eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500078991-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Gmina Piekoszów: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1 ,,Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF´´ Osi 6 ,, Rozwój miast" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518276-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Piekoszów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101059900000, ul. ul. Częstochowska , 26065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 061 008, e-mail przetargi@piekoszow.pl, faks 413 062 193.
Adres strony internetowej (url): www.piekoszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRO.271.5.2018.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Piekoszowie, Zakres prac obejmuje: o Wykonanie robót demontażowych: okładziny elewacyjnej typu siding, części zadaszeń, o Malowanie elewacji od strony ul. Częstochowskiej o Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia budynku), o Wykonanie izolacji termicznej na ścianach zewnętrznych piwnic wraz z izolacjami przeciwwodnymi, o Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, oraz termoizolacje murów attykowych, o Termoizolacja kominów na dachu, o Montaż rolet termoizolacyjnych na oknach piwnic i parteru, o Wykonanie termoizolacji daszka wejściowego do piwnicy warstwą styropapy o Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, o Wykonanie nowego poszycia wraz z podkonstrukcją dla zadaszenia, o Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, o Wykonanie nowej obróbki blacharskiej, o Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, o Montaż zaworów termostatycznych, o Wymiana grzejników, remont kotłowni, o Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych o Montaż instalacji odgromowej o Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, o Wykonanie montażu ogniw fotowoltaicznych, o Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, o Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrony przepięciowej. o Odtworzenie instalacji odgromowej o Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, o Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, o Montaż kotłowni na pelet Zadanie nr 2 - Wykonanie termomodernizacji budynku Zakładu Usług Komunalnych w Piekoszowie Sp. z o. o., Zakres prac obejmuje: o Wykonanie robót demontażowych: lokalne skucie tynków na elewacji o Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia o budynku i wewnętrznej ściany pomiędzy częścią usługową i halą), o Malowanie elewacji istniejącej dobudówki wiatrołapu wraz z wymianą pokrycia dachu blachodachówką o Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, o Termoizolacja kominów na dachu, o Wykonanie termoizolacji daszków wejściowych warstwą styropapy o Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej pomiędzy częścią usługową a halą a także bram garażowych do hali, o Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, o Wykonanie nowych obróbek blacharskich, o Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, o Montaż zaworów termostatycznych, o Wymiana grzejników, remont kotłowni, o Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych o Montaż instalacji odgromowej o Renowacja barierki stalowej o Renowacja elementów stalowych, drabin wyłazowych, konstrukcji wsporczych kominów o Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, o Montaż ogniw fotowoltaicznych, o Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, o Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, o Odtworzenie instalacji odgromowej o Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, o Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, o Montaż kotłowni na pellet Zadanie nr 3 - Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Łosieniu, Zakres prac obejmuje: o Wykonanie robót demontażowych: lokalne skucie tynków na elewacji o Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia budynku), o Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, oraz termoizolacje murów attykowych, o Termoizolacja kominów na dachu, o Wykonanie termoizolacji daszków wejściowych warstwą styropapy o Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, o Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, o Wykonanie nowych obróbek blacharskich, o Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, o Montaż zaworów termostatycznych, o Wymiana grzejników, remont kotłowni, o Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych o Montaż instalacji odgromowej o Renowacja barierki stalowej o Renowacja elementów stalowych, drabin wyłazowych, konstrukcji wsporczych kominów o Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, o Montaż ogniw fotowoltaicznych, o Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, o Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, o Wykonanie ochrony przepięciowej. o Odtworzenie instalacji odgromowej o Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, o Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, o Montaż kotłowni na pellet Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do wszystkich trzech zadań objętych niniejszym postępowaniem istniejące kotły grzewcze oraz grzejniki na instalacji centralnego ogrzewania wraz z orurowaniem należy odciąć od źródła zasilania, a następnie zdemontować i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zdemontowane urządzenia za protokołem zdawczo - odbiorczym. Utylizacja powyższych urządzeń na składowisku odpadów leży po stronie Zamawiającego Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1 ,,Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF´´ Osi 6 ,, Rozwój miast" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Piekoszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 834282.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: M.BRUK Marek Sołtys
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brzeziny, ul. Chęcińska 256
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 670000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 670000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 878000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie termomodernizacji budynku Zakładu Usług Komunalnych w Piekoszowie Sp. z o. o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 940881.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: M.BRUK Marek Sołtys
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brzeziny, ul. Chęcińska 256
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 750000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 958000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Łosieniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 947356.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: M.BRUK Marek Sołtys
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brzeziny, ul. Chęcińska 256
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 870000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 870000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1060000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.