eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiWyposażenie osobiste i ochronne funkcjonariuszy - zakup i dostawa komputerów przenośnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500077515-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Wyposażenie osobiste i ochronne funkcjonariuszy - zakup i dostawa komputerów przenośnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617434-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa 10, 66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 738 14 91, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks 95 738 14 95.
Adres strony internetowej (url): www.lubuska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie osobiste i ochronne funkcjonariuszy - zakup i dostawa komputerów przenośnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-27/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie osobiste i ochronne funkcjonariuszy - zakup i dostawa komputerów przenośnych. 2. Kody CPV: 30200000 -urządzenia komputerowe; 30213100-6 Komputery przenośne, 48771000-3 Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części. Część 1 - Komputery przenośne, Część 2 - Oprogramowanie biurowe. Zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia opisano w pkt IV SIWZ . 4. SIWZ wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru, serwisu i gwarancji oraz zasady płatności zawiera Załącznik nr 7a -b do SIWZ - Projekt umowy (7a- Część 1, 7b - Część 2); 6. W swojej ofercie Wykonawca musi określić rodzaj (nazwę) części/ sprzętu (model jednoznacznie określający produkt) oraz parametry techniczne proponowanego sprzętu. 7. Stacje robocze muszą funkcjonować zgodnie z zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi w tych systemach, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. nr 100, poz. 1024) 8. W przypadku wyspecyfikowanych systemów operacyjnych i pakietów oprogramowania biurowego w tym graficznego, nie dopuszcza się oferowania rozwiązań równoważnych ze względu na ujednolicenie platformy systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego zastosowanych w jednostkach terenowych Policji województwa lubuskiego. Wyspecyfikowane oprogramowanie współpracuje z funkcjonującym w całej Polsce (w tym woj. lubuskim) Krajowym Systemem Informacji Policji. Wprowadzenie zamienników może spowodować błędne działanie wyżej wymienionego systemu. W związku ze strukturą posiadanych systemów informatycznych, w której aplikacje użytkownika końcowego pracują w oparciu o aplikacje Microsoft oferowany przez wykonawców system operacyjny i oprogramowanie biurowe musi zagwarantować użytkownikowi końcowemu bezawaryjną obsługę aplikacji poprzez unifikacje i kompatybilność proponowanych rozwiązań. Oprogramowanie, o którym mowa powyżej jest powszechnie dostępne u różnych dostawców przez co wskazanie konkretnego oprogramowania nie narusza zasad równego traktowania Wykonawców oraz zasad uczciwej konkurencji. 9. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe (nieużywane w innych projektach), kompletne, po zainstalowaniu gotowe do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Urządzenia nie mogą być starsze niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 10. Na dostarczonym stanowisku komputerowym Wykonawca musi dokonać instalacji zakupionego oprogramowania. Jeżeli do tej instalacji niezbędne jest jakiekolwiek dodatkowe oprogramowanie specyficzne dla zakupionego urządzenia (np. sterowniki urządzeń), Wykonawca dostarczy je na osobnych nośnikach dla każdego zakupionego komputera. 11. Do dostarczonego sprzętu musi być dołączona karta gwarancyjna zawierająca numer seryjny podzespołu, termin i warunki ważności gwarancji, adres i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi serwisowe. 12. Urządzenia dostarczane do serwisu w celu naprawy będą przekazywane przez Zamawiającego bez HDD. 13. Wszystkie urządzenia elektryczne muszą być wyposażone w niezbędne kable zasilające i połączeniowe. Kable zasilające muszą być zakończone standardowymi "dwubolcowymi" wtykami z uziemieniem, zgodnie z polską normą PN-IEC=60364-6-61. 14. Wykonawca gwarantuje dostępność na terenie Polski części zamiennych i eksploatacyjnych dla dostarczonych urządzeń. 15. W okresie gwarancji, w przypadku awarii dysku twardego, będzie on wymieniony przez gwaranta na nowy bez konieczności zwrotu uszkodzonego i dokonywania ekspertyzy poza siedzibą użytkownika końcowego. Uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. 16. Oprogramowanie - Microsoft Office Standard 2016 Government OPEN 1 License No Level PL - zintegrowany, pakiet aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zawierający min: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, edytor prezentacji, zgodny z formatami: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .ppt, .pptx w zakresie poprawnego odczytu i zapisu oraz przetwarzania makr VBA. Nie dopuszcza się oprogramowania do zastosowań domowych. Zamawiający aktualnie w tym zakresie korzysta z pakietów biurowych Microsoft Office. Oprogramowanie fabrycznie nowe, nieużywane i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Typ licencji: Government (GOV) Wersja językowa: Polska Architektura 64 bit: tak Obsługiwane systemy operacyjne Windows:Windows 10 Education, Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise, Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home, Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro, Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise, Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64,Windows 7 Home Premium, Windows 7 Home Premium x64,Windows 7 Professional, Windows 7 Professional x64,Windows 7 Starter, Windows 7 Starter x64,Windows 7 Ultimate, Windows 7 Ultimate x64,Windows 8,Windows 8 Enterprise, Windows 8 Enterprise x64,Windows 8 Pro, Windows 8 Pro x64,Windows 8 x64,Windows 8.1,Windows 8.1 Enterprise, Windows 8.1 Enterprise x64,Windows 8.1 Pro, Windows 8.1 Pro x64,Windows 8.1 x64 Platforma: PC 17. