To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-17
Ogłoszenie nr 500083614-N-2018 z dnia 17-04-2018 r.
Gmina Wyry: Zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby budynków jednorodzinnych na terenie Gminy Wyry w ramach projektu Słoneczna Gmina. Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Konkurs dla Poddziałania 4.1.1 Odnawialne Źródła Energii- ZIT Subregionu Centralnego w ramach IV Osi Priorytetowej Efektywność Energetyczna, Odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Niskoemisyjna.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Konkurs dla Poddziałania 4.1.1 Odnawialne Źródła Energii- ZIT Subregionu Centralnego w ramach IV Osi Priorytetowej Efektywność Energetyczna, Odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Niskoemisyjna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512062-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500035126-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wyry, Krajowy numer identyfikacyjny 276257736,
ul. Główna
133,
43-175
Wyry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 325 68 00, e-mail
przetargi@wyry.pl, faks
32 325 68 09.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wyry.pl
Adres profilu nabywcy: www.wyry.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby budynków jednorodzinnych na terenie Gminy Wyry w ramach projektu Słoneczna Gmina. Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Konkurs dla Poddziałania 4.1.1 Odnawialne Źródła Energii- ZIT Subregionu Centralnego w ramach IV Osi Priorytetowej Efektywność Energetyczna, Odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Niskoemisyjna.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby budynków jednorodzinnych na terenie Gminy Wyry w ramach projektu Słoneczna Gmina Wyry. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę indywidualnych systemów mikroinstalacji: fotowoltaicznych (73 instalacje) oraz solarnych (12 instalacji) w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Łącznie zainstalowanych ma zostać 85 instalacji. Przy czym w trzech budynkach założono zaprojektowanie i wybudowanie obu instalacji. Wykaz lokalizacji instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych wraz z ich parametrami oraz miejscem posadowienia zawarto w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla instalacji fotowoltaicznych (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla instalacji solarnych (załącznik nr 9 do SIWZ). Poniżej zamieszczono lokalizacje, gdzie założono montaż obu instalacji: ? Gostyń, ul. Motyla 23, instalacja fotowoltaiczna (3kW) + instalacja solarna, budynek mieszkalny, ? Gostyń, ul. Fityki 67, instalacja fotowoltaiczna (3kW) + instalacja solarna, budynek mieszkalny, ? Wyry, ul. Kopaniny 17N instalacja fotowoltaiczna (3kW) + instalacja solarna, budynek mieszkalny. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, dostawę, wybudowanie i podłączenie do sieci dystrybucyjnej 73 instalacji fotowoltaicznych, z materiałów i urządzeń Wykonawcy lub zakupionych przez Niego. Zamówienie obejmuje również zaprojektowanie, dostawę, wybudowanie i włączenie do budynku 12 instalacji solarnych, z materiałów i urządzeń Wykonawcy lub zakupionych przez Niego. Urządzania oraz elementy dodatkowe, zarówno dla instalacji fotowoltaicznych jak i solarnych, muszą być nowe, przez co rozumie się datę produkcji nie późniejszą niż jeden rok poprzedzający ich budowę. Instalacje będą służyły dla potrzeb wytwarzania energii elektrycznej oraz ciepłej wody użytkowej w gospodarstwach domowych. Zamawiający w celu prawidłowej realizacji zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej mającej na celu zapoznanie się z przedmiotem zamówienia i uwzględnienie w ofercie wszystkich czynników wpływających na poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje: a) W części dotyczącej instalacji fotowoltaicznych: - opracowanie, przez uprawnioną osobę, dla każdego budynku objętego zamówieniem, projektu kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 3kW, 4kW lub 5kW, wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami oraz włączeniem jej do instalacji budynku i sieci elektroenergetycznej. Projekt kompletnej instalacji fotowoltaicznej powinien określać: wielkości gwarantowanego uzysku rocznego energii elektrycznej z instalacji, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii, zatwierdzeń i warunków technicznych - umożliwiających realizację inwestycji oraz sporządzenie przez Wykonawcę potwierdzenia dla każdej instalacji, że spełnia ona wymagania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), - opracowanie kosztorysu inwestorskiego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r., Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389 stanowiącego załącznik nr 5 do Umowy na Wykonanie Robót) i Harmonogramu robót, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru Umowy na Wykonanie Robót, - dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych (kolektorów fotowoltaicznych, systemów sterowniczo-pomiarowych, instalacji