To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-26
Ogłoszenie nr 500092512-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Usługa testowania Systemu SOW opracowanego w ramach projektu pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 "E-administracja i otwarty rząd", Działanie 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522718-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. al. Jana Pawła II
13,
00-828
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 055 494, e-mail
Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks
225 055 275.
Adres strony internetowej (url): http://pfron.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Fundusz celowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa testowania Systemu SOW opracowanego w ramach projektu pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/09/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa testowania Systemu SOW. System SOW powstaje w ramach projektu "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON" opracowywanego w ramach projektu pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 "E-administracja i otwarty rząd", Działanie 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych", którego istotą jest kompleksowe wytworzenie oraz wdrożenie systemu informatycznego, który usprawni osobom niepełnosprawnym i podmiotom działającym na ich rzecz proces aplikowania o środki PFRON będące w gestii jednostek samorządowych. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres oraz zasady wykonania usług określa załącznik nr 6 do SIWZ (Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści Umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. Informacje dodatkowe: 4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w załącznika nr 1 do SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Przepis art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy określa cechy stosunku pracy: a) wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy, b) wykonywanie pracy pod kierownictwem pracodawcy, c) w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, d) i w czasie przez niego wyznaczonym, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 4.2. W odniesieniu do osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 5 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy wykazu tych osób oraz dokumentów potwierdzających sposób ich zatrudnienia (np. zanonimizowane kopie umów o pracę, imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, przy czym informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę tych osób, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w odpowiednio w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy). 4.3. Wykonawca zobowiązuje się na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przedkładać raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wymienionych w pkt 4.1 powyżej. 4.4. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających fakt zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej albo jeżeli przedstawione dokumenty lub wyjaśnienia potwierdzą brak wymaganego zatrudnienia, Zamawiający jest uprawniony do: 4.4.1. naliczenia kary umownej w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) za każdy przypadek niewykazania faktu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę osoby w miesiącu, co do której przewidziany jest taki obowiązek, lub 4.4.2. wypowiedzenia umowy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do zatrudnienia osób w oparciu o umowę o pracę i udokumentowania tego faktu w terminie wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu. Wypowiedzenie nastąpi w trybie natychmiastowym po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim; 4.5. Kara umowna przewidziana za niewykazanie faktu zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej należna jest także w przypadku późniejszego zatrudnienia tej osoby. 4.6. Wykonawca lub Podwykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej pod warunkiem wcześniejszego pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 Dni Roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany do przekazania Zamawiającemu wykazu nowych osób oraz przedstawienia dokumentów potwierdzających ich zatrudnienie. 5.Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia Umowy do dnia 28.02.2019 r. Szczegółowe postanowienia w zakresie terminów wykonania określonych czynności przedmiotu Umowy znajdują się w OPZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72254000-0
Dodatkowe kody CPV: 72254100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON", którego źródło finansowania stanowią środki Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w wysokości 84,62% oraz środki krajowe z budżetu państwa w wysokości 15,38%
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152439.02
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: eCone Consulting Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
187500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, przysługują środki odwoławcze zgodnie z działem VI - środki ochrony prawnej i w terminach określonych dla wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 2.2. Wobec ogłoszenia oraz SIWZ środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy. 2.3. Ze względu na to, że wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 2.3.1. wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę, 2.3.2. określenia warunków udziału w postępowaniu; 2.3.3. wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.3.4. odrzucenia oferty odwołującego; 2.3.5. opisu przedmiotu zamówienia; 2.3.6. wyboru najkorzystniejszej oferty. 2.4. W związku z tym, że wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, terminy na wniesienie odwołania określają art. 182 ust. 1 pkt 2 ustawy, art. 182 ust. 2 pkt 2 ustawy, art. 182 ust. 3 pkt 2 ustawy, art. 182 ust. 4 pkt 1 i pkt 3 lit. a ustawy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.