To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-25
Ogłoszenie nr 500090924-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512317-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 39040462000000,
ul. ul. Rynek
28,
59300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(76) 7249940, e-mail
mpo@mpo.lubin.pl, faks
(76) 7249950.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.lubin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MPO/ZP-PN/02/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych: 1. Zadanie nr 1: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 140 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (70 szt.), żółty (10 szt.), niebieski (10 szt.) i brązowy (10 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. 2. Zadanie nr 2: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 500 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (150 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 150 sztuk. 3. Zadanie nr 3: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 660 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (90 szt.), żółty (20 szt.), niebieski (20 szt.) i brązowy (20 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 150 sztuk. 4. Zadanie nr 4: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (200 szt.), żółty (50 szt.), niebieski (50 szt.) i brązowy (50 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 350 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 140 l |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia postępowania art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy PZP. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 500 l |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia postępowania art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy PZP. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 660 l |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia postępowania art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy PZP. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "ADRIAN" Adrian Lutecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ"
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





