eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjścieZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079962-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Gmina Ujście: ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614016-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ujście, Krajowy numer identyfikacyjny 57079125300000, ul. pl. Wiosny Ludów 2, 64850 Ujście, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 840 003, e-mail sekretariat@ujscie.pl, faks 672 840 151.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ujscie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa oleju opałowego do budynków: a. Szkoły Podstawowej w Ujściu, ul. Czarnkowska 31, 64-850 Ujście, b. Sali Wiejskiej w Nowej Wsi Ujskiej, 64-850 Ujście, c. Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi Ujskiej,(budynek w Nowej Wsi Ujskiej, Budynek w Miłosławiu) 64-850 Ujście, d. Świetlicy Wiejskiej w Mirosławiu, 64-850 Ujście, e. Sali Wiejskiej w Byszkach, 64-850 Ujście, f. Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kruszewie, 64-850 Ujście, g. Wiejskiego Domu Kultury wraz z Przedszkolem w Kruszewie, 64-850 Ujście h. OSP Kruszewo, 64-850 Ujście i. Sali Wiejskiej w Węglewie, 64-850 Ujście j. Sali Wiejskiej w Chrustowie, 64-850 Ujście k. Sali Wiejskiej w Ługach Ujskich, 64-850 Ujście l. Świetlicy Wiejskiej w Jabłonowie, 64-850 Ujście 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do 100.000 litrów oleju opałowego do ww. obiektów. b. Dostawca zobowiązany jest w podać w ofercie cenę 1 litra oleju opałowego wraz z dostawą. c. Olej opałowy stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach, winien być I klasy jakości i spełniać poniższe warunki: o olej opałowy lekki, o skład frakcyjny: do temp 250° C destyluje max. 65,00% do temp. 350° C destyluje min. 85,00 %; o pozostałość po koksowaniu w 10%-wej pozostałości dest. - max. 0,3 % (m/m); o pozostałość po spopieleniu - max. 0,01 % (m/m); o zawartość wody - max. 200,00 mg/kg o całkowita zawartość zanieczyszczeń - max. 24,0 mg/kg; o gęstość w 15oC - max 860 kg/m3, o wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg, o temperatura płynięcia - min -20oC, o temperatura zapłonu - min 56oC, o zawartość siarki - max 0,20%, o lepkość kinematyczna w temp. 20oC - max 6,00 mm2/s, o niska temperatura płynięcia - ok. 20oC, o barwa czerwona. d. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w ilości mniejszej niż określona w przedmiocie zamówienia stosownie do zapotrzebowania wynikającego z warunków pogodowych. 3. Wielkość części dostawy będzie określona przez Zamawiającego każdorazowo drogą telefoniczną lub faxową. 4. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie w czasie obowiązywania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem w terminie nie dłuższym niż do 5 dni od zgłoszenia w dni powszednie. 5. Cenę oferty brutto należy obliczyć zgodnie z tabelą zawartą w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ stosując ceny jednostkowe u producenta z dnia 09.11.2017 r. 6. Zasady rozliczania za dostawy: a. Rozliczenie będzie się odbywać na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę po każdorazowej dostawie oleju opałowego, b. Dostawca będzie dostarczał olej opałowy w cenie brutto/litr, na którą będzie się składała cena producenta brutto plus marża zł/litr. c. Powyższa cena będzie ulegała proporcjonalnej zmianie wskutek zmian ceny oleju opałowego u producenta. Wielkość marży będzie stała dla całości zamówienia. Marża nie może być ujemna. d. Przy każdorazowej dostawie - Dostawca obowiązany będzie przekazywać zamawiającemu wraz z fakturami sprzedaży dokumenty potwierdzające cenę oleju opałowego u producenta z dnia dostawy. 7. Zamówienie będzie uważało się za zrealizowane w przypadku: a. upływu terminu obowiązywania umowy, b. wyczerpaniu całkowitej ilości paliwa grzewczego, przed upływem terminu obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 247967.48
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Prywatne Handlowo-Usługowe PETROL HAWEN
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Dąbrowskiego 8
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.