To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-16
Ogłoszenie nr 500081560-N-2018 z dnia 16-04-2018 r.
Gmina Biskupiec: REMONT WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PIOTROWICE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531542-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 53281400000,
ul. ul. Rynek
1,
13-340
Biskupiec, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
56 4745057 do 59, e-mail
ugb@gminabiskupiec.pl, faks
564 747 952.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PIOTROWICE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 271.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia to robota budowlana, która obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:"Remont wraz z przebudową i rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Piotrowice" Opis prac budowlanych przewidzianych do zrealizowania przy zadaniu inwestycyjnym pod nazwą" "Remont wraz z przebudową i rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Piotrowice" 1.0 Przeznaczenie i program funkcjonalno - użytkowy Obiekt po zrealizowaniu inwestycji pełnić będzie rolę świetlicy wiejskiej i strażnicy OSP Piotrowice. Przebudowane zostaną pomieszczenia w istniejącej części budynku, a nowoprojektowana rozbudowa pozwoli na dostosowanie obiektu do nowych przepisów techniczno-budowlanych. Pomieszczenie sali głównej umożliwia przeprowadzanie imprez okolicznościowych, spotkań mieszkańców, zebrań i narad z udziałem przedstawicieli samorządu, oraz organizowanie przedstawień kulturalnych z udziałem do 80 osób. Zaprojektowano zaplecze kuchenne w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (nie magazynowanych) bezpośrednio przed każdym zebraniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne (WC damski, WC męski oraz WC z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych) oraz szatnia z hallem wejściowym. Dostęp obiektu dla osób niepełnosprawnych zapewnia projektowany podjazd przy wejściu głównym. Projektowany obiekt wyposażony będzie w instalację centralnego ogrzewania, cwu, klimatyzację, wentylację mechaniczną i instalację alarmową i instalację odgromową. Ochotnicza Straż Pożarna posiadać będzie pomieszczenie biurowe, WC oraz pom. gospodarcze znacząco zwiększając komfort użytkowania dotychczasowej strażnicy. 2.0 Zakres prac rozbiórkowych i remontowych w istniejącej części budynku świetlicy i strażnicy i OSP Projektuje się całkowity demontaż drewnianej konstrukcji dachu wraz z podbitkami stropowymi, podmurowanie istniejących ścian i zwieńczenie nowym wieńcem ściennym. Wzdłuż ściany południowej świetlicy zaprojektowano nową konstrukcję nośną dla dachu kratownicowego w formie słupów żelbetowych opartych na nowoprojektowanych stopach. Zabieg ten odciąży zewnętrzne ściany i zapewni prawidłowe przekazywanie obciążeń na podłoże gruntowe. W części południowej projektuje się zmianę lokalizacji głównego wejścia do świetlicy poprzez częściowe wyburzenie zewnętrznej ściany i stropu żelbetowego. W powstałej wnęce zlokalizowano wejście główne do świetlicy i wejście do nowoprojektowanej kotłowni. Wewnątrz pom świetlicy zakłada się częściowe wyburzenie istniejących ścianek działowych oraz wymurowanie nowych (w zmienionej lokalizacji), zerwanie wszystkich podłóg i wymianę posadzek wraz z izolacjami na nowe. Istniejące tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach należy skontrolować pod względem przylegania do ścian, uzupełnić ewentualne ubytki, poszpachlować i pomalować wg. opisu materiałowo konstrukcyjnego i opisu robót wykończeniowych. Wyburzeniu ulega zewnętrzna wiata przystankowa i murowane WC. Wymianie i utylizacji podlega