To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-28
Ogłoszenie nr 500081639-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.
Powiat Nowotomyski: Dostawa tablic rejestracyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625459-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowotomyski, Krajowy numer identyfikacyjny 63127693700000,
ul. Poznańska
33,
64-300
Nowy Tomyśl, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 44 26 700, e-mail
starostwo@powiatnowotomyski.pl, faks
614 423 589.
Adres strony internetowej (url): www.powiatnowootmyski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DR.272.1.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowy Tomyślu. Miejscem dostawy i odbioru tablic jest Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, budynek "D", I piętro - Wydział Komunikacji. Przedmiot zamówienie obejmuje: 1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, Tablice winny być wykonane zgodnie z : - ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2017r., poz.1260 ze zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. 2016r., poz. 1038 ze zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2012r., poz. 585) Szacunkowe ilości zamówienia na okres od 01.01.2018r. do 31 grudnia 2018r. Rodzaj tablic rejestracyjnych Ilość w szt. Samochodowe jednorzędowe 13.000 Samochodowe dwurzędowe 200 Jednorzędowe do przyczep 1.700 Dwurzędowe do przyczep 100 Motocyklowe 700 Motorowerowe 400 Tymczasowe samochodowe jednorzędowe 200 Zabytkowe samochodowe jednorzędowe 10 Zabytkowe samochodowe dwurzędowe 10 Zabytkowe motocyklowe 5 Indywidualne samochodowe jednorzędowe 80 Indywidualne samochodowe dwurzędowe 5 Indywidualne motocyklowe 10 2) odbiór z siedziby Zamawiającego i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami; 3) bezpłatne użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne: ? Automatyczne tworzenie formularza zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki (również wtórniki) wynikające z Rozporządzenia MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z możliwością wysłania go w formie elektronicznej, ? Sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2016r. poz. 1038 ze zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnienie: zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczenia dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr. ? Generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem. ? Baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego; ? Elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; ? Automatyczna kontrola wyróżników już wykorzystanych- zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (program powinien blokować możliwość zamawiania tych samych numerów więcej niż 1 krotnie, wyjątkiem jest zamawianie wtórników); ? Ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy; ? Możliwość korzystania z programu na minimum 2 stanowiskach; ? Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. ? Wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach. Wymagane warunki realizacji zamówienia: ? Dostawa tablic będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy - sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie; ? Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic wynikać będzie z bieżących potrzeb - Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę; ? Protokolarny odbiór dostarczonych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem (lub osobą przez niego upoważnioną) Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu; ? Odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy; ? Wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania; ? W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów; ? Na wykonane tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2
Dodatkowe kody CPV: 31523200-0, 34928470-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128690.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UTAL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147947.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia dziewięciu przejść i przejazdów na ciągach pieszo - rowerowych wzdłuż ul. Pużaka i al. Witosa w Opolu.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2026 roku
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego ul. Marka z Jemielnicy w Opolu.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





