eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Remont amfiteatru w Połczyńskim Parku Zdrojowym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086075-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Gmina Połczyn-Zdrój: Remont amfiteatru w Połczyńskim Parku Zdrojowym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie na podstawie Umowy o dofinansowanie Nr 00002-6523.2-SW1610004/17 zawartej w dniu 19.10.2017 roku pomiędzy Samorządem Województwa Zachodniopomorskiego a Gminą Połczyn-Zdrój. Operacja dofinansowana z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego z Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze, w ramach działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność". Priorytet 4. "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526598-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Połczyn-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 52388000000, ul. Plac Wolności 42433, 78320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 666 100, e-mail inwestycje@polczyn-zdroj.pl, faks 943 666 105.
Adres strony internetowej (url): www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamowienia

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont amfiteatru w Połczyńskim Parku Zdrojowym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GG.271.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu użyteczności publicznej - Amfiteatru zlokalizowanego w Połczynie-Zdroju na terenie zabytkowego Parku Zdrojowego (wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr 672) na działce nr 61/1, obręb 005 w Połczynie-Zdroju, ul. Zdrojowa. 2. W ramach Projektu należy wykonać następujące prace remontowe: 2.1. Remont zadaszenia Amfiteatru obejmującego naprawę i uzupełnienie konstrukcji stalowej - czyszczenie i malowanie, naprawa konstrukcji stalowej , wykonanie nakładek z ospawaniem uszkodzonych konstrukcji przy fundamentach, uzupełnienie spawów w połączeniach węzłów konstrukcji, wymiana plandeki zadaszenia (dostawa i montaż). 2.2. Remont Amfiteatru : - remont muszli koncertowej i sceny obejmującej - wymiana podłogi sceny wraz z konstrukcją z drewna dębowego lub modrzewiowego spełniającego parametry odporności na obciążenia, zawilgocenie, naprawa i malowanie tynków, naprawa posadzki cementowej, naprawa kamiennych podmurówek przy muszli ( wymiana luźnych kamieni , uzupełnienie lub naprawa spoinowania, naprawa lub wykonanie nowych czapek ścian), - remont garderoby- 2 sztuki. Roboty remontowe polegają na wymianie ścianek, sufitów i podłóg (rozebranie i wykonanie nowych zgodnie z przedmiarem, malowanie), wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, remont węzła sanitarnego, wymiana pokrycia wraz z wymianą blacharki (rynny, rury spustowe, opierzenie), malowanie elewacji, - remont schodów betonowych obiektu amfiteatru, wymiana i naprawa uszkodzonych elementów, - remont chodników, dojść i dojazdów w obszarze obiektu amfiteatru, - ścięcie i wykarczowanie drzew zgodnie z decyzją, - wymiana fragmentów ogrodzenia z bramą i furtką, naprawa podmurówek ogrodzenia, - remont odwodnienia, - remont widowni - naprawa i przełożenie nawierzchni, naprawa ławek - wymiana siedzisk. 3. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie powyższych remontowych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizować obowiązki umowne w okresie udzielonej gwarancji. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. 5. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. 6. Zamawiający zakłada możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem publicznym w dniach od 13.02.2018r. do 27.02.2018r. w godzinach od 08:00 - 15:00. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolic w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy z uwzględnieniem bezwzględnego zakazu dojazdu do placu budowy głównymi alejami parkowymi od strony ulicy Zdrojowej, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych specyfiką zakresu przedmiotowych robót remontowych oraz ewentualne wykonanie rysunków powykonawczych przeprowadzonych robót. 8. Cały zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 465073.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SONCAS" Jerzy Chodubski
Email wykonawcy: jchodubski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Rzemieślnicza 1
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn-Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 564939.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 564939.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 564939.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.