eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Catering-przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów WOTUiW w systemie tacowym na rok 2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500078011-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu: Catering-przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów WOTUiW w systemie tacowym na rok 2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619738-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 87155029800000, ul. ul. Szosa Bydgoska 1, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 228 908, e-mail wotuiw@wotuiw.torun.pl, faks 566 222 850.
Adres strony internetowej (url): www.wotuiw.torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Catering-przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów WOTUiW w systemie tacowym na rok 2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOTUiW/2/11/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie całodziennych posiłków przy uwzględnieniu zgłaszanych diet dla pacjentów, do punktów odbioru w Toruniu znajdujących się w obiektach: 1.ul. Szosa Bydgoska 1- Oddział Krótkoterminowej Terapii Uzależnień (OKTU) - 20 osób 2.ul. Włocławska 233- Całodobowy Młodzieżowy Oddział Leczenia Uzależnień (CMOLU) - 30 osób 3.ul. Włocławska 233- Oddział Odwykowy Całodobowy (OOC) - 45 osób 1.Zadaniem Oferenta jest kompleksowe żywienie pacjentów Zamawiającego oraz dystrybucja posiłków loco - pacjent o ściśle określonych porach w ilości miesięcznej około 100 osób (śniadanie, obiad, kolacja) przysługujące w zależności od diety. 2. Wsad do kotła (koszt surowca) nie może być mniejszy niż 8,00 zł. netto na osobodzień. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: opis diet stanowi załącznik nr 2 (część 2a) do SIWZ oraz wymagana minimalna gramatura posiłków i gotowych potraw załącznik nr 2 (część 2b) do SIWZ 4. Wykonawca powinien złożyć do oferty przykładowy jadłospis tygodniowy dla diety podstawowej i diety lekkostrawnej z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów z podaniem gramatury, kaloryczności posiłków oraz składu jakościowego posiłków. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany diet, jak również co do ilości posiłków w zależności od potrzeb i ilości leczonych pacjentów. 6.Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ceny całodziennego posiłku. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dowiezienia posiłków na poszczególne oddziały Zamawiającego- do stołówki na danym oddziale. 8.Godziny dostaw posiłków Toruń ul. Włocławska 233 Śniadania godz. 7.00- 7.40 - CMOLU, godz. 7.50- OOC Obiady godz. 12.30- CMOLU, godz. 12.45 - OOC Kolacje godz. 17.00 - 17.30 - CMOLU godz. 17.40 - OOC oraz Toruń ul. Szosa Bydgoska 1 Śniadania godz. 8.00- 8.30 - OKTU Obiady godz.12.00-12.30 - OKTU Kolacje godz.17.00 - 17.30 - OKTU 9.Dostarczanie posiłków w systemie tacowym na poszczególne oddziały szpitalne prowadzone będzie przez pracowników Wykonawcy. 10.Pracownik Wykonawcy (Kierowca) powinien uczestniczyć w rozładunku oraz w przeliczeniu posiłków. 11. Kierowca zobowiązany jest do posiadania sanepidowskiej książeczki zdrowia. 12.Propozycję tygodniowego jadłospisu z uwzględnieniem niezbędnych diet, Wykonawca będzie podawał z przynajmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem osobie wyznaczonej przez Zamawiającego. 13.Zlecenie ilościowe- z podziałem na diety na dzień następny będzie przekazywane faxem, przez wyznaczonych pracowników WOTUiW do godziny 1200 dnia poprzedniego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55520000-1


Dodatkowe kody CPV: 55400000-4, 55320000-9, 55321000-6, 55400000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 517186.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Impel Caternig Company Sp. z o.o. Sp.K
Email wykonawcy: a.sliwinska@optimacare.pl
Adres pocztowy: 53-111 Wrocław, ul.Ślężna 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 515635.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 515635.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 515635.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:

została złożona jedna oferta.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która spełniała wymogi zawarte w SIWZ

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.