eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęknica › Urządzenie placu zabaw przy ul. Polnej w Łęknicy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086502-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Gmina Łęknica: Urządzenie placu zabaw przy ul. Polnej w Łęknicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poddziałanie 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506715-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łęknica, Krajowy numer identyfikacyjny 970770528, ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 624 700, e-mail m.perczynski@umleknica.pl, faks 683 624 701.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umleknica.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Urządzenie placu zabaw przy ul. Polnej w Łęknicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGN.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem 9 urządzeń zabawowych placów zabaw, tablicy informacyjnej, stojaka na rowery, 3 ławek parkowych, 2 zestawów koszy do segregacji śmieci, ułożenie nawierzchni bezpiecznej żwirowej pod urządzeniami, wykonanie ogrodzenia panelowego o długości 179,5 m wraz z 2 furtkami i bramą wjazdową, nasadzenie 6 drzew liściastych na istniejącym placu zabaw przy ul. Polnej w Łęknicy - na działce nr 160/62. Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu urządzenia z poz. 1.7 Przedmiaru - bramki piłkarskiej. 2) Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w rozdziale III IDW (OPZ), w tym w: a) przedmiarze robót (nie zawiera koszy na śmieci) - poglądowy, b) rysunku zagospodarowania terenu wskazującego między innymi lokalizację urządzeń, c) rysunkach poglądowych urządzeń zabawowych, d) szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu,w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 4) Wszystkie zainstalowane w ramach realizacji urządzenia muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia); b) posiadać odpowiednie certyfikaty zgodności z normą PN-EN-1176 (dotyczy urządzeń zabawowych). 5) Zamieszczone w Załączniku nr 3 Rozdziału III IDW rysunki urządzeń mają wyłącznie charakter poglądowy i nie określają ściśle wymagań stawianych zamawianym urządzeniom. Rysunki służą służą do uszczegółowienia wymagań Zamawiającego w zakresie funkcjonalności, układu przestrzennego i ogólnego wyglądu tych urządzeń oraz ich elementów składowych w razie, gdyby część opisowa tego Załącznika nie dość precyzyjnie określała wymagania Zamawiającego w tym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 44231000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199107.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adam Wilk, Waldemar Kosiorowski - wspólnicy spółki cywilnej COLOR-SPORT S.C. Adami Wilk, Waldemar Kosiorowski
Email wykonawcy: a.wilk@color-sport.eu
Adres pocztowy: ul. Warszawska 299
Kod pocztowy: 43-155
Miejscowość: Bieruń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244032.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244032.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244032.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.