Ogłoszenie z dnia 2018-04-23
Ogłoszenie nr 500089082-N-2018 z dnia 23-04-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy: Przesianie ziemi dla potrzeb MPGKiM ZB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Akademicka
22,
18400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
mpgkim@merinosoft.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip-lomza.pl/mpgkim/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przesianie ziemi dla potrzeb MPGKiM ZB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagania związane z realizacją usługi przesiania ziemi kompostowej do przesiewacza i obsługą przesiewacza: 1) zakres zamówienia obejmuje przesianie ziemi kompostowej wraz z maszyną do zasypu i hałdowania urobku na odległość do 50 m materiału, 2) orientacyjne zapotrzebowanie - 40 motogodzin, 3) do przesiewania należy użyć przesiewacza bębnowych o wydajności min. 60 t/h, 4) maszyna do przesiewania powinna przesiać w czasie jednej godziny, w przypadku gdy nie zostanie uzyskana wymagana ilość przesianego materiału Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie kosztu jednej roboczo-godziny proporcjonalnie do ilości przesianego materiału, 5) przesianie ziemi kompostowej odbędzie się na terenie MPGKiM ZB, 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 268 (Baza Produkcji Ogrodniczej "Grabówka"), 6) usługa przesiania ziemi kompostowej będzie wykonana jednorazowo w terminie do 27 kwietnia 2018 r. 7) przystąpienie do realizacji zleconej usługi nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia dyspozycji przez zamawiającego, 8) zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości materiału do przesiania, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb, 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia. Niewykorzystanie wskazanych ilości nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń finansowych i odszkodowawczych, 10) rozliczenie nastąpi w oparciu o faktyczne wykonane prace i ceny jednostkowe wskazane przez wykonawcę. 2. Pozostały zakres obowiązków wykonawcy został określony we wzorze umowy. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę (art. 29 ust. 3a uPzp): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją usługi - tzw. pracowników fizycznych (kierowców, operatorów). 2) Wykonawca w odniesieniu do wymienionych pracowników przedstawi - najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego - oświadczenie, że pracownicy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 3) W trakcie realizacji zamówienie zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i wyjaśnień w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów. 4) W przypadkach uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) Zatrudnienie wyżej wymienionych osób powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W sytuacji rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub wykonawcę (pracodawcę) przez zakończeniem realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce osoby na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZESIEWANE.EU Marzena Bieszke
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13038.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie zostało udzielone z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (termin realizacji zamówienia, niezmienione warunki przedmiotowe i podmiotowe, itp.)
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w 2026 roku."
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica i PSZOK oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2026 r.
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





