eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Adaptacja pomieszczenia O26 B na laboratorium w budynku "F"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500090038-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk: Adaptacja pomieszczenia O26 B na laboratorium w budynku "F"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535289-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32612100000, ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 522 53 23, e-mail estacel@imp.gda.pl, faks 583 416 144.
Adres strony internetowej (url): www.imp.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut PAN

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczenia O26 B na laboratorium w budynku "F"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/PN/RB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.0 Opis stanu istniejącego Budynek "F", którego części dotyczy opracowania został zaprojektowany w latach 60-tych ubiegłego wieku. Projektowany remont dotyczy pomieszczenia usytuowanego w parterze niepodpiwniczonym. 2.0 Przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego Projektowany remont nie zmienia programu pomieszczenia budynku. 3.0 Charakterystyczne parametry techniczne 3.1 Dane techniczne: - powierzchnia użytkowa projektowanego remontu 23,55 m2 - wysokość pomieszczenia 3,50 mb. 4.0 Funkcja Projektowany remont zmienia funkcję z magazynowej na laboratoryjną. 5.0 Konstrukcja Projektowany remont nie wpływa na istniejącą konstrukcję. 6.0 Instalacje wewnętrzne Planowany remont nie zmienia dotychczasowych zapotrzebowań eksploatacyjnych. 7.0 Warunki ochrony przeciwpożarowej Planowany remont nie pogarsza warunków ochrony p. pożarowej budynku. Istniejący budynek wyposażony jest we wszystkie niezbędne przyłącza (wodne, kanalizacyjne i elektryczne). Planowany remont nie wymaga nowych przyłączy ani zmiany obciążenia przyłączy już istniejących i nie zmieni dotychczasowych zapotrzebowań eksploatacyjnych. 8.0 Opis techniczny architektoniczno-budowlany.8.1 Prace rozbiórkowe: - zerwanie posadzki z płytek PCV, - skucie cokolika cementowego, - wykucie ościeżnicy drewnianej o pow. do 2.0m2 ze ściany ceglanej, - wykucie otworu drzwiowego w ścianie o gr. ½ cegły na zaprawie cementowej. 8.2 Prace ogólnobudowlane: - wykonanie nadproży z osadzeniem belek stalowych o INP do 180mm - osadzenie drzwi o p.poż. EI 30 -2szt: -metalowe standard 1 szt. wym. skrzydła 0.80x2.00mb - jw. lecz w formie rolety 1 szt. wymiar otworu 1.20x2,10mb - tynki ościeży o szerokości do 25 cm, zaprawa cementowa - wykonanie ścianki z płyt GKF na ruszcie metalowym systemowym o gr. 10 cm - z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowym - izolacja z wełny mineralnej - izolacja z folii polietylenowej - wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego o module wypełnienia 60x60 cm, płytami z wełny mineralnej, - przetarcie z poziomowaniem podłoża posadzki zaprawą klejową, - ułożenie posadzki z płytek Gresu technicznego 30x30 cm kolor grafit naturalny, klasa ścieralności IV, - jw. Cokoliki, - montaż progów metalowych - drzwiowych, - wykonanie małych reperacji tynków ścian, - wykonanie gładzi gipsowej 1 - warstwowej na ścianach, - jw. lecz na sufitach i otulinach gipsowych - rur ciepłowniczych, - jw. na ściance gipsowej lecz gładzi dwuwarstwowej, - malowanie 2x farbą emulsyjną ww. powierzchni ścian i sufitów, - wywóz i utylizacja odpadów pobudowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do: - posiadania wymaganych aprobat technicznych, oraz certyfikatów na wszystkie zastosowane materiały, - wykonania robót budowlanych zgodnie z przepisami BHP oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20129.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOMIX Usługi Ogólnobudowlane Bogdan Krause
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Na Stoku 7/5
Kod pocztowy: 80-874
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24759.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24759.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89943.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.