To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-19
Ogłoszenie nr 500077443-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.
Gmina Biskupiec: Rozbudowa strażnicy OSP w Droszewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609829-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000,
ul. al. Niepodległości
2,
11300
Biskupiec, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 150 110, e-mail
zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks
897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa strażnicy OSP w Droszewie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BMA-ZP.271.35.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Droszewie. Zakres rozbudowy: - budowa zaplecza socjalnego w tym: roboty fundamentowe, konstrukcyjne, murowe, dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, roboty tynkarskie, posadzkowe, malarskie, instalacje wew, wod-kan, c.o. doprowadzenie przyłączy do budynku, rozbudowa zewnętrznej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, nawierzchnie utwardzone zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. Dla całości zadania sporządzić geodezyjny pomiar powykonawczy Termin realizacji: do 31 grudnia 2017 r. należy wykonać stan zerowy. pozostałe prace/zakończenie inwestycji do 30 czerwca 2018 r. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony jest z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie dołącza przedmiaru robót (podst.: § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób, które w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) zobowiążą się do wykonywania na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie przez nich wyznaczonym czynności polegających na: wykonaniu budynku, w tym robót ziemnych, podkładów, podbudów, ław, obrzeży, izolacji, ścian fundamentowych, ścian budynków i ścianek działowych, wieńców żelbetowych, rdzeni, stropów, belek, wieńców, schodów żelbetowych, ułożenia nadproży, posadzek betonowych, podkładów pod posadzki, posadzek z płytek terakota, murłaty, dachów, deskowania połaci dachowych, pasów nadrynnowych, pokrycia dachów papą, pokrycia dachów dachówką ceramiczną, okładzin stropów, kanałów wentylacyjnych i spalinowych, obudowie kominów, nakrywie kominów, gładzi gipsowych, prac malarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, dociepleń, chodników i parkingu, montażu łat i kontrłat, wiatrownic szczytowych, montażu płotków przeciwśniegowych, montażu ław kominiarskich, rynien, rur spustowych, podsufitek okapów, montażu okien, parapetów, ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, schodów betonowych, montażu daszków dwuspadowych, montażu trzepaka, ławeczki i urządzeń placu zabaw, wiaty śmietnikowej; wykonaniu instalacji co: wykucia bruzd, izolacji, montażu kratek wentylacyjnych, komina z blachy stalowej nierdzewnej, montażu rurociągów, rur, głowic do zaworów termostatycznych, grzejników, tulei, przeprowadzenia prób; wykonaniu instalacji wodociągowej: montażu rurociągów, izolacji rurociągów, montażu baterii, natrysków, zaworów, wodomierzy, tulei ochronnych, przeprowadzaniu prób; wykonaniu instalacji kanalizacyjnej: wykopów liniowych, montażu rurociągów, zaworów, czyszczaków kanalizacyjnych, ustępów, umywalek, zlewozmywaków, brodzików natryskowych, kabin prysznicowych, tulei, przeprowadzaniu prób; wykonaniu instalacji elektrycznej: wewnętrznych linii zasilających, instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych, ogrzewania elektrycznego, budowy instalacji wyrównawczej i ochronnej, budowy instalacji odgromowej, pomiarów kontrolnych, montażu grzejników; wykonaniu przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej: robót ziemnych, montażu rurociągów, hydrantów, studni wodomierzowych, studni rewizyjnych, przepompowni ścieków, przeprowadzaniu prób. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp znajduje się w rozdziale/sekcji dotyczącej tych zamówień. Geodezyjny pomiar powykonawczy leży po stronie Wykonawcy i koszt jego wykonania należy ująć w cenie oferty. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to 30 dni. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu to min. 60 miesięcy. Długość trwania rękojmi jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 60 miesięcy - max. 96 miesięcy. Niepodanie długości trwania rękojmi lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 60 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 96 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania rękojmi ilości 96 miesięcy. Wskazanie w opisanym przedmiocie zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - w celu wyeliminowania możliwości doprowadzenia do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, należy przyjąć że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny"- tzn. o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia" (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne." Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych. Nie dopuszcza się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45233222-1, 45223300-9, 45233226-9, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3, 45315300-1, 45333000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
499996.68
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektryczny Patrol Ewa Giedrys
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
547000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