cała stolarka okienna i drzwiowa w obiekcie. Istniejące ściany zewnętrzne ocieplone styropianem gr. 10cm ocieplić warstwą styropianu gr.5cm metodą lekko-mokrą z silikatową cienkowarstwową wyprawą elewacyjną w formie tynku typu baranek o granulacji 2-2,5mm. Na ścianach szczytowych oraz ścianie przy wjeździe do garażu OSP zaprojektowano zdjęcie istn. warstwy ociepleniowej ze styropianu i zastąpieniu jej ociepleniem z wełny mineralnej fasadowej gr. 15cm. Zdemontować należy wszystkie stare instalacje elektryczne oraz wodno-kanalizacyjne wraz z osprzętem i oświetleniem. Demontażowi nie podlegają istniejące przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne a także instalacje radiowe i alarmowe OSP. Ściany zewnętrzne należy ocieplić i otynkować wg. opisu zawartego w projekcie. Opis projektowanej rozbudowy Projektuje się rozbudowę istniejącego budynku o salę główną, pom. gospodarcze, WC oraz pom. biurowe dla potrzeb OSP. Rozbudowa oparta na planie prostokąta o wymiarach 28,43m x 3,76m. Konstrukcja rozbudowy tradycyjna, ściany murowane z silikatowych blików wapienno piaskowych gr. 24cm. Dach nad częścią świetlicową zaprojektowano jako dwuspadowy o konstrukcji stalowej kratownicowej, kąt nachylenia połaci 220. Dach nad częścią wejściową, kotłownią oraz pomieszczeniami OSP tradycyjny drewniany wielospadowy o kącie nachylania połaci 220. Pokrycie obu konstrukcji dachu stanowi blachodachówka na łatach drewnianych. Nowoprojektowane ściany zewnętrzne ocieplić warstwą styropianu gr.15cm metodą lekko-mokrą z silikatową cienkowarstwową wyprawą elewacyjną w formie tynku typu baranek o granulacji 2-2,5mm. Zaprojektowano od podstaw nową instalację elektroenergetyczną obejmującą nowe okablowanie rozdzielnice elektryczne oraz oprawy oświetleniowe i osprzęt elektryczny. Zaprojektowano nową instalację odgromową wraz z wykonaniem uziomów. Przebudowie podlega napowietrzne przyłącze energetyczne do budynku. W zakresie robót sanitarnych zaprojektowano nową instalację wod-kan, instalację klimatyzacyjną i centralnego ogrzewania wraz z technologią i wyposażam kotłowni. Zaprojektowano nową instalację wentylacyjną nawiewno-wywiewną we wszystkich pomieszczeniach oraz instalację hydrantową wewnętrzną. Bez zmian w stosunku do stanu istniejącego pozostaje przyłącze wodociągowe i przyłącze kanalizacji sanitarnej 3.0 Opis projektowanego zagospodarowania terenu Dla swobodnej komunikacji od strony północnej działki zaprojektowano chodniki oraz opaskę utwardzoną woku budynku. Chodniki i opaskę utwardzoną zaprojektowano z kostki brukowej na podłożu betonowym. Istniejące ogrodzenie należy zdemontować, zutylizować i zastąpić nowoprojektowanym. Nowe ogrodzenie wykonać stosując rozwiązanie systemowe z paneli zgrzewanych długości 250cm i wysokości 120cm. Panele z drutu min fi 4mm ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze jasno szarym, słupki z rur prostokątnych RK 60x40 ze ścianką grubości min 4mm ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo w kolorze paneli. Słupki zabetonować w dołach kopanych w gruncie na głębokość min 80cm, od góry słupki winny być zamknięte daszkami z tworzywa PCV lub zaspawane. Furtki wykonać z profili kwadratowych rurowych o grubości ścianki min. 3,0mm. Po zakończeniu wszystkich prac zewnętrznych teren inwestycji należy wysprzątać, zniwelować do rzędnych projektowych, nawieźć warstwę ziemi urodzajnej o gr. min 20cm i założyć i zieleń niską (trawniki, rabaty kwiatowe) oraz krzewy i drzewa średniej wielkości. 4.0 Etapowanie inwestycji I - Etap - W pierwszym etapie prac należy wykonać stan surowy zamknięty tj następujące działy kosztorysowe : BRANŻA BUDOWLANA - I ETAP 1.0 ROBOTY BUDOWLANE ŚWIETLICA WIEJSKA - REMONT ROZBUDOWA i PRZEBUDOWA 1.