To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-22
Ogłoszenie nr 500080550-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie: Roboty budowlane polegające na wykonaniu monitoringu zewnętrznego
i wewnętrznego (instalacji CCTV) w Poradni Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602345-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 810733454,
ul. ul. Jagiellońska
44,
70-382
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914329500, e-mail
ryczek@spzozmsw.szczecin.pl, faks
914329501.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmswia.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (instalacji CCTV) w Poradni Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):54/2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia i podstawa wykonania. 1.1. Przedmiot zamówienia: roboty polegające na wykonaniu monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (instalacji CCTV) w Poradni Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie: 1) dostawa i montaż 5 kamer zewnętrznych tubowych wraz z puszkami montażowymi o parametrach technicznych: - min. rozdzielczość matrycy 2Mpix, - min. jakość przesyłanego obrazu - FullHD 1080p przy 25kl/s., - kąt widzenia 90 - 100 stopni, - opcja pracy w trybie dziennym i nocnym (czujnik podczerwieni IR o zasięgu minimum 30m), - funkcja detekcji ruchu (uruchamianie nagrywania podczas wykrycia ruchu), - opcje: DNR (redukcja szumów), FLK (eliminacja migotania obrazu), BLC (kompensacja tylnego oświetlenia), AWB (automatyczny balans bieli), - min. zakres temperatury pracy: -300C do +500C, - obudowa wandaloodporna o klasie szczelności IP66. 2) dostawa i montaż 6 kamer wewnętrznych kopułkowych wraz z puszkami montażowymi o parametrach technicznych: - min. rozdzielczość matrycy 2Mpix, - min. jakość przesyłanego obrazu - FullHD 1080p przy 25kl/s., - kąt widzenia 90 stopni, - opcja pracy w trybie dziennym i nocnym (czujnik podczerwieni IR o zasięgu minimum 20m), - funkcja detekcji ruchu (uruchamianie nagrywania podczas wykrycia ruchu), - funkcja maskowania obszarów prywatnych, - opcje: DNR (redukcja szumów), FLK (eliminacja migotania obrazu), BLC (kompensacja tylnego oświetlenia), AWB (automatyczny balans bieli), - min. zakres temperatury pracy: -100C do +400C, - obudowa wandaloodporna o klasie szczelności IP66. 3) dostawa i montaż rejestratora sieciowego NVR: - możliwość podłączenia minimum 16 kamer, - możliwość ciągłego zapisu danych (archiwizacji) do min. 21 dób bez nadpisywania nagrań w jakości FullHD 25kl/s., - min. 2 dyski twarde o pojemności min. 4TB każdy (w przypadku gdy przedmiotowe dyski nie zapewnią ciągłego zapisu na min. 21 dób, należy uwzględnić więcej lub większe dyski), - możliwość pracy w trybie "pentaplex" (możliwość równoległego i w pełni niezależnego przetwarzania kilku procesów), - możliwość przegrywania danych na pamięć zewnętrzną oraz przesyłania plików na serwer zewnętrzny (możliwość zdalnego podglądu obrazu z kamer poprzez internet), - tryby zapisu obrazu: alarm, detekcja ruchu, kalendarz, ręczny, zapis ciągły, - możliwość sterowania pilotem i myszką. 4) dostawa i montaż monitora LCD do stałego podglądu obrazu z kamer: - przekątna ekranu min. 24 cale, - min. rozdzielczość ekranu 1920x1080 (16:9 FullHD 1080p), - matowa matryca, - min. jedno gniazdo HDMI. 5) wykonanie połączeń przewodowych dla całej instalacji, przewody prowadzone w korytkach natynkowo, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) wykonanie wszystkich innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i nieopisanych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (system musi być wykonany "pod klucz" bez konieczności instalowania jakichkolwiek dodatkowych urządzeń, bądź wykonywania dodatkowych prac w celu jego uruchomienia i eksploatacji), 8) przeszkolenie przynajmniej 2 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego z zakresu poprawnej obsługi systemu monitoringu, 9) bezpłatne serwisowanie i przeglądy całej instalacji w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę. 1.2. Podstawa wykonania zamówienia: - opis przedmiotu zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 1.3. Elementy pomocnicze: - wizja lokalna, - dokumentacja projektowa (rzuty poglądowe parteru i zagospodarowania terenu z naniesionymi punktami montażu kamer). 1.4. Dodatkowe elementy konieczne dla prawidłowej realizacji zakresu prac, tzw. obowiązki Wykonawcy: 1) wykonanie ewentualnej dokumentacji projektowej oraz uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia, zakup, dostawa i montaż urządzeń na potrzeby przedmiotu zamówienia, 2) jeżeli w okresie gwarancji Wykonawca wymaga okresowych przeglądów / serwisów instalacji, koszt wykonywania tych usług przez cały okres gwarancji winień być wliczony w zaoferowaną cenę, 3) zainstalowanie, uruchomienie, wdrożenie całego systemu wraz z testami i odbiorami, 4) naprawa ewentualnych zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na koszt i mocami przerobowymi Wykonawcy, 5) koszty robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 6) ze względu na charakter funkcji budynku (Poradnia Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie) prace uciążliwe i hałaśliwe w budynku mogą być wykonywane po godzinach pracy Poradni, tj. po godzinie 16:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 35125300-2, 34971000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24390.24
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anmit s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





