To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500084897-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy: Zakup z dostawą sprzętu drogowego dla MPGKiM ZB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534528-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Akademicka
22,
18400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
mpgkim@merinosoft.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip-lomza.pl/mpgkim/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą sprzętu drogowego dla MPGKiM ZB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu drogowego spalinowego do robót w zakresie utrzymania dróg i zieleni: 1) Część nr 1 zamówienia - Ubijak stopowy. 2) Część nr 2 zamówienia - Młot spalinowy. 3) Część nr 3 zamówienia - Frezarka do pni. 4) Część nr 4 zamówienia - Recyklero - skrapiarka. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części, z których każda będzie oceniania oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, bądź na wybrane z nich. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem oraz wymaganiami został określony w Rozdziale III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ubijak stopowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 1 zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części nr 1 i 2 zamówienia Zamawiający błędnie określił kryteria oceny ofert. Postanowienia Rozdziału XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia uniemożliwiają dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej oferty, a wada ta ma charakter nieusuwalny w aktualnej fazie postępowania. Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, suma punktów w kryterium "Okres gwarancji" wynosiła 20 punktów, powinna natomiast wynosić 40 punktów - wobec przyznanej wagi procentowej: 60 % - cena, 40% - okres gwarancji. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Młot spalinowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 2 zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części nr 1 zamówienia Zamawiający błędnie określił kryteria oceny ofert. Postanowienia Rozdziału XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia uniemożliwiają dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej oferty, a wada ta ma charakter nieusuwalny w aktualnej fazie postępowania. Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, suma punktów w kryterium "Okres gwarancji" wynosiła 20 punktów, powinna natomiast wynosić 40 punktów - wobec przyznanej wagi procentowej: 60 % - cena, 40% - okres gwarancji. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Frezarka do pni |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28540.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT-DETAL "AGRO-METAL" Jacek Dmochowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37761.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Recyklero-skrapiarka |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113050.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125952.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kołowego sprzętu inżynieryjno - saperskiego (koparko - ładowarki kołowej)
- "Zakup i dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim"
- Zakup koparko-ładowarki w ramach zadania: "Zakup mobilnego zestawu logistycznego oraz koparko-ładowarki na potrzeby ochrony ludności i sytuacji kryzysowych"
więcej: Sprzęt drogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





