To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-19
Ogłoszenie nr 500086419-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 221 000 euro, którego przedmiotem jest: Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, drobiu i konserw mięsnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535180-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 283033200000,
ul. ul. Grabowo
2,
81265
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 7810120, 7820124 w. 55, 38, e-mail
sekretariat@mopsgdynia.pl, faks
058 7820124 w. 38.
Adres strony internetowej (url): www.mopsgdynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 221 000 euro, którego przedmiotem jest: Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, drobiu i konserw mięsnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPS.DZP.322.3.3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, drobiu i konserw mięsnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj. do: 1) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Generała Maczka 1, 2) Zespół Opiekuńczy ul. Fredry 3, 3) Ośrodek Opiekuńczy dla Osób Przewlekle Chorych ul. Bosmańska 32A, 4) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Generała Maczka 1, 5) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Wąsowicza 3, 6) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Maciejewicza 11, 7) Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42, 8) Zespół Doradztwa ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Chrzanowskiego 14/3, 9) Zespół ds. Intensywnej Pracy Socjalnej z Rodziną ul. Wolności 11A 81-324 Gdynia 2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania organoleptyczne: 1) Obróbka: powierzchnia cięć powstałych przy podziale półtusz lub ćwierćtusz na części zasadnicze - gładkie; luźne strzępy mięśni i tłuszczu oraz ewentualne odłamki kości, błony, tłuszcz usunięte; niedopuszczalne przekrwienia powierzchniowe. 2) Powierzchnia: sucha, dopuszczalna lekko wilgotna; gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez pomiażdżonych kości, głębszych zacięć; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni. 3) Czystość: mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń 4) Barwa mięśni jasnoczerwona, czerwona, ciemnoczerwona do brązowo wiśniowej, dla mięsa wołowego oraz jasnoróżowa do czerwonej dla mięsa wieprzowego, jasnoróżowa dla mięsa drobiowego. Dopuszczalne matowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy. 5) Konsystencja: jędrna i elastyczna. 6) Zapach: swoisty, charakterystyczny dla świeżego mięsa, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia; niedopuszczalny zapach obcy. 3. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami: 1) Ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.); 2) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U z 2006 r. Nr 17 poz. 127 ze zm.); 3) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j Dz. U. z 2010 r. Nr 112 poz. 744); 4) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( t.j Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz.1577 ze zm.); 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz miejsce dostawy, z zastrzeżeniem, że termin realizacji każdorazowej dostawy liczony od dania złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia zamawianych artykułów, stanowiących przedmiot zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, określony ilością dni - nie może być dłuższy niż 3 dni robocze. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu dopuszczonymi do przewozu żywności. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno - epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego. Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego aktualne badania weterynaryjne partii asortymentu dostarczanego do Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w Formularzu cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, pełnej nazwy handlowej oferowanego produktu oraz producenta lub dystrybutora oferowanego produktu. 7. W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane produkty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 25% w stosunku do zamawianych ilości. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i nie będzie on zgłaszać roszczeń, co do realizacji pozostałej części. 8. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego. Ewentualne koszty związane z transportem wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu. 9. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15110000-2
Dodatkowe kody CPV: 15131000-5, 15112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146063.23
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138885.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Dar Młodzieży
- Dostawa ambulansu typu B o DMC do 3,5 tony z wyposażeniem medycznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIELUCHOMAJTEK DLA DOROSŁYCH DO SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa i montaż urządzenia - echosonda naukowa
- Wykonanie prac geodezyjnych w roku 2026 na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni
- ZP 93/2025 - Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO"
- Dostawa artykułów żywnościowych - mięsa i przetworów mięsnych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie 38 w 2026r.
- Dostawa jaj, drobiu, wędlin drobiowych do Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej nr 3964 w 2026 r."
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego drobiowego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO w Giżycku
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.