To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087002-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Lipniaku: Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas kursów/szkoleń zawodowych w ramach projektu "Gotowi na zmiany!"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Gotowi na zmiany!" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525980-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Lipniaku, Krajowy numer identyfikacyjny 791058870,
ul. Lipniak
3,
16-402
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 562 10 02, e-mail
sds@sdslipniak.pl, faks
87 735 20 02.
Adres strony internetowej (url): www.sdslipniak.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas kursów/szkoleń zawodowych w ramach projektu "Gotowi na zmiany!"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ŚDS.III.081.5.9.6.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas kursów/szkoleń zawodowych w ramach projektu "Gotowi na zmiany!" (RPPD.07.01.00-20-0100/16-01) w poszczególnych częściach zamówienia dla grupy 6 - 7 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym w okresie od 03 kwietnia 2018r. do 30 czerwca 2018r. Przeprowadzone zostaną następujące kursy/szkolenia: 1) Ogrodnik terenów zieleni 2) Portier + Palacz CO + 1kW 3) Pomoc kuchenna 4) Kelner 5) Florysta z elementami dekoracji wnętrz 6) Ekspozytor towarów (merchandiser) 7) Pracownik obsługi telefonicznej (pracownik call center) 8) Konserwator powierzchni płaskich z obsługą maszyn sprzątających
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80400000-8, 80530000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ogrodnik terenów zieleni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23100
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Suwałkach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Portier+Palacz CO+1kW |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30800
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Suwałkach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30660
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pomoc kuchenna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Suwałkach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kelner |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Suwałkach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Florysta z elementami dekoracji wnętrz |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16800
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Suwałkach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Ekspozytor towarów (merchandiser) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pracownik obsługi telefonicznej (pracownik call center) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Konserwator powierzchni płaskich z obsługą maszyn sprzątających |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Prace remontowe i naprawcze urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz kanałów technologicznych na terenie miasta Suwałki
- Dostawa i montaż monitoringu 2 awaryjnych studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Kowalskiego i ul. Witosa.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH: STERYLNYCH, NIESTERYLNYCH, SPECJALISTYCZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Wykonanie instalacji w pomieszczeniach technicznych podbasenia Aquaparku oraz wykonanie instalacji doprowadzającej podchloryn sodu do pomieszczenia chlorowni
- DOSTAWA ROZTWORÓW DO DIALIZ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Budowa ulicy Muzycznej w Suwałkach - II etap
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług szkoleniowych (2) w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim"
- Usługi szkoleniowe (5 części) w ramach projektu "W kierunku Europy"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z podziałem na części." w ramach projektu Dom 2.0 - kompleksowy program wspierający dzieci i rodziny z powiatu bialskiego w trudnych sytuacjach życiowych.
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki i terapia pedagogiczna - 2 Części
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów "Pilotaż drona wraz z wirtualnymi spacerami (filmowanie) i modułem osiąganie wyznaczonych celów" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Kat
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.