 cm, wymiany stropowe 24 x 24 cm; 6) podłogi i posadzki - na poddaszu z desek sosnowych; 7) stolarka okienna poddasza PCV, drzwiowa - drewniana; 8) rynny i pas nadrynnowy wykonane z blachy stalowej powlekanej; 9) rury spustowe - wykonane z PCV; 10) elewacja - faktura cegła murowana; 11) tynk wewnętrzny ścian poddasza mineralny (cementowo - wapienny) gr. 1,5 cm; sufity poddasza w części boazeria na podbitce z desek, częściowo płyty wiórowe laminowane; 12) wentylacja grawitacyjna - kominy murowane WC wywiewka wspomagana wentylatorem; 13) ogrzewanie - parter piece kaflowe, poddasze nieogrzewane; 14) kominki wentylacyjne murowane z pomieszczeń i pomieszczeń sanitarnych wyprowadzane na zewnątrz przez ścianę zewnętrzną. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) rozbiórkę pieców i trzonów kuchennych kaflowych, 2) rozbiórkę ścian i posadzki, 3) rozbiórkę schodów o konstrukcji drewnianej, 4) ułożenie podkładów betonowych wraz ze zbrojeniem, 5) postawienie ścianek działowych, 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7) tynki wewnętrzne, 8) malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną z gruntowaniem, 9) rozbiórkę schodów zewnętrznych, 10) zerwanie nawierzchni z kostki, 11) schody żelbetowe z podjazdem oraz balustradą, 12) prace porządkowe, 13) instalację elektryczną (montaż tablic i wlz-ów, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja ochrony od porażeń, pomiary kontrolne), 14) roboty budowlane branży sanitarnej: a) instalacja odprowadzenia wód gruntowych, b) instalacja kanalizacji sanitarnej, c) instalacje wody zimnej i ciepłej, d) montaż baterii umywalkowych, zmywakowych, e) instalacja centralnego ogrzewania, f) montaż kotła gazowego, g) instalacja gazowa. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 10. Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania. 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać następujące czynności podczas realizacji zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych m. in.: wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków, roboty malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji sanitarnych, wykonanie instalacji elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45300000-0, 45332400-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243317.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Sławomir Kwiecień
Email wykonawcy: projekt.tsz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Roweckiego 10
Kod pocztowy: 76-150
Miejscowość: Darłowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.