eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzDoposażenie pracowni automatyki, urządzeń dozorowych i alarmowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik" w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny wraz z montażem podzielony na 3 części asortymentowe.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092325-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik": Doposażenie pracowni automatyki, urządzeń dozorowych i alarmowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik" w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny wraz z montażem podzielony na 3 części asortymentowe.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim - CKZiU nr 2 "Mechanik" współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 - 2020, priorytet IX - Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 - Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT Subregionu Zachodniego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524193-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik", Krajowy numer identyfikacyjny 36197719800000, ul. ul. Zamkowa 1, 47400 Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 415 33 88, e-mail sekretariat@zsm.slask.pl, faks (032) 415 33 88 w. 22.
Adres strony internetowej (url): https://mechanik.rac.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Doposażenie pracowni automatyki, urządzeń dozorowych i alarmowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik" w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny wraz z montażem podzielony na 3 części asortymentowe.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CKZiU2.26.08.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni automatyki, urządzeń dozorowych i alarmowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik" w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny wraz z montażem podzielony na 3 części asortymentowe. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części: Część I - Meble, Część II - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne, Część III - Urządzenia telewizyjne. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części za-mówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu objętego przed-miotem zamówienia. 3.6 Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu w przypadku I części zamówienia obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 31700000-3, 32324300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MEBLE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14268.29
Waluta ZŁOTY

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: In Time Wiesław Frąszczak
Email wykonawcy: wieslawef@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jana Matejki 7/B16
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17502.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17502.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17502.90
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: URZĄDZENIA TELEWIZYJNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 09.03.2018r. godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w w/w postępowaniu. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)"

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.