To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-26
Ogłoszenie nr 500092222-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku: "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19.
Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne" - drugi etap robót
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533633-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000870356,
ul. Okopowa
7,
80-819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 400 910, e-mail
malgorzata.dobrowolska@gdansk.pip.gov.pl, faks
585 201 824.
Adres strony internetowej (url): www.gdansk.pip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne" - drugi etap robót
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):03-POR-A-094-2211-1/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne" - drugi etap robót.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:ROBOTY ROZBIÓRKOWE, DEMONTAŻOWE I PRZYGOTOWAWCZE:1.odkopanie ścian fundamentowych, rozbiórka izolacji termicznej, skucie luźnych tynków (od strony południowej prace ziemne należy prowadzić przy czynnym parkingu - zapewnić właściwe zabezpieczenie gruntu), 2.rozebranie izolacji pionowych przeciwwilgociowych i termicznych, 3.rozebranie obróbek okiennych z płyt g-k w piwnicy, otynkowanie, 4.odkopanie oraz rozbiórka ogrodzenia wraz z betonowym cokołem, wycinka krzewów, podcięcia pielęgnacyjne drzew, zasypanie miejsc po fundamencie, 5.rozbiórka płyt chodnikowych, betonowych doświetlaczy okien piwnicznych i kraty, 6.rozebranie glazury, terakoty oraz wszystkich luźnych tynków wewnątrz i na zewnątrz budynku, 7.podłogi; rozebranie luźnych elementów. ROBOTY IZOLACYJNE:1.osuszenie i otynkowanie ścian fundamentowych, 2.pionowa izolacja fundamentu; styrodur oraz systemowa izolacja przeciwwilgociowa, 3.iniekcja krystaliczna. ROBOTY BUDOWLANE: 1.wykucia, 2.wykonanie oprysku antygrzybicznego i przeciw pleśni, 3.zamurowania, 4.roboty tynkarskie, wszystkie powierzchnie ścian i sufitów, 5.szpachlowanie wewnętrznych ścian izolacyjnych z multipor - kleje i siatka systemowa, 6.roboty wykończeniowe wszystkich ścian i sufitów; gruntowanie oraz szpachlowanie powierzchni gładzią gipsową oraz malowanie farbami akrylowymi (kolory jasne do uzgodnienia z Inwestorem), 7.montaż doświetlaczy okien piwnicznych, 8.malowanie krat, 9.sufity podwieszane systemowe REI 30, 10.stolarka drzwiowa; w drzwiach frontowych drewnianych wymienić zamek i klamkę stałą na ruchomą; drzwi wewnętrzne aluminiowe do pokoju porad - wymienić zamek i klamkę stałą na ruchomą, 11.okno łazienki oraz drzwi serwerowni okleić folią - "piaskowaną", 12.montaż folii matowej na drzwiach w serwerowni, 13.podłogi; prace przygotowawcze i wykończeniowe; piwnica - wykończenie płytką gresową polerowaną rektyfikowaną z cokołami; parter - wykończenie płytką gresową drewnopodobną z cokołami; piętro - panele podłogowe drewnopodobne o klasie AC 5 wraz z folią, podkładem i listwami przypodłogowymi i progowymi; strych (pomieszczenie techniczne) - pomalowanie posadzki z suchego jastrychu, 14.schody wewnętrzne drewniane na piętro - renowacja istniejących z wymianą elementów skorodowanych, malowanie i impregnowanie ognioodporną farbą. Wykonanie dębowych nakładek drewnianych grubości 2,5cm - stopnie, podstopnie, cokoły. Demontaż istniejącej balustrady drewnianej o wysokości h-80cm, podwyższenie zdemontowanej balustrady do wysokości h-110cm - należy zachować aktualną stylizację. Dodatkowo należy odtworzyć brakującą balustradę - odcinek ok.1,3m., 15.schody wewnętrzne drewniane na strych - renowacja impregnowanie ognioodporną farbą, ponowny montaż, 16.układanie glazury i terakoty w pomieszczeniach toalet i kuchennym, 17.ułożenie gresu antypoślizgowego wraz z cokołami na balkonach, 18.obłożenie schodów betonowych wewnętrznych i zewnętrznych gresem antypoślizgowym (wejście od ul. Toruńskiej), 19.montaż balustrad, 20.montaż barierek przed drzwiami balkonowymi, 21.renowacja zewnętrznych schodów frontowych oraz wewnętrznych, lastrykowych; szlifowanie, polerowanie, impregnowanie (wejście od ul. Witomińskiej. ROBOTY SANITARNE W TYM MIĘDZY INNYMI: 1.drenaż opaskowy, odprowadzenie wody deszczowej z tarasów oraz z studzienek doświetlaczy, 2.modyfikacja instalacji wentylacji z łazienek; montaż rur spiro oraz kratek. ROBOTY ELEWACYJNE: 1.renowacja elewacji oraz murków przyległych do budynku; skucie i odtworzenie słabych i uszkodzonych tynków, uszkodzonych gzymsów i sztukaterii, 2.odtworzenie struktury elewacji z malowaniem, 3.odtworzenie parapetów zewnętrzne z blachy ocynkowanej, 4.cokół - ocieplenie styrodurem i ułożenie tynku mozaikowego, 5.wymiana wszystkich obróbek blacharskich. ZAGOSPODAROWANIE TERENU:1.ułożenie kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, 2.wymiana istniejącego ogrodzenia z furtką na panelowe, 3.montaż bramy przesuwnej wraz z fundamentem i automatyką, 4.plantowanie terenu, obsianie trawą. ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE: 1. instalacje elektryczne; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; modyfikacja istniejącej instalacji w zakresie wentylatorów łazienkowych oraz doprowadzenie zasilania do automatyki bramy przesuwnej, 2.instalacje LAN/TEL; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; modyfikacja istniejącej instalacji - przeniesienie szafki Rack do pomieszczenia serwerowni - przewidzieć wymianę przewodów w ilości 70%, 3.instalacje monitoringu; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; wykonanie instalacji w celu uzyskania możliwości podglądu z kamer umieszczonych na korytarzu (1 sztuka parter oraz 1 sztuka piętro) na monitorach w wybranych pomieszczeniach, 4.instalacje kontroli dostępu; demontaż i ponowny montaż całego osprzętu; wykonanie instalacji przywoławczej od drzwi wejściowych do każdego pomieszczenia biurowego z wykorzystaniem centrali, 5.instalacje systemu SSP; demontaż i montaż całego osprzętu, 6.instalacje alarmowe; demontaż i montaż całego osprzętu, 7.badania pomiary i sprawdzenia. ROBOTY SANITARNE:1.instalacje centralnego ogrzewania; demontaż i ponowny montaż grzejników, 2.armatura sanitarna; demontaż i montaż całego osprzętu, 3.instalacje wentylacji i rekuperacji; demontaż i montaż całego osprzętu; 4.instalacje klimatyzacji; demontaż i montaż całego osprzętu, 5.montaż drzwiczek rewizyjnych. DOSTAWY:1.dostawa schodołazu dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem szkolenia z zakresu obsługi. Warunki prowadzenia robót Wykonawca powinien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: 1.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 2.założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym do dokumentacji projektowej.Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie objętym realizacją zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy i zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: 1.dozór budowy, 2.zagospodarowanie placu budowy, 3.utrudnienia związane z realizacją zadania, 4.prace zabezpieczające i porządkowe 5.prace dodatkowe. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą energii elektrycznej i wody oraz odprowadzenia ścieków obciążają Wykonawcę robót. Koszt mediów (dostawy energii elektrycznej i wody oraz odprowadzenia ścieków), od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy do dnia odbioru końcowego (bez zastrzeżeń) robót ponosi Wykonawca.Nadzór autorski zapewnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu robót.Wykonawca zobowiązany jest: 1.zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budynku i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne dla obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, 2.zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku objętego realizacją robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz przebywających w sąsiedztwie budowy, 3.ogrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie, 4.sporządzić dokumentację powykonawczą w układzie branżowym w 3 egzemplarzach, 5.zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem, 6.utrzymywać w należytym porządku i czystości użytkowane drogi komunikacyjne, 7.przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu robót oraz obiektów znajdujących się w najbliższym jego sąsiedztwie, 8.prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz utrzymywać plac w należytym porządku. Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. Wszelkie protokoły rozruchowe instalacji i urządzeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym.Przed użyciem i wbudowaniem materiałów budowlanych w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi atesty lub świadectwa (np. Instytutu Techniki Budowlanej) oraz deklaracje zgodności dopuszczające ich stosowanie. UWAGI: Działka objęta jest ochroną konserwatorską. Obiekt wg. MPZP należy do kategorii ochrony zabytków klasa " A". Projekt przebudowy obejmuje roboty wewnątrz i na zewnątrz budynku w granicach działki. Rozwiązania projektowe zostały skonsultowane z Biurem Miejskiego Konserwatora zabytków w Gdyni, ul. 10 Lutego. W październiku 2016 roku obiekt uległ zalaniu, w związku z tym w budynku wykonano częściowo prace remontowe oraz zamontowano następujące instalacje wraz z osprzętem: - instalacje centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami stalowymi panelowymi z podłączeniem dolnym wyposażonych w zawory oraz głowice termostatyczne, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - armatura sanitarna; (umywalki, baterie, wc, pisuar), - instalacje wentylacji i rekuperacji; montaż central wentylacyjnych wraz z kanałami, automatyką oraz niezbędny osprzęt, - instalacje klimatyzacji; montaż central klimatyzacyjnych wraz z klimatyzatorami, automatyką oraz niezbędny osprzęt, - instalacje elektryczne wraz z lampami, włącznikami, gniazdami, - instalacje LAN/TEL wraz z osprzętem, - instalacje monitoringu wraz z osprzętem, - instalacje kontroli dostępu wraz z osprzętem, - instalacje systemu SSP wraz z osprzętem, - instalacje alarmowe wraz z osprzętem. Przed rozpoczęciem dalszych prac Wykonawca powinien zdemontować zamontowany osprzęt, a następnie po wykonaniu robót wykończeniowych ponownie zamontować. Wykonawca przejmie gwarancje w zakresie demontowanego i ponownie montowanego osprzętu. W trakcie realizacji zadania, w godzinach pracy, w których wykonywane są roboty i wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zapewnić osuszanie obiektu za pomocą osuszaczy. Na czas budowy Wykonawca powinien zapewnić podłączenie elektrycznej rozdzielnicy tymczasowej z urządzeniem pomiarowym. Obowiązek zapewnienia i podłączenia rozdzielnicy tymczasowej obciąża wykonawcę. Wszystkie materiały budowlane, przed wbudowaniem powinny zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszelkie rusztowania, podesty robocze oraz inne elementy zabezpieczające teren budowy powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku. Szczegółowy zakres robót określa: - opis przedmiotu zamówienia, - przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ), - dokumentacja projektowa w zakresie odpowiadającym robotom ujętym w II etapie robót, z wyłączeniem części i zapisów dotyczących wyposażenia w meble (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR w zakresie odpowiadającym robotom ujętym w II etapie robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z wykonywaniem robót określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR, dla których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na terenie budowy były wykonywane przez osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u wykonawcy lub podwykonawców robót. Wymaganie nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i teletechnicznych oraz kierownika robót sanitarnych. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość zatrudnienia przez wykonawcę, jako podwykonawcy firmy / firm, w których formą zatrudnienia jest samozatrudnienie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.26.26.90 - Remont starych budynków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
871000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana EFAK Edmund Figurski, Andrzej Kotecki Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1071330
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Inwentaryzacja dendrologiczna na terenach Gminy Miasta Gdańska -3 zadania
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- Naprawa awaryjna w Domu Studenckim nr 4 polegająca na wymianie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) z utylizacją demontowanych czujek jonizacyjnych
- Dostawa licencji dla 72 serwerów systemu FUDO Enterprise na okres 5 lat.
- Świadczenie usług informatycznych i projektowych w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 3 części: Część 1: Remont magazynu 52 Część 2: Remont magazynu 53 Część 3: Remont magazynu 54
- Modernizacja budynku Stacji Hydrologiczno-Meteorologicznej Nowy Sącz
- Remont pomieszczeń I piętra Filii nr 2 Zespołu Dziennych Domów Pomocy
- Modernizacja łazienek w budynku Filii nr 1 Zespołu Dziennych Domów Pomocy
- Remont pomieszczeń II piętra Filii nr 1 Zespołu Dziennych Domów Pomocy
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.