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku części 1 - Komputery przenośne na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. po spełnieniu poniższych warunków: a) Warunkiem wejścia w życie prawa opcji jest wybór oferty najkorzystniejszej, której cena jest niższa od kwoty jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. b) W przypadku zaistnienia okoliczności o której mowa w ppkt. 17 lit. a) powyżej Zamawiający jest uprawniony do zastosowania prawa opcji w kwocie stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia a ceną oferty Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa. c) Prawo opcji polega na zakupie wskazanego przez Zamawiającego dodatkowego sprzętu z zakresu zamówienia podstawowego określonego w pkt. IV ppkt. 2 lit. a) i b) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, przy czym łączny koszt sprzętu zamawianego w ramach prawa opcji zamknie się kwocie nie wyższej niż kwota o której mowa w ppkt. 17 lit. b) powyżej. d) Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego w zakresie części 1-Komputery przenośne. e) Rodzaj, nazwy i ilości dodatkowego sprzętu zamawianego w ramach opcji zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ przed zawarciem umowy. f) Realizacja prawa opcji odbędzie się na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej umowie dla zadania podstawowego w szczególności w zakresie dostawy, terminu realizacji , płatności i gwarancji. 18. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66- 400 Gorzów Wlkp. 19. Termin zapłaty za fakturę - 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia faktury VAT. Zapłata nastąpi na podstawie faktury po podpisaniu protokołu odbioru. 20. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i serwisu na dostarczony sprzęt. Minimalny wymagany okres gwarancji, jaki Wykonawca musi udzielić Zamawiającemuwynosi 12 m-cy licząc od dnia dokonania odbioru dostarczonego sprzętu. 21. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.). 22.OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA a)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. b)Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: b.1)Część 1 - Komputery przenośne -Komputer przenośny STD/15,6 calowym ekranem (182 kpl.) - Komputer przenośny PRO/15,6 calowym ekranem (45 kpl.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 1 do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ dla części 1) - sporządzony w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych. b.2)Część 2 - Oprogramowanie biurowe (50 kpl.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania techniczne zamawianego oprogramowania zawiera pkt III ppkt 16 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 48771000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Komputery przenośne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 490081.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 2
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 602097.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 473375
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 473375
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku od towarów i usług. Zamawiający w celu oceny oferty doliczył do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który będzie miał obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami, a oceniana wartość oferty to: 582.251,25 PLN brutto. (zg.z pkt XVIII ppkt 10 SIWZ) Zamawiający skorzystał z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. po spełnieniu poniższych warunków (zgodnie z pkt III ppkt 17 SIWZ): 1)Warunkiem wejścia w życie prawa opcji jest wybór oferty najkorzystniejszej, której cena jest niższa od kwoty jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. 2)W przypadku zaistnienia okoliczności o której mowa w pkt. 1 powyżej Zamawiający jest uprawniony do zastosowania prawa opcji w ramach niniejszej umowy w kwocie stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia a ceną oferty Wykonawcy z którym zawarta jest umowa. 3)Prawo opcji polega na zakupie wskazanego przez Zamawiającego dodatkowego sprzętu z zakresu zamówienia podstawowego po cenach jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy z dnia 24.11.2017r. przy czym łączny koszt sprzętu zamawianego w ramach prawa opcji zamknie się kwocie nie wyższej niż kwota o której mowa w pkt. 2 powyżej. 4)Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. 5)Rodzaj, nazwy i ilości dodatkowego sprzętu zamawianego w ramach opcji zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ przed zawarciem umowy. 6)Realizacja prawa opcji odbędzie się na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej umowie dla zadania podstawowego w szczególności w zakresie dostawy, terminu realizacji, płatności i gwarancji.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Oprogramowanie biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55853.66
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 2
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68634
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68634
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68634
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.