To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-13
Ogłoszenie nr 500081214-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.
Zarząd Powiatu w Olkuszu: Przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522044-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500042794-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Olkuszu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000,
ul. ul. Mickiewicza
2,
32300
Olkusz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
032 6430414, 6476670, e-mail
przetargi@sp.olkusz.pl, faks
326 430 490.
Adres strony internetowej (url): www.sp.olkusz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP.272.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim" - w podziale na trzy części o niżej wymienionej tematyce: Część I. Sieci komputerowe Część II. Prawo jazdy kat. T Część III. Barmański poziom I i II Uczestnikami kursów będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Inwestujemy w zawodowców-rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej z 3 części zamówienia wykazanych poniżej. CZĘŚĆ I Nazwa kursu Sieci komputerowe Liczba godzin 43 Liczba uczestników 2 (z uwagi na małą liczbę osób, zamawiający dopuszcza dołączenie uczestników do grupy na kursie otwartym) Minimalny zakres kursu Projektowanie sieci komputerowej: Wprowadzenie do sieci komputerowych Historia i rozwój sieci komputerowych Organizacje sieciowe, normy sieciowe Model referencyjny OSI Podstawy sieci Typy sieci Protokoły sieciowe Wykonywanie okablowania strukturalnego Konfigurowanie urządzeń sieciowych: Konfigurowanie urządzeń sieciowych Przełączniki programowalne Sieci VLAN AccessPoint'y i Routery Administrowanie sieciowym systemem operacyjnym Windows Server Grupy robocze i domeny Użytkownicy i grupy Uprawnienia do plików i folderów Drukowanie w sieci Praca z dyskami Logowanie do serwera DHCP, NAT, DNS Serwer usług sieciowych WWW i FTP Metody pracy - teoria - zajęcia praktyczne (min. 60%) Termin realizacji Do 30.06.2018 r. CZĘŚĆ II Nazwa kursu Prawo jazdy kat. T Liczba godzin 50 godzin (20 teoria, 30 praktyka) Liczba uczestników 10 Minimalny zakres kursu Sposób organizacji i zakres kursu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców 1. Przepisy ruchu drogowego 2. Technika kierowania pojazdem 3. Czynności kontrolno-obsługowe 4. Zasady przewozu osób i ładunków 5. Zasady postępowania w razie uczestniczenia w wypadku drogowym, środki ostrożności oraz zasady udzielania pomocy ofiarom wypadków 6. Ogólne zasady budowy i eksploatacji i utrzymania podstawowych układów jezdnych 7. Zadania i kryteria oceny na egzaminie państwowym dla kategorii T 8. Ruch drogowy, w szczególności przygotowanie się do jazdy, włączanie do ruchu itp. 9. Ruch drogowy i jazda z zachowaniem przepisów 10. Ruch drogowy: jazda poza terenem zabudowanym Metody pracy ? teoria ? zajęcia praktyczne (min. 75%) Termin realizacji Do 30.06.2018 r.Kurs zakończony egzaminiem zewnętrznym. CZĘŚĆ III Nazwa kursu Kurs barmański poziom początkujący i zaawansowany Liczba godzin Poziom początkujący - 32, poziom zaawansowany - 70 Liczba uczestników Poziom początkujący - 10 os. , poziom zaawansowany - 5 os. Uczestnikami kursu na poziomie zaawansowanym będzie 5 osób, które ukończą kur na poziomie podstawowym. Minimalny zakres kursu Kurs podstawowy: 1. Postawa barmana, charakterystyka pracy . 2. Prezentacja przyrządów pracy barmana . 3. Podział alkoholi na podstawowe grupy - omówienie na wybranych przykładach. 4. Nauka pracy shakerami. 5. Nauka praktycznego przygotowywania dekoracji. 6. Przygotowywanie klasycznych drinków. 7. Koktajle na bazie alkoholi białych: wódka, gin, tequila, rum. 8. Koktajle na bazie alkoholi kolorowych: whisky, brandy, cognac. 9. Koktajle z użyciem likierów, win wzmocnionych i aromatyzowanych. 10. Koktajle warstwowe, płonące i widowiskowe. 11. Koktajle w świeżych owocach. 12. Koktajle bezalkoholowe. 13. Organizacja baru i obsługa gościa przy barze. Kurs zaawansowany: 1. Flair. 2. Sommelierstwo. 3. Miksologia, m.in.: miksologia molekularna: tworzenie pianek, żeli, kawioru, ravioli, galaretek, jadalnych gąbek; zastosowanie suchego lodu i ciekłego azotu; koktajle wędzone; koktajle musujące, infuzje alkoholowe, aromatyzowanie alkoholi; trendy z ostatnich lat, kule lodowe, maturacja koktajli; drinki efektowne i płonące. 4. Przygotowywanie klasycznych drinków w nowoczesnym wydaniu. 5. Zarządzanie barem m.in.: Inwentaryzacja, rozliczanie baru; elektroniczne systemy remanentowe; rozwiązania informatyczne stosowane w gastronomii i hotelarstwie; układanie karty koktajli, karty alkoholi, karty win; wyliczenie drink costu;s tandardy i wymogi prawne; koncesja na sprzedaż alkoholu (A,B,C); elementy zarządzania - marketing, delegowanie zadań pracownikom, rozliczanie czasu pracy. Metody pracy - teoria - zajęcia praktyczne (min. 75%) Termin realizacji Poziom początkujący - 60 dni od dnia podpisania umowy Poziom zaawansowany - od dnia zakończenia poziomu podstawowego do 30.06.2018 r. ZASADY OGÓLNE 1. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć realizację kursu w ciągu 30 dni, licząc od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu/szkolenia oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed ich rozpoczęciem. 3. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych. Każdemu z uczestników kursu powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu: zeszyt, długopis, skrypty, materiały do ćwiczeń. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom kursu powinny być adekwatne do jego treści. Materiały wykorzystywane podczas realizacji kursu powinny być przekazywane uczestnikom na początku kursu bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne przechodzą na własność uczestników kursu. 4. Wykonawca zapewni kursantom odpowiednie warunki do ćwiczeń praktycznych, tj. w przypadku kursu sieci komputerowych, każdy kursant będzie miał do dyspozycji komputer. 5. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 6. W przypadku kursu z obsługą programów komputerowych wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi stanowisko komputerowe wraz ze sprzętem i legalnym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia kursu. 