To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082439-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613700-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny 00601129800000,
ul. Zwycięska
8,
53-033
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 3398656, e-mail
zamowieniapubliczne@dodr.pl, beata.chodynska@dodr.pl, faks
71 3397912.
Adres strony internetowej (url): http://dodr.ibip.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG-312-8/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów z oprogramowaniem - 20 szt. , komputerów stacjonarnych typu All-in-One z oprogramowaniem - 10 szt., urządzeń wielofunkcyjnych - 10 szt. oraz serwera z oprogramowaniem - 1 szt. na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1A - 1D do SIWZ wraz z rankingiem Passmark CPU Mark z dnia 13.11.2017 r. stanowiącym Załącznik nr 1E do SIWZ oraz z rankingiem Passmark-G3D z dnia 13.11.2017 r. stanowiącym Załącznik nr 1F do SIWZ. 2. Przez dostawę laptopów z oprogramowaniem, komputerów stacjonarnych typu All-in-One z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera z oprogramowaniem należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego - na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) oraz oprogramowanie muszą: być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Nie mogą być dotychczas użytkowane ani odnawiane oraz nie mogą być przedmiotem przestępstwa. Dostarczone oprogramowanie nie może być wcześniej aktywowane na innym urządzeniu. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na: 1) laptopy (komputery przenośne) na okres co najmniej 3 lat; 2) komputery stacjonarne typu All-in-One na okres co najmniej 3 lat; 3) urządzenia wielofunkcyjne na okres co najmniej 3 lat; 4) serwer na okres co najmniej 3 lat. - począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowane urządzenia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1A - 1D do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest określić okres gwarancji dla części, na którą składa ofertę, wypełniając odpowiednio punkt nr 4 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Naprawy gwarancyjne w przypadku gwarancji ON-SITE wykonywane będą w miejscu użytkowania urządzeń, tj. we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8 lub we wskazanym przez Zamawiającego w zgłoszeniu awarii innym miejscu użytkowania (adres siedziby odpowiedniego Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego w miastach powiatowych województwa dolnośląskiego - adresy dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.dodr.pl w zakładce "Kontakt" » "PZDR"). 7. Koszty ubezpieczenia, transportu oraz dostarczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: część nr I - Laptopy z oprogramowaniem; część nr II - Komputery stacjonarne typu All-in-One z oprogramowaniem; część nr III - Urządzenia wielofunkcyjne, część nr IV - Serwer z oprogramowaniem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy. 11. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku powołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Przez równoważne należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu określonym w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30210000-4
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213300-8, 30121300-6, 48820000-2, 32420222-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Laptopy z oprogramowaniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87804.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CPU ZETO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93591.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputery stacjonarne typu all in one z oprogramowaniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51219.51
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Speedserwis Tomasz Wroński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59655.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48780.49
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GVC Tax sp. j. Sławomir Sobecki, Maciej Wolański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33210.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Serwer z oprogramowaniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56910.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SI4IT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57010.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego w podziale na 3 części
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawę sprzętu komputerowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.