To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500084587-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Powiat Krapkowicki: Remont cząstkowy dróg powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521500N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krapkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000,
ul. ul. Kilińskiego
1,
47303
Krapkowice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 074 300, e-mail
inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks
774 074 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatkrapkowicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy dróg powiatowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM.272.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg powiatowych. 1) Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Krapkowickiego mieszanką mineralno-asfaltową zgodnie z warunkami zamówienia i specyfikacją techniczną przy ubytkach w nawierzchni jezdni z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg na terenie Gminy: Zdzieszowice, Gogolin, Krapkowice a) z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 100 m2, b) do 5m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 450 m2, c) powyżej 5 m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1100 m2. Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg na terenie gminy Strzeleczki a) z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 100 m2, b) do 5m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 300 m2, c) powyżej 5 m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1000 m2. Zadanie nr 3 Remont cząstkowy nawierzchni dróg na terenie gminy Walce a) z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 100 m2, b) do 5m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 450 m2, c) powyżej 5 m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1700 m2. 2) Zamawiający może dokonać zmiany w zakresie ilości powierzchni dróg przeznaczonych do remontu dla każdego zadania, określone powierzchnie w pkt 1.1) są ilościami orientacyjnymi. 3) Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w pkt 1.1) dla każdego zadania, nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać świadectwo o dopuszczeniu do stosowania materiałów w budownictwie wydane przez Instytut Techniki Budowlanej. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 4) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181, z późn. zm.). 6) Wszystkie istotne postanowienia dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Ponadto informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Inwestora. Wymagania stawiane Wykonawcy odnoszące się do wykonania zamówienia publicznego: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4) Wymagane jest nie pozostawianie ubytków przygotowanych do ułożenia masy na okres dłuższy niż 1 dzień oraz usunięcie, posprzątanie oraz wywiezienie w ciągu 24 godzin od zakończenia prac odpadów budowlanych powstałych podczas remontu tj. frezowiny, brył asfaltu itp. z poboczy dróg. 5) Wykonawca sporządzi ekspertyzy budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: 1) wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu, 2) organizacja i zagospodarowanie placu budowy, 3) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 4) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, 5) utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 6) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, dotyczy również terenów zielonych, 7) przewiezienie na plac wskazany przez Zamawiającego, na odległość do 20 km i przekazanie protokolarne, wysortowanego materiału - destruktu asfaltowego, stanowiącego własność Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z póź. zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania wywozu i utylizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103862
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KABE Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139297.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
89995
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LARIX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
171661
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136106
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KABE Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183577.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Dostawa odczynników, szybkich testów jakościowych, zestawów do badań parazytologicznych oraz dzierżawa sprzętu do badań immunologii transfuzjologicznej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Zakup cysterny do transportu wody pitnej 5 m3
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





