eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecKompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Bolesławieckiego w okresie od 01.05.2018 r. do 30.04.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-18

Ogłoszenie nr 500085466-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.

Powiat Bolesławiecki: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Bolesławieckiego w okresie od 01.05.2018 r. do 30.04.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527641-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Enmedia Sp. z o.o., ul. Hetmańska 26/3, 60-252 Poznań, NIP: 7822561219. tel. 616247458, e-mail: a.tanska@enmedia.org.pl. Na podstawie pełnomocnictwa z dnia 28.02.2018 r.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół Elektronicznych im. Ignacego Domeyki ul. Tyrankiewiczów 2 59-700 Bolesławiec, NIP 6121826222 (Powiat Bolesławiecki), Aneta Niezgodzińska e-mail: a.niezgodzinska@powiatboleslawiecki.pl
Młodzieżowy Dom Kultury im. Stanisława Wyspiańskiego ul. Grunwaldzka 5 59-700 Bolesławiec, NIP 6121826222 (Powiat Bolesławiecki), Aneta Niezgodzińska e-mail: a.niezgodzinska@powiatboleslawiecki.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, NIP 6121826222 (Powiat Bolesławiecki), Aneta Niezgodzińska e-mail: a.niezgodzinska@powiatboleslawiecki.pl
Zespół Resocjalizacyjny w Iwinach os. Iwiny 19 59-721 Iwiny, NIP 6121826222 (Powiat Bolesławiecki), Aneta Niezgodzińska e-mail: a.niezgodzinska@powiatboleslawiecki.pl
Zespół Szkół Handlowych i Usługowych im. Jana Kochanowskiego Zgorzelecka 18 59-700 Bolesławiec, NIP 6121826222 (Powiat Bolesławiecki), Aneta Niezgodzińska e-mail: a.niezgodzinska@powiatboleslawiecki.pl
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Bolesławcu ul. Komuny Paryskiej 6 59-700 Bolesławiec, NIP 6121826222 (Powiat Bolesławiecki), Aneta Niezgodzińska e-mail: a.niezgodzinska@powiatboleslawiecki.pl
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4 59-700 Bolesławiec, NIP 6121542507, Aneta Niezgodzińska e-mail: a.niezgodzinska@powiatboleslawiecki.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Bolesławiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 23082929800000, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 323 258, e-mail k.rybak@powiatboleslawiecki.pl, faks 757 323 250.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiatboleslawiecki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy PZP Strony wyznaczają spośród siebie Powiat Bolesławiecki, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec, NIP 6121826222 jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia. Strony ustalają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego zawrą oddzielne umowy na kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą-sprzedawcą gazu ziemnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Bolesławieckiego w okresie od 01.05.2018 r. do 30.04.2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ.272.1.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) wynosząca dla zamówienia podstawowego 3 708 286 kWh (z prawem opcji wynosi 4 820 770) w okresie od 01.05.2018 r. do 30.04.2019 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 1.2. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo - odbiorczych, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach z wyjątkiem sytuacji spowodowanych siłą wyższą i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw. 1.4. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z gazomierza. 1.5. Wielkość poboru gazu dla zamówienia podstawowego wynosi się na 3 708 286 kWh (z prawem opcji wynosi: 4 820 770) w ciągu 12 miesięcy dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało na podstawie historycznego zużycia paliwa gazowego i może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego, bowiem nie można z góry ustalić ilości paliwa gazowego, które zostanie dostarczone Zamawiającemu. Ilość zamówienia podstawowego nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego, w zakresie do ± 30% względem ilości podstawowej określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości zakupionego paliwa gazowego i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw paliwa gazowego do 30% ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na dostawę paliwa gazowego do punktów opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz od dodania nowych punktów poboru gazu w ramach grup taryfowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7


Dodatkowe kody CPV: 65200000-5, 65200000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 637484.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vervis Spółka z o.o.
Email wykonawcy: energia@vervis.pl
Adres pocztowy: ul. Zielna 47
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 751155.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 751155.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 774519.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.