To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-27
Ogłoszenie nr 500080980-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625007-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040,
ul. ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@szczecin.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-149/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów wymienionych w załączniku nr 6 do siwz (w ilości 50 sztuk komputerów i 53 sztuki monitorów w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 25 sztuk komputerów i do 25 sztuk monitorów w ramach zamówienia opcjonalnego. 2)Zamawiający informuje, iż prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji nie później niż 2 dni robocze od dnia podpisania umowy. 3)Ilość i zakres przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 i 6 do siwz. 4)Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnienie minimalnych wymagań sprzętowych na załączniku nr 1 do formularza oferty cenowej. 5)Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: 30213300-8 - komputer biurkowy; 30231300-0 - monitory ekranowe. 6)Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 7)Zamawiający wymagał, aby Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji dostawy osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2016 poz. 2046 z późn. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy)w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia, za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty: 1) przedłożył Zamawiającemu zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp oświadczenie o zatrudnieniu przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła osoba niepełnosprawna, nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy; 2) przedłożył Zamawiającemu na każde jego żądanie, na każdym etapie realizacji zamówienia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zgodnie z zapisami § 5 ust. 3 wzoru umowy pod rygorem naliczenia kar umownych. 8)Wymagania związane z oznakowaniem, o którym mowa w art. 30a uPzp: Zamawiający wymagał aby urządzenia oznakowane były znakiem CE na podstawie Ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 roku o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2016 r. poz. 542). 9)Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10)Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
177234.47
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Komputerowe PLANETA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145003.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Sekcja IV pkt 7 Podwykonawca będzie realizował cześć zamówienia w zakresie koordynacji dostaw przedmiotu umowy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ STACJI GRAFICZNYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROF. JÓZEFA KOSACKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





