To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-11
Ogłoszenie nr 500078073-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.
Powiat Kartuski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: wykonanie "Kompleksowej termomodernizacji Powiatowego Centrum Zdrowia w Kartuzach" realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524507-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kartuski, Krajowy numer identyfikacyjny 191674865,
ul. ul. Dworcowa
1,
83-300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6948280, e-mail
przetargi@kartuskipowiat.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://spow.kartuzy.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: wykonanie "Kompleksowej termomodernizacji Powiatowego Centrum Zdrowia w Kartuzach" realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.2.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: wykonanie "Kompleksowej termomodernizacji Powiatowego Centrum Zdrowia w Kartuzach" realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT, Poddziałania 10.1.1 Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne, współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Termomodernizacji podlegają trzy istniejące budynki Powiatowego Centrum Zdrowia: budynek główny A, budynek B i budynek apteki. Teren inwestycji znajduje się w Kartuzach przy ul. F. Ceynowy 7 na działkach nr 81/2, 320/1 i 321/2. W ramach robót budowlanych zaplanowano docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowę budynku A polegającą na likwidacji balkonów i tarasu, przystosowaniu istniejącego pomieszczenia rozdzielni głównej do montażu nowej rozdzielnicy, wycięciu otworów w stropie bloku operacyjnego i porodowego w celu montażu wentylacji mechanicznej oraz przystosowaniu pomieszczenia istniejącej wentylatorowni do montażu nowych central wentylacyjnych, zaprojektowano wymianę starego dźwigu osobowego a także rozbudowę istniejącej instalacji gazowej i elektrycznej umożliwiającej montaż pompy ciepła i wentylacji mechanicznej. Zaprojektowano budowę stacji transformatorowej, przebudowę istniejących linii kablowych oraz montaż baterii fotowoltaicznych na dachu budynków A i B. W budynkach B i apteki nie planuje się robót wewnątrz budynku z wyjątkiem zamurowania 2 okien w piwnicy apteki. Przewiduje się roboty: dociepleniowe, elektryczne, murarskie, instalacji gazowych, montażu wentylacji mechanicznej. Wartość wykonania termomodernizacji po wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych w drodze przetargu nieograniczonego wynosi 6 593 956,09 zł brutto. 3. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk w przypadku posiadania przez jedną osobę uprawnień więcej niż jednej branży. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. 5. Ewentualne zastosowanie nazw własnych należy traktować jako podanie przykładowych propozycji, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem "lub inne równoważne o nie gorszych parametrach". Podanie konkretnych nazw stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Dokumentacja projektowa inwestycji objętej nadzorem stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "ANKRA- BIS", Małgorzata Trojańska,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2026 roku.
- ŚWIADCZENIE SCHRONIENIA I WYŻYWIENIA OSOBOM BEZDOMNYM - KOBIETOM ORAZ KOBIETOM WYMAGAJĄCYM USŁUG OPIEKUŃCZYCH - W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2026 ROKU DO 31 GRUDNIA 2028 ROKU
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2026.
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
- Transport w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego lub Zespołów Ratownictwa Medycznego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





