eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-16

Ogłoszenie nr 500082373-N-2018 z dnia 16-04-2018 r.

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.: Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528781-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 670704475, ul. Waryńskiego 16 A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 384 65 08, e-mail sekretariat@rtbs.eu, faks 48 362 73 02.
Adres strony internetowej (url): www.rtbs.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PI-P.217.1.P.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu. 2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia: 2.1. Usługa sprzątania w budynkach i powierzchni zewnętrznych przyległych do tych budynków, obejmuje: 2.1.1. Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków. 2.1.2. Sprzątanie na powierzchniach zewnętrznych przyległych do budynków mieszkalnych i biurowych. 2.1.3. Koszenie trawy terenów zielonych przyległych do budynków mieszkalnych i biurowych. 2.1.4. Pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów. 2.1.5. W okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych, jezdnych i miejsc postojowych. 2.1.6. Wymiana piachu w piaskownicach i na placach zabaw w kwietniu 2019 r. i w kwietniu 2020 r. w uzgodnieniu z Wydziałem Inwestycji i Zarządzania Zasobem Własnym Zamawiającego w ilości i miejscu określonym w załączniku Nr 1 Część A do SIWZ. 2.1.7. Zabezpieczenie odpowiedniej ilości piachu, do posypywania ciągów pieszych w okresie zimowym. 2.1.8. Wywieszanie obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych, oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także usuwanie napisów, rysunków, ogłoszeń, plakatów, afiszy itp. wywieszonych bez zgody Zamawiającego. 2.1.9. Wywieszanie i zdejmowanie flag na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości, w tym też lokalnych na okres wskazany przez Wydział Inwestycji i Zarządzania Zasobem Własnym Zamawiającego. 2.2. Koszenie trawy na terenach inwestycyjnych przy ul. Sempołowskiej dz. nr 271/9 i 270/10. 2.3. Wykaz nieruchomości, na których będzie świadczona usługa wraz z powierzchnią do sprzątania w każdym budynku mieszkalnym, na powierzchniach przyległych do tych budynków i przyległych do każdego budynku biurowego oraz terenów inwestycyjnych określony jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. W trakcie realizacji usługi Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanej powierzchni określonej w załączniku Nr 1 Część A i B do SIWZ. Z uwagi na powyższe Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp ustalił minimalną oraz maksymalną ilość powierzchni w przedmiotowym postępowaniu: 3.1. Minimalna ilość stanowi ilość powierzchni zgodnie z załącznikiem Nr 1 Część A i B do SIWZ minus do 15% odpowiednio dla powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i inwestycyjnych. 3.2. Maksymalna ilość stanowi ilość powierzchni zgodnie z załącznikiem Nr 1 Część A i B do SIWZ plus do 15% odpowiednio dla powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i inwestycyjnych. 4. Rozliczenie za wykonanie na rzecz Zamawiającego przedmiotowej usługi nastąpi w cyklach miesięcznych po wykonaniu danego rodzaju usługi. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania usługi oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). UWAGA: Zamawiający zwraca uwagę na wąskie, ograniczone krawężnikami i chodnikami dojazdy dla pojazdów, miejscami wąskie uliczki o szerokości do 3 m. 6. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w trakcie jego realizacji, nie zatrudniał pracowników Zamawiającego i nie współpracował z nimi w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). 7. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. 8.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8.4. Wykonywanie usługi w sposób niepowodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla mieszkańców oraz służb administracyjnych. 8.5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wymagań i obowiązków określonych w umowie oraz wynikających z przepisów prawa. 8.6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych zero groszy). UWAGA: Zamawiający żąda od Wykonawcy okazania ważnej polisy OC Wykonawcy w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Polisa musi potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W przypadku, gdy okres obowiązywania polisy jest krótszy od terminu realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się do kontynuacji polisy do czasu zakończenia obowiązywania umowy i okazania jej Zamawiającemu wraz z dowodem opłacenia składki w terminie 7 dni od dnia jej przedłużenia. 9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 9.1. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9.2. Przez cały okres obowiązywania umowy Zamawiający uprawniony jest do kontroli wykonywania przez Wykonawcę usług objętych umową. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca zobligowany jest do ponownego wykonania czynności nieprawidłowo wykonanej lub/i dokonania czynności zaniechanej. 9.3. Wykonawca będzie przyjmował i rozpatrywał reklamacje związane z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie terminowego i starannego świadczenia usług. 9.4. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego znajdującego się na terenach objętych przedmiotem zamówienia. 9.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i awarie wyrządzone przez siebie w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia i jest zobowiązany do natychmiastowego ich usunięcia. 9.6. Wykonawca zobowiązuje się do comiesięcznego dostarczania faktury VAT wraz z wykazem nieruchomości oraz podaniem wielkości powierzchni, na której wykonano faktycznie usługę. 10. Wymagania dotyczące środków i sprzętu: 10.1. Wykonawca przy wykonywaniu usługi będzie stosował środki chemiczne, które spełniają wymogi Polskich Norm oraz Unii Europejskiej i dopuszczone są do stosowania w Polsce w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej. 10.2. Używany sprzęt, środki czystości powinny odpowiadać wymogom bhp i ochrony środowiska oraz posiadać niezbędne atesty i zezwolenia wymagane obowiązującymi przepisami. 10.3. Materiały, środki czystości itp. oraz narzędzia, sprzęt potrzebny do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia w ramach oferowanego wynagrodzenia. 11. Wymagania dotyczące usługi: 11.1. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego w szczególności przestrzeganie w swoim zakresie obowiązującego Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Miasta Radomia. 11.2. Wykonawca musi zapewnić stałą ekipę sprzątająca, a jeśli zajdzie konieczność zmiany pracownika zadba o prawidłowe przeszkolenie nowego pracownika w zakresie zadań i znajomości topografii budynków i przyległego terenu. 11.3. Usługę należy wykonywać zgodnie z wymogami specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 709245.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Seweryn Izabela "CARZONI"
Email wykonawcy: jakosc@carzoni.pl
Adres pocztowy: ul. Witosa 10A
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 629592.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 629592.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1008148.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.