eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinwydruk materiałów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500077875-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Gmina Lublin: wydruk materiałów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613598-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@lublin.eu, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (url): www.um.lublin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wydruk materiałów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-P-I.271.1.108.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wydruk materiałów 2.Zakres zamówienia obejmuje wydruk materiałów promujących otrzymanie przez Miasto Lublin "Znaku Dziedzictwa Europejskiego" oraz "Pomnik Historii". 3.Na podstawie niniejszej Umowy Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na druku oraz dostarczeniu do siedziby Urzędu Miasta Lublin następujących publikacji: 3.1 Broszury falcowane: 3.1.1 Kościół pw. św. Stanisława BM wraz z klasztorem dominikanów: - format: 210 x 594 mm - składana w harmonijkę na 6 części o jednakowej wysokości (wysokość skrzydełek: 210 x 99 mm) 1.1.2 Kościół pw. Nawrócenia św. Pawła (dawny klasztor bernardynów): - format: 210 x 594 mm - składana w harmonijkę na 6 części o jednakowej wysokości (wysokość skrzydełek: 210 x 99 mm) 1.1.3 Kościół pw. św. Ducha: - format: 210 x 594 mm - składana w harmonijkę na 6 części o jednakowej wysokości (wysokość skrzydełek: 210 x 99 mm) 1.1.4 Kaplica Trójcy Świętej: - format: 210 x 495 mm - składana w harmonijkę na 6 części o jednakowej wysokości (wysokość skrzydełek: 210 x 99 mm) 1.1.5 Kościół pw. Świętego Krzyża (kościół akademicki): - format: 210 x 594 mm - składana w harmonijkę na 5 części o jednakowej wysokości (wysokość skrzydełek: 210 x 99 mm) 1.1.6 Klasztor dominikanów obserwantów (ob. Gmach KUL): - format: 210 x 594 mm - składana w harmonijkę na 6 części o jednakowej wysokości (wysokość skrzydełek: 210 x 99 mm) 1.1.7 Pomnik Unii Lubelskiej: - format: 210 x 396 mm - składana w harmonijkę na 4 części o jednakowej wysokości (wysokość skrzydełek: 210 x 99 mm) Części nie mogą łamać się na zgięciach. Kolor: 4+4 CMYK Papier: kreda matowa 120 g/m2 Lakier dyspersyjny matowy na całości po obu stronach Nakład: Wersja polska: 2000 szt. Wersja angielska: 2000 szt. 3.2 Książka - Kościół pw. Świętego Ducha: Format: A4 (210 x 297 mm) Strony: 60 stron Druk: kolor 4+4 CMYK Papier: papier kreda mat 120 g/m2 Okładka Druk: kolor 4+0 CMYK. Na zewnętrznej stronie okładki folia matowa soft-touch. Druga i trzecia strona okładki bez uszlachetnień. Papier: kreda błysk 300 g/m2 Oprawa: szyto-klejona wzdłuż dłuższej krawędzi (pion) Publikacja posiada numer ISBN. Nakład: 500 szt. 3.3. Mapa "Lublin. Dziedzictwo kulturowe": Format: 330 x 480 mm Składana do formatu 110 x 240 mm, najpierw na pół co do wysokości, a dwa razy co do szerokości. Części nie mogą łamać się na zgięciach. Kolor: 4+4 CMYK Papier: kreda matowa 170 g/m2 Lakier dyspersyjny matowy na całości po obu stronach. Nakład: Wersja polska: 2000 szt. Wersja chińska: 2000 szt. Wersja hebrajska: 2000 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 8

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia STANDRUK Adam Król
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rapackiego 25
Kod pocztowy: 20-150
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.