zabezpieczeniowych oraz odgromowych i pozostałych elementów wg opracowanego przez Wykonawcę schematu technologicznego) na teren prowadzenia robót, niezbędnych dla wykonania instalacji fotowoltaicznej w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych, - montaż 73 kompletnych instalacji kolektorów fotowoltaicznych w miejscach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla instalacji fotowoltaicznych (załącznik nr 8 do SIWZ), - wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowalnych, - dostosowanie instalacji do podłączenia do sieci energetycznej według wymagań stawianych przez miejscowego operatora sieci, - uzyskanie stosownych zezwoleń pozwalających na podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej, w tym m.in. opracowanie i złożenie wniosku do operatora sieci elektroenergetycznej na połącznie do sieci elektroenergetycznej, - podpięcie instalacji do sieci elektroenergetycznej, - przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów, - przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - opracowanie i przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej w języku polskim nietechnicznym, - poinformowanie użytkowników instalacji fotowoltaicznej o zasadach jej bezpiecznego użytkowania, - uporządkowanie terenu po realizacji montażu, - świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancyjnym, - inne elementy ujęte we wzorze Umowy na Wykonanie Robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. b) W części dotyczącej instalacji kolektorów słonecznych: - opracowanie, przez uprawnioną osobę, dla każdego budynku objętego zamówieniem, projektu kompletnej instalacji solarnej składającej się z 2, 3 lub 4 kolektorów słonecznych, wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami oraz włączeniem jej do instalacji budynku, - opracowanie kosztorysu inwestorskiego (sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r., Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389 i stanowiącego załącznik nr 5 do Umowy na Wykonanie Robót) i Harmonogramu robót (załącznik nr 2 do wzoru Umowy na Wykonanie Robót), - dostarczenie urządzeń i materiałów budowalnych (instalacji solarnych, armatury, zespołów pompowych, naczyń przeponowych, układów sterujących i pozostałych elementów wg opracowanego przez Wykonawcę schematu technologicznego) na teren prowadzenia robót, niezbędnych do wykonania instalacji kolektorów słonecznych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych, - montaż 12 kompletnych instalacji solarnych w miejscach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla instalacji solarnych (załącznik nr 9 do SIWZ), - wykonanie przewodów instalacji centralnego ogrzewania oraz wody zimnej i ciepłej, niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem solarnym, - wbudowanie modemu internetowego (moduł LAN) na potrzeby wdrożenia inteligentnych systemów zarządzania energią w oparciu o technologię TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne), - podłączenie instalacji kolektorów słonecznych do istniejącej instalacji c.w.u., - napełnienie instalacji czynnikiem solarnym, - przeprowadzenie płukania instalacji kolektorów słonecznych, - zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego (automatyki), - zapewnienie współpracy instalacji kolektorów słonecznych z instalacją istniejącą, - wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowalnych, - przeprowadzenie rozruchu instalacji solarnej, - opracowanie i przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi instalacji kolektorów słonecznych w języku polskim nietechnicznym, - poinformowanie użytkowników instalacji kolektorów słonecznych o zasadach jej bezpiecznego użytkowania, - świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancyjnym, - inne elementy ujęte we wzorze Umowy na Wykonanie Robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. c) W części dotyczącej zarówno instalacji fotowoltaicznych jak i instalacji kolektorów słonecznych: - Wykonanie zadań wymienionych w ppkt. a) oraz b) dla trzech wytypowanych budynków wymienionych w rozdz. III.A SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Harmonogramu robót, przed podpisaniem umowy, w terminie 14 dni od daty ogłoszenia oficjalnego wyboru Wykonawcy. Zatwierdzony przez Zamawiającego Harmonogram stanowić będzie załącznik do Umowy. Informacje dodatkowe: 1. Zadanie inwestycyjne będące przedmiotem zamówienia jest dofinansowane w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego). 2. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z: Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2017 poz. 1332), Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2017 poz. 220), Ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. 2017 poz. 1593), Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579) i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Zamawiający żąda, by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały wymagane deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowalne spełniają wymagania określone przez zamawiającego" Pomimo, że zapisy te zostały uwzględnione w opisie równoważności. 