eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaPrzesianie ziemi dla potrzeb MPGKiM ZB



Ogłoszenie z dnia 2018-04-23

Ogłoszenie nr 500089082-N-2018 z dnia 23-04-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy: Przesianie ziemi dla potrzeb MPGKiM ZB

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Akademicka 22, 18400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. , e-mail mpgkim@merinosoft.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip-lomza.pl/mpgkim/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przesianie ziemi dla potrzeb MPGKiM ZB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wymagania związane z realizacją usługi przesiania ziemi kompostowej do przesiewacza i obsługą przesiewacza: 1) zakres zamówienia obejmuje przesianie ziemi kompostowej wraz z maszyną do zasypu i hałdowania urobku na odległość do 50 m materiału, 2) orientacyjne zapotrzebowanie - 40 motogodzin, 3) do przesiewania należy użyć przesiewacza bębnowych o wydajności min. 60 t/h, 4) maszyna do przesiewania powinna przesiać w czasie jednej godziny, w przypadku gdy nie zostanie uzyskana wymagana ilość przesianego materiału Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie kosztu jednej roboczo-godziny proporcjonalnie do ilości przesianego materiału, 5) przesianie ziemi kompostowej odbędzie się na terenie MPGKiM ZB, 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 268 (Baza Produkcji Ogrodniczej "Grabówka"), 6) usługa przesiania ziemi kompostowej będzie wykonana jednorazowo w terminie do 27 kwietnia 2018 r. 7) przystąpienie do realizacji zleconej usługi nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia dyspozycji przez zamawiającego, 8) zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiału do przesiania, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb, 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia. Niewykorzystanie wskazanych ilości nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń finansowych i odszkodowawczych, 10) rozliczenie nastąpi w oparciu o faktyczne wykonane prace i ceny jednostkowe wskazane przez wykonawcę. 2. Pozostały zakres obowiązków wykonawcy został określony we wzorze umowy. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę (art. 29 ust. 3a uPzp): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją usługi - tzw. pracowników fizycznych (kierowców, operatorów). 2) Wykonawca w odniesieniu do wymienionych pracowników przedstawi - najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego - oświadczenie, że pracownicy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 3) W trakcie realizacji zamówienie zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i wyjaśnień w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów. 4) W przypadkach uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) Zatrudnienie wyżej wymienionych osób powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W sytuacji rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub wykonawcę (pracodawcę) przez zakończeniem realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce osoby na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZESIEWANE.EU Marzena Bieszke
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Oliwska 95
Kod pocztowy: 84-208
Miejscowość: Kielno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13038.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13038.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13038.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie zostało udzielone z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (termin realizacji zamówienia, niezmienione warunki przedmiotowe i podmiotowe, itp.)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.