To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-17
Ogłoszenie nr 500084091-N-2018 z dnia 17-04-2018 r.
Gmina Świebodzice: "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532455-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świebodzice, Krajowy numer identyfikacyjny 890718337,
ul. Rynek
1,
58-160
Świebodzice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48746669543, e-mail
lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks
+48746669509.
Adres strony internetowej (url): www.swiebodzice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zwanego dalej Inspektor Nadzoru, przy realizacji zadania: - "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów". Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji tego zadania obejmuje: nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie dokumentacji projektowej pn. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy Świebodzice - Przebudowa pomieszczeń użytkowych w budynku handlowo - usługowym przy ul. Osiedle Sudeckie 10 w Świebodzicach na świetlicę dziennego pobytu dla seniorów, opracowanej przez Pracownię Projektową "KONSTRUKTOR" mgr inż. Piotr Rajca, 58 - 160 Świebodzice , ul. Wojska Polskiego 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: a)Zapewnienie zespołu branżowych inspektorów nadzoru w specjalnościach: okonstrukcyjno - budowlanej oinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz koordynowanie ich pracy. b)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności realizacji zadań określonych w pkt. 4. z dokumentacjami projektowymi, decyzjami pozwolenia na budowę, wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem warunków instytucji opiniodawczych, oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. c)Zapewnienie dyspozycyjności osób pełniących funkcję nadzoru inwestorskiego na placu budowy wg potrzeb tj.: - co najmniej 2 wizyty w tygodniu każdego z inspektorów z branży, w której są aktualnie wykonywane roboty potwierdzone wpisem do dziennika budowy, - stawiennictwo inspektora nadzoru (określonej branży) na budowie, na wezwanie Zamawiającego przekazane w sposób określony w umowie (fax, email), nie później niż w ciągu dwóch dni od zawiadomienia. d)Zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania. e)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. f)Kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót w zakresie BiOZ. g)Nadzór nad terminowością realizacji zadań, kontrola zgodności realizacji zadań z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy. h)Opiniowanie zmian w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym oraz opiniowanie ewentualnego programu naprawczego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych. i)Organizowanie oraz prowadzenie cotygodniowych rad budowy oraz innych spotkań wg potrzeb, z udziałem Zamawiającego oraz sporządzanie i przekazywanie protokołów dla zainteresowanych stron. j)Kontrola umów o podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo w zakresie zgodności z zapisami umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz rekomendacja w zakresie ich akceptacji przez Zamawiającego. k)Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadań. l)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. m)Dokonanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót budowlanych. n)Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej ( opatrzonej datą) z realizacji zadania inwestycyjnego, w szczególności : robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i końcowego. o)W przypadku zmiany Wykonawcy robót budowlanych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do sporządzenia wszystkich koniecznych dokumentów do rozliczenia wykonanych robót (m.in. inwentaryzacja robót w toku) oraz koniecznych do przygotowania przez Zamawiającego nowego postępowania o zamówienie publiczne. p)Sprawdzenie i potwierdzenie poprawności i kompletności operatu kolaudacyjnego sporządzonego przez Wykonawcę po zakończeniu robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
258514.92
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa "KONSTRUKTOR" mgr inż. Piotr Rajca
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6273.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.