eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Renowacja studni głębinowej nr 8 i 10 wraz z montażem obudowy termoizolacyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079738-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Renowacja studni głębinowej nr 8 i 10 wraz z montażem obudowy termoizolacyjnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613644-N-2017 z dnia 2017-11-10 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. ul. Wołyńska 57, 22100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5631461 do 63, e-mail tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks 825 630 450.
Adres strony internetowej (url): http://www.mpgk.chelm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja studni głębinowej nr 8 i 10 wraz z montażem obudowy termoizolacyjnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S_10

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji studni głębinowych nr 8 i 10 zgodnie z załączonym projektem oraz zakup i montaż 2 szt. nadziemnych obudów termoizolacyjnych studni głębinowych na terenie ujęcia wody "Trubaków" w Chełmie. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do DIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) załącznik nr 1b i 1c do DIWZ (Projekt robót geologicznych wraz z dodatkiem), załącznik nr 1d do DIWZ (Wymagania techniczne dla obudowy nadziemnej studni głębinowej) oraz przedmiary robót (załącznik nr 1h i 1i do DIWZ). 1.2. Wykonawca na potwierdzenie zgodności opisu oferowanych nadziemnych obudów termoizolacyjnych studni głębinowych składa wypełniony załącznik nr 1d do DIWZ. 1.3. Ponadto pomocniczo do wyceny Zamawiający załącza do DIWZ "Raport z inspekcji telewizyjnej studni nr 8 i 10 ujęcia wody Trubaków w Chełmie" (załącznik nr 1e i 1f do DIWZ). 1.4. Zamawiający posiada decyzję zatwierdzającą Projekt robót geologicznych na wykonanie renowacji studni ujęcia komunalnego wód podziemnych "Trubaków" w miejscowości Chełm (zał. nr 1g do DIWZ). Uwaga: Załączony do postępowania Projekt robót geologicznych wraz z dodatkiem (załącznik nr 1b i 1c do DIWZ) obejmuje renowację 9 szt. studni głębinowych na terenie ujęcia wody "Trubaków". Niniejsze postępowanie obejmuje wyłącznie realizację zadania w zakresie studni nr 8 i 10. 1.5. Wykonawca po zakończeniu robót opracuje dokumentację powykonawczą zgodnie z wydaną "Decyzją na wykonanie renowacji studni". Wyniki wykonanych prac geologicznych wraz z określeniem stopnia osiągnięcia zamierzonego celu należy przedstawić w dokumentacji geologicznej opracowanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących dokumentacji geologicznych (Dz. U. Nr 282 poz.1658 z póź. zm.). 1.6. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu sprawozdanie z wykonanych robót. 1.7. Po wykonaniu renowacji studni Wykonawca wykona inspekcję studni głębinowej podwodną kamerą TV z opisem stanu technicznego przez uprawnionego hydrogeologa. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do nagranego materiału TV z inspekcji studni głębinowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45255110-3


Dodatkowe kody CPV: 45262220-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Wiertniczych "Hydrowiert" Jan Ryszard Kulik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szystowice 106
Kod pocztowy: 22-425
Miejscowość: Grabowiec
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171191.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171191.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171191.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.