To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-27
Ogłoszenie nr 500081284-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliskach: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY KALISKA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619757-n-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliskach, Krajowy numer identyfikacyjny 22026287600000,
ul. ul. Nowowiejska
2,
83260
Kaliska, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 58 89 201, e-mail
gopskaliska@wp.pl, faks
58 58 89 206.
Adres strony internetowej (url): www.gopskaliska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY KALISKA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiot zamówienia dotyczy: 1) świadczenia usług obejmujących w zależności od potrzeb: pomoc w podstawowych czynnościach dnia codziennego w tym opieka i pielęgnacja. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w miejscu zamieszkania osób wymagających opieki, na terenie gminy Kaliska w dni powszednie z zastrzeżeniem, że w szczególnie trudnych i uzasadnionych sytuacjach zdrowotnych, wynikających z wywiadu środowiskowego i zaświadczeń lekarskich, Zamawiający zleci Wykonawcy świadczenie usług opiekuńczych w niedziele i święta oraz w godzinach nocnych. Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy - ok. 18.200 2) świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w tym do kształtowania zachowań akceptowalnych przez otoczenie, kształtowania nawyków celowej aktywności, pielęgnacja, rehabilitacja i pomoc mieszkaniowa. Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy - ok. 13.100 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w/w liczby godzin świadczonych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych, czyli rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3.3. Szczegółowy zakres usług opiekuńczych obejmuje: a) dokonywanie zakupów: o artykułów spożywczych i innych niezbędnych w gospodarstwie domowym, o leków na recepty i innych artykułów i sprzętów związanych z usprawnieniem i rehabilitacją; b) dokonywanie opłat (np. za utrzymanie mieszkania, ubezpieczenie i inne niezbędne); c) rozliczanie się z podopiecznymi z wydanych pieniędzy - prowadzenie zeszytu wydatków (w miarę możliwości dokumentowanie zakupów paragonami); d) przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety (w tym jednego posiłku gorącego); e) dostarczenie posiłku; f) pomoc przy spożywaniu posiłku; g) utrzymanie w czystości pomieszczeń i sprzętów służących podopiecznemu; h) utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych; i) pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży podopiecznego; j) dbanie o czystość bielizny pościelowej i ciężkiej odzieży podopiecznego (w tym oddawanie do pralni); k) palenie w piecu, przynoszenie węgla i wody, itp.; l) organizowanie czasu wolnego i podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań osoby objętej opieką, a także utrzymywanie kontaktów z rodziną i otoczeniem. 3.4. Szczegółowy zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje: a) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: o dbałości o higienę osobistą i wygląd, o przygotowanie posiłków, o utrzymywanie w czystości naczyń i innego sprzętu, o utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, o pranie bielizny osobistej itp.; b) pomocy w sytuacjach kryzysowych, poradnictwo specjalistyczne, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne; c) ułatwienie dostępu do edukacji i kultury; d) kształtowanie właściwych relacji z rodziną, osobami bliskimi i otoczeniem; e) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno - wychowawczych; f) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i gospodarowania pieniędzmi; g) pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia; h) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno - pedagogicznego i edukacyjno - terapeutycznego, zmierzającego do wielostronnej aktywacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług. 3.5. Wykonywanie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych będzie się odbywało na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego zgodnie z ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. 3.6. Wykonawca będzie świadczyć usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze na podstawie pisemnego zlecenia w oparciu o indywidualne decyzje administracyjne wydane przez GOPS. 3.7. Wykonywanie usług na rzecz konkretnej osoby Wykonawca rozpoczynał będzie po otrzymaniu pisemnego zlecenia na wykonanie usługi. 3.8. Ze względu na dobro i potrzeby osób na rzecz których świadczone mają być usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, w sytuacjach tego wymagających Zamawiający dopuszcza możliwość ustnego (np. telefonicznie) i pisemnego (np. faxem) poinformowania Wykonawcy o terminie rozpoczęcia lub przerwania realizacji usługi. 3.9. W związku z zapewnieniem bezpieczeństwa wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający będzie przekazywać dane osób korzystających z usług w niezbędnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych osobowych pozyskanych w związku z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 3.10. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV: 85000000 - 9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85311100 - 3 Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85311200 - 4 Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85311300 - 5 Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży 3.11. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV: 85311100-3, 85311200-4, 85311300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
606318
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
606318
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KALISKA
więcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania.
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.