7. Wykonawca zapewnia w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 6 godzin, Wykonawca zapewnia 1 gorący posiłek dla uczestników. 8. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przygotuje wzorzec kompetencji opisujący zakładane efekty uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku realizacji kursu, zgodnie ze wzorem dostępnym na stronie internetowej http://www.sp.olkusz.pl/projekty-ue/inwestujemy-w-zawodowcow/. Efekty uczenia będą obejmować nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych związanych z tematyką objętą kursem. Wykonawca zapoznaje uczestników z efektami uczenia się na pierwszych zajęciach. 9. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 10. W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wynikłe konsekwencje, w tym także zobowiązuje się do zwrotu kosztów szkolenia bądź jego części w zależności od kar nałożonych na Zamawiającego przez jednostki nadzorujące w przypadku niedopełnienia obowiązku. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji: 1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 2) listę obecności 3) protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, 4) imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, 5) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. 6) dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nie rozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej. 7) arkusze badające poziom zadowolenia uczestników 8) potwierdzenie zapoznania się uczestników z efektami kształcenia, 9) potwierdzenie przekazania materiałów szkoleniowych oraz odbioru cateringu (w przypadku zajęć trwających dłużej niż 6 godzin) 12. Dokumentacja wskazana w pkt 11 zostanie przekazana Zamawiającemu w oryginale po zakończeniu kursu, jednak nie później niż 7 dni roboczych. Dokumentacje fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu na nośniku CD/DVD. Kopie list obecności oraz dzienników zajęć w formie papierowej lub mailowej będą przekazywane Zamawiającemu na jego prośbę w terminie wskazanym drogą e-mailową. 13. Wszystkie wyżej wskazane dokumenty muszą być zgodne ze wzorami jakie Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej www.sp.olkusz.pl (zakładka "http://www.sp.olkusz.pl/projekty-ue/inwestujemy-w-zawodowcow/"). Na prośbę Wykonawcy Zamawiający udostępni wzory drogą elektroniczną. 14. Kursy muszą zakończyć się egzaminem. Przy kursach tego wymagających, Wykonawca uwzględni w cenie opłacenie 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne. 15. Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Certyfikaty i logotypy musza być w jednej wersji kolorystycznej, tzn. jeżeli Wykonawca wystawia zaświadczenia/certyfikaty w odcieniach szarości również logotypy muszą być w odcieniach szarości. Analogicznie jeśli Wykonawca wystawia certyfikaty/zaświadczenia w kolorze. 16. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia Zawodowego w Powiecie Olkuskim, ul: Fr. Nullo 32, w terminie 7 dni roboczych od daty ich wydania uczestnikom kursów/szkoleń. 17. Dane osobowe niezbędne do wydania zaświadczeń lub certyfikatów Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 18. Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. W przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Gminy Olkusz, Wykonawca pokrywa koszty transportu uczestników (do i z miejsca realizacji kursu), odpowiada również za organizację transportu oraz opiekę w czasie przejazdu. 19. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę kursu i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 20. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników kursu i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu/szkolenia oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników na zajęciach. 22. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. 23. Wykonawca niezwłocznie, tzn. z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, zawiadomi (w formie pisemnej, dopuszcza się elektronicznie) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. 24. Sugeruje się, aby kursy odbywały się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 15.00 pod warunkiem uzyskania zgody kursantów oraz koordynatora projektu. 25. Zamawiający uzna za zrealizowane te zajęcia, gdzie na liście obecności swoją obecność potwierdzi podpisem przynajmniej 1 beneficjent ostateczny (uczeń). 26. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do udokumentowania kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia osób prowadzących szkolenie w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 3 SIWZ. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80530000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Nazwa: Sieci komputerowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Prawo jazdy kat. T |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12166.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ośrodek Szkoleń Zawodowych "DIAGNO-TEST" Sp. z o.o.- filia: 32-300 Olkusz ul. Żeromskiego 1
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurs barmański poziom I i II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta i Gminy Olkusz cz2
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji (ZRID) dla zadania: "Budowa ulicy Witosa w Olkuszu."
- Modernizacja chodnika na łączniku między ul. Dworską a ul. Piłsudskiego w Olkuszu
- Utwardzenie terenu przy drodze usytuowanej na działce nr 3999/20 i 4001/18 w Olkuszu.
- Modernizacja pięciu mieszkań komunalnych w Gminie Olkusz
- Przebudowa ulicy Na Skraju w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty rękodzielnicze i eko oraz zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
- Organizacja i realizacja szkoleń on - line pt." Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych."
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla superwizorów pracy socjalnej w ramach projektu pn. Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Sprzedaż internetowa z elementami marketingu + ECDL BASE" dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawod.: "Urządz., inst. i sieci elektr. o napięciu do 1 kV z egz. zewn." dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych.
- Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MIG/MAG dla 3 uczestników projektu "Aktywni z OHP"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.