To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-19
Ogłoszenie nr 500085898-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524999-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Krakowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000,
ul. ul. Dobrego Pasterza
116,
31416
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 68 82 154, e-mail
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks
12 68 82 292.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/ST
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów umundurowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ST.GT.271-05/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat. Użyta nazwa "orzeł stylizowany" w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK, EK - umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP - umundurowanie dla aplikantów SMMK. Część 1 - Mundury - mundur tzw. polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 70 kpl. - spodnie długie do munduru tzw. polowego - 82 szt. Część 2 - Kurtki zimowe - kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 96 szt. - kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 98 szt. Część 3 Kurtki, spodnie, spódnice - kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 56 szt. - spodnie gabardyna - 129 szt. - spódnica gabardyna - 2 szt. - spodnie tzw. tropik - 111 szt. - spódnica tzw. tropik - 2 szt. Część 4 Marynarki dwurzędowe - 10 szt. Część 5 - Kurtki przeciwdeszczowe - 133 szt. Część 6 - Koszule (damskie/męskie) - koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 160 szt. - koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 213 szt. - koszula w kolorze białym z długim rękawem tzw. służbowa - 88 szt. - koszula w kolorze białym z krótkim rękawem tzw. letnia - 77 szt. Część 7 Koszulki - koszulka typu polo - 534 szt. - koszulka T-shirt - 530 szt. Część 8 - Czapki - czapka zimowa - 51 szt. - czapka Dokerka - 277 szt. - czapka służbowa - 30 szt. - czapka letnia typu sportowego - 93 szt. Część 9 - Spodnie dla rowerzystów, krótkie - 20 szt. Część 10 - Wyroby skórzane - pas główny skórzany w kolorze czarnym - 91 szt. - pasek wąski - 76 szt. - koalicyjka - 35 szt. Część 11 - Obuwie - kozaki zimowe - 73 pary - półbuty męskie - 122 pary - półbuty męskie wyjściowe - 9 par Część 12 - Obuwie specjalne - buty całoroczne wysokie - 107 par - buty letnie do munduru polowego - 25 par Część 13 - Kurtka rowerowa - 18 szt. Część 14 Obuwie sportowe - buty sportowe (dla patrolu rowerowego) - 19 par - buty sportowe (dla patrolu wodnego) - 3 pary Część 15 - Golf ciemnogranatowy - 100 szt. Część 16 - Szalik zimowy ciemnogranatowy - 70 szt. Część 17 - Rękawiczki skórzane - 89 par Część 18 Skarpety - skarpety zimowe - 1132 pary - skarpety letnie - 1052 pary - skarpety sportowe - 128 par Część 19 - Dystynkcje (pagony) -100 kpl. (1 kpl. = 2 szt.) Część 20 - Naszywki haftowane - emblemat Straż Miejska - 900 szt. Część 21 - Galanteria (dodatki do mundurów) - identyfikator imienny - 1 szt. - spinka do krawata - 75 szt. Część 22 - Polar - 311 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18223200-0
Dodatkowe kody CPV: 18213000-5, 18234000-8, 18232000-4, 18230000-0, 18211000-1, 18332000-5, 18331000-8, 18443320-5, 18233000-1, 18815100-6, 18815000-5, 18815200-7, 18820000-3, 18811000-7, 18235000-5, 18422000-3, 18424000-7, 18317000-4, 18420000-9, 18233000-1, 18910000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Mundury |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurtki zimowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurtki, spodnie, spódnice |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Marynarki dwurzędowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kurtki przeciwdeszczowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15786.99
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18158.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Koszule |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25369.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Konfekcji Ewa Majewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28388.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Koszulki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Czapki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18668.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Azet Hats & Caps Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23636.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Spodnie dla rowerzystów |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wyroby skórzane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6387.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ACS Format Stanisław Śliwa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7912.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Obuwie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28335.77
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gregor S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30228.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Obuwie specjalne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15913.01
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gregor S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37316.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Kurtki rowerowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Obuwie sportowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Golfy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3414.63
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Niewidomych San Marko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4182.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Szaliki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1024.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Niewidomych San Marko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1291.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Rękawiczki skórzane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3762.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6130.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Skarpety |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5639.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Dziewiarskiej Nadir Grzegorz Wójcik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5620.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Dystynkcje |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
569.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hako Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
738.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Naszywki haftowane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2926.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hako Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3874.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Galanteria (dodatki do mundurów) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Polary |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22756.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30219.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy rękawic
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowych i akcesoriów do sprzątania - Postępowanie ponowne
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie na rok 2026
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz rękawic dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1: Dostawa środków dezynfekcyjnych. Zadanie 2: Dostawa rękawic.
więcej: Peleryny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





