eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaRemonty świetlic wiejskich



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500083243-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Września: Remonty świetlic wiejskich
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581105-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500039645-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, Krajowy numer identyfikacyjny 52660100000, ul. ul. Ratuszowa 1, 62300 Września, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 4360880 w. 146, e-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl, faks 614 362 500.
Adres strony internetowej (url): http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty świetlic wiejskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-271/106/WIK-RI/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych związanych z przebudową i remontem pomieszczeń świetlic wiejskich w Gozdowie, Obłaczkowie i Stanisławowie. Część 1 - przebudowa i remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Gozdowie Część 2 - przebudowa i remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Obłaczkowie Część 3 - przebudowa kuchni w świetlicy wiejskiej w Stanisławowie


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin wykonania umowy (po skróceniu terminu realizacji zadania, który był jednym z kryteriów oceny ofert): do 11.12.2017 r. W wyniku zawartego aneksu nr 1 z dnia 11.12.2017 r. oraz aneksu nr 2 z dnia 21.12.2017 r. nastąpiła zmiana terminu wykonania umowy na 28.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: przebudowa i remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Obłaczkowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AURA Sp. z o.o., aurabudowlany@wp.pl, ul. Fabryczna 44, 62-300, Września, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 68624.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
nastąpiła konieczność wymiany drzwi wejściowych do budynku, montażu drzwi w przedsionku świetlicy oraz przebudowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zgłosił konieczność przebudowy instalacji gazowej centralnego ogrzewania, która została podłączona do starej instalacji na paliwo stałe (nowa instalacja gazowa z kotłem na tzw. układzie zamkniętym została podłączona pod instalację c.o. na tzw. układzie otwartym z naczyniem zbiorczym). Przewody 3/4 "zostały wpięte w przewody 2". Instalacja jest nieekonomiczna i niewydajna. Ponadto drzwi wejściowe do budynku świetlicy wiejskiej zostały wykonane w technologii tzw. "zimnego aluminium" bez izolacji termicznej. Budynek nie posiada wydzielonego pomieszczenia wiatrołapu. Sytuacja taka powoduje duże straty termiczne obiektu. Dodatkowo wykonawca zgłosił problem dotyczący znacznej różnicy w poziomie posadzki przy drzwiach wejściowych do budynku oraz do pomieszczeń WC. W przypadku montażu nowych drzwi wejściowych oraz wydzielenia pomieszczenia wiatrołapu nową stolarką poziom zostałby zniwelowany. W związku z powyższym nastąpiła konieczność wykonania ww. robót. Wartość umowy zwiększyła się o 15 874,65 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku konieczności wykonania robót dodatkowych został zawarty aneks do umowy. Wartość umowy została zwiększona o wartość 15 874,65 zł brutto - wartość umowy po zmianie: 100 282,98 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.