To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-22
Ogłoszenie nr 500080340-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Gmina Żagań o Statusie Miejskim: BUDOWA PLACU ZABAW W PARKU PAŁACOWYM W ŻAGANIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604552-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500047796-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Krajowy numer identyfikacyjny 52679400000,
ul. Plac Słowiański
17,
68100
Żagań, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 771 040, e-mail
jchlostowska@um.zagan.pl, faks
684 771 017.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PLACU ZABAW W PARKU PAŁACOWYM W ŻAGANIU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw zlokalizowanego w Parku Pałacowym w Żaganiu. Zakres przewidywanych robót obejmuje: 1. Wykonanie utwardzonych alejek 2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej placu zabaw 3. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych 4. Uporządkowanie placu budowy. Zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej i obejmuje strefę oznaczoną na projekcie zagospodarowania terenu literą B. Wyłączeniu z robót podlega również wyposażenie placu zabaw w postaci : ławek parkowych, koszy na śmieci oraz stojaka na rowery. 3.2. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: 1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie (lub równoważnych). 2. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidziane w projekcie na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym. Dokumenty zapewniające o równoważności materiałów muszą być dołączone do złożonej oferty. 3. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiania Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowlanych przewidzianych do wbudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie koszty nadzoru archeologicznego, obsługi geodezyjnej całości zadania (w tym wykonanie map i geodezyjnych obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem wysokościowych), a także koszty wykonania badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy i robót ziemnych. Ponadto, należy podkreślić, iż wykonawca winien ściśle przestrzegać wytycznych Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZN.5142.26.2017[mZag-3] z dnia 21 czerwca 2017 roku. 5. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN - EN lub równoważnym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 3.4. Szczegółowy opis i zakres robót oraz obowiązki wykonawcy i inne istotne warunki dot. realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w załączonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez Pracownię Projektową INWESTPLAN ul. Grzegorza 20, 65-831 Zielona Góra oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV: 43325000-7, 37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325243.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SATERNUS DISTRIBUTION SP. Z O.O. SP.KOMANDYTOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
389742.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Modernizacja (Przebudowa) dróg gminnych na terenie gminy Żagań
- Usługa ubezpieczenia Gminy Żagań o statusie miejskim oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1048F w miejscowości Brzeźnica w kierunku na Marcinów
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Usunięcie barier architektonicznych poprzez przebudowę budynku przy ulicy Kościuszki w Szprotawie na potrzeby osób ze szczególnymi potrzebami
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
- Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Modernizacja terenów sportowych przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Dobrzeniu
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku świetlicy na klub dziecięcy w Przytoku
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec II
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.