4. Termin wejścia na teren działek prywatnych Wykonawca winien odpowiednio wcześnie uzgodnić z właścicielem posesji. 5. Każdorazowo, gdy Wykonawca będzie wykonywał roboty na terenie działek prywatnych, winien zapewnić mieszkańcom swobodny dojazd lub dojście do posesji. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonanie instalacji fotowoltaicznych lub solarnych w ramach jednego budynku jednorodzinnego nie trwało dłużej niż 3 dni robocze następujące po sobie (3 dni dla każdej instalacji). Nie dopuszcza się, aby Wykonawca, bez uzasadnionej przyczyny przerywał rozpoczętą robotę w zakresie jednego budynku. W przypadku konieczności przedłużenia wskazanego terminu 3 dni, ze względu na przyczynę niemożliwą wcześniej do przewidzenia oraz nie wynikającą z winy Wykonawcy, należy przedstawić Zamawiającemu odpowiednie uzasadnienie na piśmie do jego akceptacji. 7. Jeżeli Wykonawca przewiduje, iż prace mogą trwać dłużej niż 3 dni (np. z powodu opóźnień w dostawie instalacji), nie powinien rozpoczynać działań na terenie danej posesji. Okoliczność ta powinna być potwierdzona złożonym na piśmie do Zamawiającego uzasadnieniem wraz z opisem okoliczności, które wg Wykonawcy miałyby wpływ na brak możliwości wykonania instalacji w określonym terminie. 8. Wzór Umowy na Wykonanie Robót stanowiący załącznik do SIWZ jest integralną częścią jej treści, dlatego Wykonawca przy sporządzaniu oferty musi uwzględnić informacje zawarte w obu dokumentach. B. Rozwiązania równoważne 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 2. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej udostępnionej Wykonawcom zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w wyżej wymienionej dokumentacji. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji, poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, np.: rodzaj materiału, moc, wydajność, wysokość podnoszenia, obroty, napięcie, ciśnienie lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany przedstawić dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego. 4. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp. 5. W przypadku, gdy ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 7. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Program Funkcjonalno-Użytkowy dla instalacji fotowoltaicznych (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy dla instalacji solarnych (załącznik nr 9 do SIWZ). D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny kod CPV: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach Dodatkowe kody CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71000000-8 Usługi architektoniczne budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 09332000-5 Instalacje słoneczne 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 09331100-9 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła E. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2017 poz. 60.962). W szczególności, pracy w zakresie: - instalowania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - instalacji wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych, - prac instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych, - montażu urządzeń fotoelektrycznych oraz modułów solarnych. Z obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę są wyłączone osoby pełniące samodzielne funkcje w procesie budowlanym. Potwierdzenie spełnienia obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę stanowi oświadczenie w załączniku nr 3 do SWIZ. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Ww. oświadczenie winno zawierać dane dotyczące: ilości pracowników, zakres obowiązków oraz określenie ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. U. 2015 poz. 2008) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 11 września 2015r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016r. (Dz. U. 2015 poz. 1385). 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zmawiający może w każdym czasie realizacji Umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2. 4. Zamawiający w celu potwierdzenia zatrudnienia ma prawo na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpić do Państwowej Inspekcji Pracy z prośbą o przeprowadzenie kontroli zatrudnienia pracowników Wykonawcy. 5. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze Umowy na Wykonanie Robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. F. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. G. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych art. 29 ust. 5 Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71000000-8, 45331000-6, 45330000-9, 45317300-5, 45315600-4, 45315300-1, 45315100-9, 45311200-2, 45311100-1, 45300000-0, 09332000-5, 09331200-0, 09331100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1634000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EkoEnergia Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1683450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.