To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-22
Ogłoszenie nr 500080037-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy: Dostawa specjalistycznej aparatury pomiarowej do długookresowych monitoringowych badań hałasu zewnętrznego, wraz z niezbędnym wyposażeniem uzupełniającym dla potrzeb Akredytowanego Laboratorium Akustycznego IOŚ-PIB przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619806-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500063917-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 001240700,
ul. Krucza
5/11D,
00-548
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3750575, e-mail
zamowienia@ios.gov.pl, faks
22 3750501.
Adres strony internetowej (url): www.ios.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznej aparatury pomiarowej do długookresowych monitoringowych badań hałasu zewnętrznego, wraz z niezbędnym wyposażeniem uzupełniającym dla potrzeb Akredytowanego Laboratorium Akustycznego IOŚ-PIB przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZ/27/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej aparatury pomiarowej do długookresowych monitoringowych badań hałasu zewnętrznego, wraz z niezbędnym wyposażeniem uzupełniającym dla potrzeb Akredytowanego Laboratorium Akustycznego Zakładu Akustyki Środowiska IOŚ-PIB przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: dla Części 1: Stacji monitoringu hałasu wraz z doposażeniem laboratorium; dla Część 2: Zestawy do monitorowania izolacyjności akustycznej przegród zewnętrznych w budynkach narażonych na hałas środowiskowy (3 komplety); dla Część 3: Aktualizacja oprogramowania CadnaA (2 licencje) wraz z rozszerzeniem CadnaR (1 licencja); dla Część 4: Aktualizacja oprogramowania SoundPlan (1 licencja); dla Część 5: Aktualizacja oprogramowania ArcMap (2 licencje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38434300-9
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa stacji monitoringu hałasu wraz z doposażeniem laboratorium |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
510000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Svantek Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
544209.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa zestawów do monitorowania izolacyjności akustycznej przegród zewnętrznych w budynkach narażonych na hałas środowiskowy (3 komplety) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Svantek Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80688.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa aktualizacji oprogramowania CadnaA (2 licencje) wraz z rozszerzeniem CadnaR (1 licencja) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Acesoft Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121770.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa aktualizacji oprogramowania SoundPlan (1 licencja) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Acesoft Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa aktualizacji oprogramowania ArcMap (2 licencje) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie, unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 5 - dostawa aktualizacji oprogramowania ArcMap (2 licencje). Zgodnie z wyżej wymienionymi artykułami Zamawiający unieważnia część postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu, w części 5, nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





