Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Żnin: Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem do stołówki mieszczącej się w budynku Zarządu Rejonowego PCK w Żninie ul. Aliantów 10 posiłków regeneracyjno wzmacniających przeznaczonych do żywienia zbiorowego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie
Numer ogłoszenia: 500090 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 700-lecia 36, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 30 32 910, faks 052 30 32 920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem do stołówki mieszczącej się w budynku Zarządu Rejonowego PCK w Żninie ul. Aliantów 10 posiłków regeneracyjno wzmacniających przeznaczonych do żywienia zbiorowego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie własnym transportem do stołówki mieszczącej się w budynku Zarządu Rejonowego PCK w Żninie ul. Aliantów 10 posiłków regeneracyjno wzmacniających przeznaczonych do żywienia zbiorowego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie w okresie od 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. Posiłek należy dostarczyć do stołówki własnym transportem przez 5 dni w tygodniu do godziny 10,30 zgodnie z podanym niżej harmonogramem: - od poniedziałku do piątku : zupa z wkładką + chleb - w piątek należy dodatkowo dostarczyć suchy prowiant na dwa dni ( tj. sobota i niedziela lub inne dni świąteczne ) chleb + wędlina, chleb + pasztet, chleb + ser topiony, chleb + ryba. W skład jednodaniowego posiłku wchodzi: 0,35 litra zupy z wkładką mięsną - 100 gram plus 250 gram chleba o normach kalorycznych odpowiednich dla osób dorosłych. Jadłospis musi być zróżnicowany. Posiłki muszą być pełnowartościowe, odpowiadające wszelkim normom odżywczym i energetycznym oraz sporządzane z zachowaniem obowiązujących norm żywieniowych i sanitarnych. Posiłek powinien w swoim składzie zawierać warzywa , nasiona roślin strączkowych i ziemniaki. Kaloryczność przygotowanego posiłku regeneracyjno wzmacniającego nie może zawierać mniej niż 700 kalorii. Każdy posiłek musi zawierać co najmniej 25 % kalorii z tłuszczu, nie więcej jednak niż 35 % , oraz co najmniej 11 % kalorii z białka. Dostawa posiłków musi być różnego rodzaju. Wykonawca dostarcza różne zupy np.: pomidorowa z makaronem, krupnik, grochowa, fasolowa, barszcz czerwony, barszcz biały, barszcz ukraiński, kapuśniak, jarzynowa, kalafiorowa, ogórkowa, pieczarkowa, oraz różne rodzaje wkładki np.: skrzydełko, żeberko, pulpety, podroby. Na niedziele i dni świąteczne oraz dni ustawowo wolne od pracy przypadające w ciągu tygodnia wydawany będzie suchy prowiant w cenie obiadu. Suchy prowiant na każdy dzień musi składać się z : - chleb - 250 gram - wędlina: kiełbasa miękka np. parówkowa, mortadela, mielonka - 100 gram, kiełbasa twarda np. tatrzańska , piwna, żywiecka - 50 gram, - ser topiony - 100 gram - pasztet - 70 gram. - ryba - 100 gram. Na każdy wolny dzień asortyment dodatku do pieczywa musi być inny np.: chleb + kiełbasa miękka, chleb+ kiełbasa twarda, chleb + pasztet, chleb + ser topiony, chleb + ryba. Suchy prowiant musi być zapakowany w woreczek foliowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każdy tydzień żywienia jadłospis, który musi być zróżnicowany. Przewidywana ilość posiłków w trakcie realizacji zamówienia - około 52.925 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych osób o ok. 20%. Przewidywana liczba osób korzystających z posiłków - 145. Wymienione w SIWZ ilości posiłków należy traktować jako ilości szacunkowe, które mogą ulegać weryfikacji. Zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości posiłków niż wymieniona w SIWZ nie może być podstawą roszczeń ze strony wykonawcy wobec Zamawiającego. Ilość porcji będzie określana przez Zamawiającego najpóźniej na 1 dzień przed dniem wydawania posiłków . Żywienie będzie prowadzone przez 7 dni w tygodniu (łącznie 365 dni w trakcie trwania umowy). Posiłki oraz suchy prowiant będą wydawane przez Zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena jednostkowa wraz z podatkiem VAT za przygotowanie posiłku regeneracyjno wzmacniającego oraz suchego prowiantu musi mieć wkalkulowaną cenę za dowóz posiłku oraz suchego prowiantu własnym transportem do stołówki przy Zarządzie Rejonowym PCK w Żninie ul. Aliantów 10 i będzie stała ,niezależnie od rodzaju posiłku. Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę w terminach miesięcznych do dnia 10 następnego miesiąca , a faktura za miesiąc grudzień winna być wystawiona do 27 grudnia 2013 roku. Rozliczenie odbywać się będzie w stosunku miesięcznym na podstawie zamówionych posiłków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży na załączniku nr 2 do SIWZ oświadczenie w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży na załączniku nr 2 do SIWZ oświadczenie w powyższym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży na załączniku nr 2 do SIWZ oświadczenie w powyższym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży na załączniku nr 2 do SIWZ oświadczenie w powyższym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży na załączniku nr 2 do SIWZ oświadczenie w powyższym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja dotycząca realizacji zadania - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-znin.pl , www.bip.umznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mops-znin.pl , www.bip.umznin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 700 - lecia 36 88- 400 Żnin pokój nr 1 - I piętro - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Żnin
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem w formie leasingu dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2026.
- Sukcesywna usługa cateringowa dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie w roku 2026
- przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy i Ośrodka Wspomagania Rodziny nr 2 w Jasinie
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie wyżywienia w PID KWP w Szczecinie i PdOZ KMP w Szczecinie, zakwaterowania i wyżywienia funkcj. - terminal LNG
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Szczecinie i Oddział ZUS w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