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1.1 Rozbiórki na zewnątrz istn.budynku 1.1.2 Rozbiórki wewnątrz istn. budynku 1.2 STAN SUROWY OTWARTY 1.2.1 Roboty ziemne - odkopanie istniejących ścian fundamentowych 1.2.2 Ocieplenie i izolacja istniejących ścian fundamentowych 1.2.3 Ławy i ściany fundamentowe 1.2.4 Ściany konstrukcyjne nadziemia 1.2.5 Konstrukcja dachu 1.2.6 Podbudowa pod posadzkę 1.3 STAN SUROWY ZAMKNIĘTY 1.3.1 Ocieplenie ścian nadziemia i elewacje 1.3.2 Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna 1.3.3 Pokrycie dachu i obróbki blacharskie 1.3.4 Ocieplenie dachu i stropodachu 2.0 ROBOTY BUDOWLANE STRAŻNICA OSP - REMONT ROZBUDOWA i PRZEBUDOWA 2.5 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 2.5.1 Rozbiórki na zewnątrz istn.budynku 2.5.2 Rozbiórki wewnątrz istn. budynku 2.6 STAN SUROWY OTWARTY 2.6.1 Roboty ziemne - odkopanie istniejących ścian fundamentowych 2.6.2 Ocieplenie i izolacja istniejących ścian fundamentowych 2.6.3 Ławy i ściany fundamentowe 2.6.4 Ściany konstrukcyjne nadziemia 2.6.5 Stropy 2.6.6 Konstrukcja dachu 2.6.7 Podbudowa pod posadzkę 2.7 STAN SUROWY ZAMKNIĘTY 2.7.1 Ocieplenie ścian nadziemia i elewacje 2.7.2 Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna 2.7.3 Pokrycie dachu i obróbki blacharskie 2.7.4 Ocieplenie stropodachu BRANŻA ELEKTRYCZNA - I ETAP 1.0 Świetlica Wiejska 1.0 Demontaże 1.1 Rozdzielnice i WLZ 1.2 Przewody 2.0 Strażnica OSP 2.8 Demontaże 2.9 Rozdzielnice i WLZ 2.10 Przewody BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA - I ETAP 1.0 Studnie kablowe 2.0 Budowa kabli miedzianych 3.0 Budowa kabli światłowodowych 4.0 Demontaż II - Etap - W drugim etapie prac należy wykonać stan wykończeniowy obejmujący pozostałe do zrealizowania elementy w zakresie odpowiadającym dokumentacji projektowej i przedmiarowi robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SST , siwz wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / 1) Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 2) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu "nierównoważności" zaproponowanych "zamienników". W celu wykazania równoważności należy przedstawić tabelaryczne porównanie urządzeń projektowych oraz proponowanych wraz z wykazaniem równoważności oferowanych urządzeń i materiałów popartych odpowiednimi dokumentami ( w zależności od urządzenia np.: karty charakterystyki, opisy techniczne urządzeń i materiałów, dokumentację techniczną urządzeń i materiałów) oraz wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń i instalacji, schematy technologiczne wraz z opisami technicznymi proponowanych urządzeń, schematy działania, karty charakterystyki, badania wytrzymałości, szczelności itp. kompletna dokumentacji wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, schematy elektryczne wraz z wykazem urządzeń proponowanych rozwiązań równoważnych, wszelkie inne dokumenty techniczno - technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. 3) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę do oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania , o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w SST stanowiących załącznik do siwz. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261210-9, 45453000-7, 45232460-4, 45330000-9, 45331100-7, 45321000-3, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
889375.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstow Budowlano-Montażowe "LUBTECH" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1254600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





