eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice"Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-17

Ogłoszenie nr 500084091-N-2018 z dnia 17-04-2018 r.

Gmina Świebodzice: "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532455-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzice, Krajowy numer identyfikacyjny 890718337, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746669543, e-mail lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks +48746669509.
Adres strony internetowej (url): www.swiebodzice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zwanego dalej Inspektor Nadzoru, przy realizacji zadania: - "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów". Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji tego zadania obejmuje: nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów, opracowanej przez Pracownię Projektową "KONSTRUKTOR" mgr inż. Piotr Rajca, 58 - 160 Świebodzice , ul. Wojska Polskiego 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: a)Zapewnienie zespołu branżowych inspektorów nadzoru w specjalnościach: okonstrukcyjno - budowlanej oinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz koordynowanie ich pracy. b)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności realizacji zadań określonych w pkt. 4. z dokumentacjami projektowymi, decyzjami pozwolenia na budowę, wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem warunków instytucji opiniodawczych, oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. c)Zapewnienie dyspozycyjności osób pełniących funkcję nadzoru inwestorskiego na placu budowy wg potrzeb tj.: - co najmniej 2 wizyty w tygodniu każdego z inspektorów z branży, w której są aktualnie wykonywane roboty potwierdzone wpisem do dziennika budowy, - stawiennictwo inspektora nadzoru (określonej branży) na budowie, na wezwanie Zamawiającego przekazane w sposób określony w umowie (fax, email), nie później niż w ciągu dwóch dni od zawiadomienia. d)Zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania. e)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. f)Kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót w zakresie BiOZ. g)Nadzór nad terminowością realizacji zadań, kontrola zgodności realizacji zadań z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy. h)Opiniowanie zmian w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym oraz opiniowanie ewentualnego programu naprawczego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych. i)Organizowanie oraz prowadzenie cotygodniowych rad budowy oraz innych spotkań wg potrzeb, z udziałem Zamawiającego oraz sporządzanie i przekazywanie protokołów dla zainteresowanych stron. j)Kontrola umów o podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo w zakresie zgodności z zapisami umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz rekomendacja w zakresie ich akceptacji przez Zamawiającego. k)Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadań. l)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. m)Dokonanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych. n)Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej ( opatrzonej datą) z realizacji zadania inwestycyjnego, w szczególności : robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i końcowego. o)W przypadku zmiany Wykonawcy robót budowlanych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do sporządzenia wszystkich koniecznych dokumentów do rozliczenia wykonanych robót (m.in. inwentaryzacja robót w toku) oraz koniecznych do przygotowania przez Zamawiającego nowego postępowania o zamówienie publiczne. p)Sprawdzenie i potwierdzenie poprawności i kompletności operatu kolaudacyjnego sporządzonego przez Wykonawcę po zakończeniu robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 258514.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa "KONSTRUKTOR" mgr inż. Piotr Rajca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 5
Kod pocztowy: 58-160
Miejscowość: Świebodzice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6273.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6273.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.